Для отслеживания статуса заказа — авторизируйтесь
Введите код, который был выслан на почту Введите код с SMS, который был выслан на номер
Код действителен в течение 5 минут Код с sms действителен в течение 5 минут
Вы уверены, что хотите выйти?
Сеанс завершен
На главную
Blog

Arama

Sales-delete

Filtre

Bölüm
Konular
Malzemeler gösteriliyor: 6 / 325
preview-64776112120c3461259868.jpg
2023’te Marka-Tüketici İlişkileri Nasıl Şekillenecek?
Homa Games'in Marka Başkanı ve Kreatif Direktörü, kültürel ve teknolojik değişimin markalaşmaya nasıl engel olduğunu anlatıyor.
Okuyun
untitled-5-649461f171df2297356849.png
Sağlık Turizminde Pazarlama Eğitiminin Markanıza Sağlayacağı 4 Fayda
Sağlık Turizminde Pazarlama Eğitiminin Markanıza Sağlayacağı Avantajlar ve Edinimler Nelerdir ?
Okuyun
7-649462d981ab2352511947.png
Sağlık Markanız Nasıl Pazarlanır: Sağlık Turizminde 6 Pazarlama Yöntemi 2023
Sağlık Markanızın Uluslararası Platformda Yer Edinmesini ve Pazarlamasını Sağlayacak Olan Yöntemler Nelerdir ?
Okuyun
preview-646b26103ae5d818992616.jpg
Adam Kingl: "Ekibinizle beyin fırtınası yaparken 'Evet, ama?' ifadesi yerine 'Evet ve?' ifade kullanın”
Ünlü kreatif direktör Adam Kingle, sahip olduğunuz merakınızı yeni girişimlere nasıl dönüştüreceğimiz konusunda bizleri bilgilendiriyor.
Okuyun
preview-646759f3d9631439099815.png
2022'de medya ve reklam yatırımları yüzde 90 arttı
Pazarlamasyon’un yer verdiği haberde; Türkiye 2022 yılı Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’na göre toplam yatırımlar rekor düzeyde artarak 63,89 milyar TL’ye ulaştı. Medya yatırımları 52 milyar 92 milyon TL’ye, reklam yatırımları ise 10 milyar 97 milyon TL’ye yükseldi.
Okuyun
preview-644655fed6746278816827-6464c8ad5ae14826568653.jpeg
London Business School Profesörü John Mullins: "Sadece Gelişmek İçin Gelişmeye Değmez”
Mullins ,“Önceliği soruna verme” zihniyetine sahip olmanın önemini, şirketlerin müşteri kaybetmekten nasıl kaçındığını ve işte neden izin istememeniz gerektiğini bizlere anlattı.
Okuyun