Ekip Yönetimi ve Liderlik | Laba Uluslararası Eğitim Platformu
Online Eğitim

Ekip Yönetimi ve Liderlik

Bu kurs, her bir ekip üyesinin takdir ve motive edilmesini sağlayarak ekibinizi güçlendirmenin bir yoludur. İletişim becerilerinde ve koçluk tekniklerinde ustalaşacak, işinizin uygun gelişimi için bir dizi görüşme araçları ve değerlendirme teknikleri edineceksiniz. Groupe Rocher Global İnsan Kaynakları Direktörü Beste Şirin ile 6 haftalık kursa kayıt olun ve şunları öğrenin:
Başarılı bir ekip oluşturun
Dikkat çeken iş teklifleri hazırlayın
Geri bildirim vermeyi öğrenin
Çalışanların ana motivasyonlarını belirleyin
Çalışanların kolayca bağlantı kuracakları bir lider olun
Eğitmen:
Beste Şirin
Global İnsan Kaynakları Direktörü
Groupe Rocher
Eğitim hayatını İnsan Kaynakları Yüksek Lisansının ardından Yönetim ve Organizasyon alanında Doktora yaparak devam ettirdi.
Pek çok farklı sektörde görev aldı, Telekomünikasyon, Perakende, Hızlı Tüketim, Gıda ve Otelcilik sektörlerinde 20 yılı aşkın deneyimi bulunmaktadır.
Uluslararası şirketlerde hem İnsan Kaynakları fonksiyonuna liderlik yaptı hem de global projeler yönetti
Çeşitli üniversitelerde liderlik ve insan kaynakları yönetimi eğitimleri verdi
Çeşitli dernek işbirlikleri ile, Kadın girişimcilere gönüllü mentorluk yapmakta ve kadın liderlere gönüllü koçluk vermektedir.
Orta ve üst düzey liderler için yöneticilik becerilerini geliştirmeye yönelik koçluk çalışmaları yürüttü.
Vaka çalışmaları ve ödevler sayesinde güçlü bir ekip oluşturmayı öğreneceksiniz.
Kursta aşağıdaki konuları analiz edeceğiz:
Kursta aşağıdaki konuları analiz edeceğiz:
Ekip Oluşturma: İşe alma ve adaptasyon
Nasıl güçlü bir ekip oluşturacağınızı, işe alım sürecinizi nasıl planlayacağınızı ve uygun adayları nasıl bulacağınızı öğreneceksiniz. Uzman eğitmeniniz görüşme tekniklerini paylaşacak ve işe alım sürecinin nasıl organize edileceğini anlatacak, çalışanların adaptasyonlarına yardımcı olacak ve ilk performanslarını değerlendirecektir.
İş akışı, planlama ve performans değerlendirmesi
Departmanın organizasyon yapısını hazırlamayı öğrenecek, çalışanları karar alma sürecine dahil etmenin gerekliliğini anlayacak ve bunun nasıl yapılacağını öğreneceksiniz. Daha sonra, her birinin şirketin hedeflerine ulaşmasına katkısını belirlemek için hangi KPI'ların uygulanacağını tartışacaksınız. Ayrıca, çalışanın pozisyonu ve nitelikleri için adil bir ücret sisteminin nasıl oluşturulacağını da keşfedeceksiniz.
Çalışan eğitimi, gelişimi ve katılımı
Bir sonraki ders bloğunda kime, neyi ve nasıl öğreteceğinizi belirlemeyi öğreneceksiniz. 8. dersten sonra çalışan memnuniyetini nasıl artıracağınızı ve çalışan bağlılığı yüksek bir ekip oluşturmayı öğreneceksiniz. Çalışanlarınızla iletişiminizi güçlendirerek, yönetimi eğitim ihtiyacına nasıl ikna edeceğinizi ve ekip ruhunu nasıl oluşturacağınızı da anlayacaksınız.
Mentorluk ve koçluk
Kurs sonuna doğru sürekli gelişimi şirket içinde yaygınlaştırmanızı sağlayacak mentorluk aracı hakkında bilgi edineceksiniz. Bu bilgiler kurum içi mentorlarınızı seçmenize, görev ve sorumluluklarını belirlemenize yardımcı olacaktır. Ayrıca bir yönetici ve lider olarak tüm nesillerle etkin iletişim kurarak farklı beklentileri nasıl yönetebileceğiniz konusunda bilgi sahibi olacaksınız. Kurs, bir koçluk seansının canlı bir örneğini içeren interaktif bir uygulama ile sona erecektir.
BAŞLANGIÇ TARİHİ:
09 AĞUSTOS 2022
KURSUN SÜRESİ:
12 Online Ders
6 Hafta
FORMAT:
Web seminerleri
Ödevler ile ilgili geri bildirim
Nasıl eğitim veriyoruz?
Uygulama temelli dersleri ve ödevleri veririz
Derslerin materyallerini pekiştirmeniz için çok özel uygulama temelli alıştırmaları geliştirdik. Nasıl işe alım yapmanız gerektiğini, çalışanları nasıl adapte edeceğinizi, eğiteceğinizi ve entegre edeceğinizi, değerleri ve hedefleri paylaşan güçlü bir ekip oluşturmayı öğreneceksiniz. ​​
Her öğrenciye destek veririz
Kurs eğitmeni, kurs sırasında ortaya çıkan tüm soruları yanıtlayacak ve ekibimiz öğrenme sürecinde size yardımcı olacaktır.
Network kurarız
Eğitim ile ilgili tüm bilgi ve dökümanları hızlıca edinebileceğiniz kapalı bir Whatsapp grubuna dahil olacaksınız.
Müfredat
1. Ders
Etkili Ekipler Kurma
  • - Başarılı bir ekip nasıl oluşturulur?
  • - Ekip türlerinin gelişimi ve çalışma prensipleri
  • - Ekip oluşturma aşamaları
  • - Yöneticilik ve Liderlik stilleri
  • - İletişim stilleri
2. Ders
Doğru Adaya Ulaşma
  • - İnsan kaynağı planlaması nasıl yapılır, hangi niteliklerde, kaç kişiye ihtiyacınız var?
  • - Adaylar nerede ve nasıl bulunur?
  • - İyi bir iş ilanı nasıl hazırlanır?
  • - Mülakat: ne sorulur, nasıl değerlendirilir?
  • - Kullanılan ölçüm testleri ve vaka çalışmaları
  • - Aday için referans kontrolü süreci ve teklif aşaması
  • - Çekici bir iş teklifi nasıl oluşturulur?
3. Ders
İşe Alıştırma, Oryantasyon ve İlk 90 Gün
  • - Yeni işe başlayan çalışanların adaptasyonu
  • - İşe alıştırma ve oryantasyon eğitimlerinin dizayn edilmesi
  • - Yol arkadaşı uygulaması, adaptasyona nasıl yardımcı olur?
  • - İlk 2 aylık Performans Değerlendirmesi
  • - Geri Bildirim nasıl verilir ve alınır?
4. Ders
İş Akışının Organizasyonu ve Kontrolü
  • - Ekipteki rol ve görevlerin dağılımı
  • - Görev tanımlarının oluşturulması
  • - Toplantıların ne sıklıkla ve hangi formatta yapılması gerektiği
  • - Kontrol ve takip için kullanılabilecek yöntem ve araçlar
  • - Ofis için ve uzaktan çalışanlarla iletişimde kullanılabilecek iletişim araçları
  • - Ofisteki çalışmanın ve "uzaktan çalışma"'nın organizasyonu
5. Ders
Planlama ve Hedef Belirleme
  • - SMART hedefler nasıl oluşturulur?
  • - Ekip için ortak hedefler oluşturma (KPI)
  • - Bireysel hedeflerin belirlenmesi
  • - Hedefe odaklı çalışma kültürünün oluşturulması
  • - Yetki ve sorumluluk devri
6. Ders
Performans Değerlendirmesi ve KPI'lar
  • - Çalışanın ve ekibin performansı nasıl belirlenir?
  • - Şirketin konumu ve kapsamına göre hangi değerlendirme yöntemleri kullanılmalıdır?
  • - KPI'ları kullanarak çalışanın şirketin hedeflerine ulaşmasına katkısı nasıl değerlendirilir?
  • - Pozisyon sınıflarının belirlenmesi ve ücret artışı sürecinin etkin yönetimi
7. Ders
Çalışan eğitimi ve gelişimi
  • - Çalışanların ve ekiplerin çalışmalarını başarıyla tamamlamak için gereken bilgi ve beceri alanlarını tanımlama konusunda rehberlik
  • - Çalışanlara gelişim planı oluşturma
  • - Eğitim planlaması nasıl yapılır?
  • - Optimum bütçe ile eğitim planlaması nasıl yapılır?
  • - Eğitime yapılan yatırımın geri dönüşü nasıl hesaplanır?
  • - Çalışanlarınızın kariyer planlaması nasıl yapılır?
8. Ders
Çalışan Bağlılığı
  • - Çalışanın ana motivasyonları nasıl belirlenir?
  • - Çalışan mutluluğunu ve bağlılığını ölçme ve artırma
  • - Çalışanların fikir ve görüşlerini almaya yönelik yapılan sohbetler nasıl kurgulanır, elde edilen fikirler nasıl ödüllendirilir?
  • - Orta ve uzun dönem teşvik planları nedir, nasıl hazırlanır?
  • - Prim sistemlerini anlama ve ekip için en doğru prim sistemini kurgulama
9. Ders
Uyumsuzluk, Uygunsuzluk ve İşten Ayrılma
  • - İş kanuna göre çıkış nedenleri nelerdir, hangi süreçleri kapsar?
  • - İşten ayrılma kararı veren çalışanlarla işten çıkış görüşmesi nasıl yapılır?
  • - Ayrılan çalışanın yerini doldurana kadar olan sürede görev dağılımı nasıl yapılır?
  • - Yazılı ve sözlü uyarı verme
  • - İşten çıkarmak istediğiniz çalışanınızla nasıl bir konuşma yapmalısınız?
  • - Organizasyonun devamlılığı için yedekleme nedir ve nasıl yapılır?
10. Ders
Mentorluk
  • - Mentorluk sistemi nedir, hangi amaçlı kullanılır?
  • - Mentor Kimdir?
  • - Mentorun Durumsal Rolleri ve Mentorun Becerileri
  • - Mentorun Koç ve Danışmandan Farkları?
  • - Mentora, Mentiye ve Organizasyona Faydaları
  • - Mentorluk sistemini şirketinizde nasıl kurabilirsiniz?
11. Ders:
Yöneticinin Rolü ve Koçluk
  • - Koçluk stilini kullanarak yöneticilik nasıl yapılır?
  • - Jenerasyonların farklı beklentilerini anlama ve yönetme
  • - Yöneticinin zamanını etkin yönetmesi için güçlendirmesi gereken beceriler nelerdir? Nasıl yapılır?
  • - Yöneticinin iç motivasyonunu koruma ve güçlendirme becerisi
12. Ders:
Interactive Workshop
Koçluk yapma uygulaması ve soru ve cevaplar
  • - Koçluk seansı canlı örneği uygulanır.
  • - Canlı örneğin ardından, ekipler 3’er kişilik gruplara ayrılır. Koçluk yapan, Koçluk alan ve gözlemci rolleri paylaşılır.
  • - Belirlenecek olan konuda, öğrenilen kapsamda koçluk deneyimi uygulanır.
  • - Eğitmen her sınıfa dahil olarak koçluk uygulamalarını dinler.
  • - Soru ve cevap bölümü ile tamamlanır.
Online eğitim sektöründe lider pozisyondayız
7 yıldır mesleki hedeflere ulaşılmasına yardımcı oluyoruz
60 binden fazla öğrenciye eğitim verdik ve vermeye devam ediyoruz
Uluslararası kuruluşlar HRCİ (ABD) ve IIBA (Kanada) tarafından akredite edildik
Hedefimiz sizin mesleki gelişiminizdir
Tüm eğitiminiz tek bir yerde
Kişisel hesabınız olan Google Classroom'da
Her zaman iletişim halinde kalırız
Edindiğimiz bilgileri uygulama temelli derste kullanacaksınız
İş verenlerin önem verdiği bir sertifika
Bu sertifika kursta edindiğiniz bilgilerinizi doğrulayacak
İçeriklere her daim erişiminiz var
Sunumlar, dosyalar, makaleler, videolar vs. tek bir yerde kaydedildi
Ön Kayıt
Kursa kayıt olmak
için formu doldurun, eğitim danışmanımız
en kısa sürede sizlere ulaşarak kurs içeriği ve
ücretlendirme hakkında detaylı bilgi verecektir.
“Ön Kayıt” düğmesine tıklayarak Kullanım Koşullarının şartlarını ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bu alanın doldurulması zorunludur
Yeni bilgiler, kariyer gelişimine doğru bir adımdır. Mezunlarımız önde gelen şirketlerde en iyi pozisyonlarda çalışıyorlar. Onlardan biri de sen ol.