Online Eğitim

Klinik Yönetimi

Klinik yönetimine nasıl adım atacağınızı veya var olan kliniğinizi nasıl öne çıkaracağınıza dair tüm detayları öğreneceksiniz!

Bu eğitimle, yeni stratejilerle marka konumlandırmanızı güçlendirecek, hasta memnuniyetini artırabileceksiniz. Şirket kurulumu ve işe alım süreçlerinden başlayarak, ileri seviye strateji oluşturma ve kârlılık hesaplamasına kadar klinik yönetimi hakkında bilmeniz gereken her şeyi adım adım keşfedeceksiniz.
Doğru ekip yönetimiyle personel değişim oranını azaltıp, etkili hasta iletişimi ile referans döngüsü oluşturacaksınız.
Gelir gider dengesini sağlayacak ve doğru pazarlama kanallarıyla hasta sayınızı artıracaksınız.
Sektör bilgisiyle stratejik projeler geliştirebilecek, kliniğinizin kârlılığını artırabileceksiniz.
Hekimlerle iletişimi güçlendirecek, ekip dengesi ile hasta deneyimini iyileştireceksiniz.
Kendi kliniğinizi açmak için gereken ruhsatlandırma, pazar araştırması ve yer bulma gibi önemli süreçleri öğreneceksiniz.

Eğitmen:

Çisel Savaş
All For Clinics, Kurucu
Hekimlere, muayenehanelere ve polikliniklere danışmanlık vermektedir.

Acıbadem Sağlık Grubu'nda iş geliştirme projelerinde yer almıştır.

Memorial Sağlık Grubu'nda hasta iletişimi ve yeni hasta kabul oranı konularında projeler yürütmüştür.

Anadolu Sağlık Merkezi ve Medistate Hastanesi'nde hekim yönetimi projeleri kurgulamıştır.

Bu kurs CPD tarafından onaylanmıştır
CPD Sertifikasyonu, kursumuzun belirtilen öğrenme hedeflerine ulaşmada yardımcı olduğunu kanıtlamaktadır.
Diş polikliniklerinden veteriner hizmetlerine, kozmetik ve güzellik merkezlerinden sağlık turizmine kadar geniş bir yelpazede klinik yönetimi üzerine çalışmalar yapmıştır.
Kariyerine, pazarlama direktörlüğünde başlamış sağlık sektöründe faaliyet gösteren zincir hastane ve kliniklerde yöneticilikler yapmıştır.
Kurucusu olduğu All For Clinics ile Hekim Menajerliği, Klinik Açılış ve Geliştirme Süreçleri gibi farklı alanlarda hizmet vermektedir.
DentGroup’ta klinik standart ve denetimlerinden sorumlu olmak, aylık raporlamaları takip ve kontrol etmek, klinik koordinatörlerine koçluk yapmak, kliniklerin işleyiş süreçlerinin sorunsuz ilerlemesini sağlamak gibi görev tanımlarından sorumlu olmuştur.
Klinik Yönetimi Eğitimi ile birlikte kariyerinizde yükselebilecek veya kariyeriniz için sıfırdan yeni bir yol çizebileceksiniz.
Kursta aşağıdaki konuları analiz edeceğiz:

Kursta aşağıdaki konuları analiz edeceğiz:

Pazarlama Stratejileri

Doğru pazarlama hedefleri koyarak işletmenizi nasıl daha verimli hale getirebileceğinizi anlayacak, yeni pazarlama kanallarını öğrenerek hasta giriş oranınızı artırabileceksiniz.

Klinik Yönetimi

Kendi kliniğinizi açabilmek için gerekli dokümantasyon süreci ve mevzuatını öğreneceksiniz.

Denge!

Hekimlerle iletişimi ve hekim-ekip ilişki dengesini yönetebilecek, doğru ekip yönetimi ile personel turn-over’ını azaltacaksınız.
BAŞLANGIÇ TARİHİ:
18 Kasım 2024
KURSUN SÜRESİ:
12 Online Ders
6 Hafta
FORMAT:
Web seminerleri
Ödevler hakkında geri bildirim

Nasıl eğitim veriyoruz?

Uygulama temelli dersleri ve ödevleri veririz

Derslerin materyallerini pekiştirmeniz için çok özel uygulama temelli alıştırmaları geliştirdik. Bu alıştırmalar sayesinde klinik yönetimini daha iyi kavrayacaksınız.

Yardım ve Destek

Kurs eğitmeni, kurs sırasında ortaya çıkan tüm soruları yanıtlayacak ve ekibimiz öğrenme sürecinde size yardımcı olacaktır.

Network kurarız

Eğitim ile ilgili tüm bilgi ve dökümanları hızlıca edinebileceğiniz kapalı bir Whatsapp grubuna dahil olacaksınız.

Müfredat

1. Ders
Klinik Yönetiminde Yeni Dönem ve Stratejik Yaklaşımlar
  • - ‘Butik sağlık işletmesi’ kavramı
  • - Muayenehane mi, poliklinik mi?
  • - Yeni nesil klinik yönetimi, neler değişti?
  • - Yönetim yaklaşımları
  • - Yöntem ve tarz belirleme
  • - Misyon, vizyon belirleme
2. Ders
Klinik Kuruluş Süreçleri
  • - Yer bulma ve pazar analizi 
  • - Ortaklık yapıları ve yönetimi 
  • - Şirket kurulumu 
  • - Mimari süreçler ve dekorasyonda dikkat edilmesi gerekenler
  • - Ruhsatlandırma
  • - Nereden başlayacağız, ilk 6 ay iş planı oluşturma
3. Ders
Ekip Yönetimi
  • - Organizasyon şeması ve görev tanımları, sorumluluklar
  • - İşe alım süreçleri
    • - İş ilanı hazırlama ve yayınlama
    • - Doğru adaya karar verme 
    • - Mülakat aşaması 
    • - Pozisyon, maaş ve hakların yönetimi 
  • - Klinik Kuralları 
    • - Mesai saatlerinin düzenlenmesi ve yönetimi
    • - Kılık kıyafet prosedürü 
    • - Mola ve yemek saatleri uygulamaları 
    • - İzin prosedürleri 
  • - İş kanunu ve özlük yönetimi
    • - Kanuni yükümlülükler
    • - Özlük dosyalarının hazırlanması ve güncellenmesi
    • - İş sözleşmelerinin hazırlanması ve düzenlenmesi
  • - Oryantasyon ve eğitim süreçleri
    • - Deneme süresi yönetimi ve performans değerlendirmesi
  • - Geri bildirim yöntemleri
    • - Toplantı rutinleri 
    • - Bireysel geri bildirim teknikleri 
    • - Yazılı ve sözlü uyarı süreçleri
4. Ders
Hasta Takip, CRM Programları ve Kullanımları
  • - Hangi program ve neden? 
  • - Veri girmek ve rapor almak 
  • - Operasyonda dijitalleşmenin verimliliğe etkisi 
  • - Data takibi ve yönetimi
5. Ders
Sağlıkta Satış, Hasta Kimdir ve Ne İster?
  • - Hasta kimdir, satın alma psikolojisi nedir? 
  • - 5 duyu kavramı ve düşünce oluşumu
  • - Satış ve sağlıkta satış kavramları 
  • - Sadık hasta yaratma ve hasta deneyim haritası
6. Ders
Sadık Hasta Yaratmada İletişim Yöntemleri
  • - İletişimde dikkat edilmesi gerekenler
  • - Randevu ve takvim yönetiminde iletişim
  • - İletişimin hasta deneyimine etkisi
  • - Şikayet yönetimi
7. Ders
Klinikte Operasyon Yönetimi
  • - Klinik operasyonu nedir ve nasıl yönetilir? 
    • - Bekleme alanı yönetimi 
    • - Muayene odası düzeni 
    • - Klinik içi İletişim 
    • - Banko alanı yönetimi 
  • - Hekim yönetimi 
    • - Hakediş yöntemleri ve hesaplamaları
    • - Performans değerlendirme 
    • - Toplantı formatları 
  • - Satın Alma / Stok yönetimi
    • - Depo düzeni nasıl kurulur?
    • - Stok nasıl takip edilir? 
    • - Satın alma düzeni nasıl olmalıdır? 
    • - Satın alınan kalemler nasıl takip edilir?
    • - Cari tedarikçi takibi yönetimi ve kontrolü
  • - Fiyatlandırma 
    • - Rekabet analizi 
    • - Strateji belirleme
    • - İndirim ve taksitlendirme yönetimi 
  • - Denetim ve kontrol yöntemleri
    • - Dış denetim 
    • - İç denetim 
    • - Gizli müşteri
8. Ders
Klinik Yönetiminde Mevzuatlar ve Ön Muhasebe Süreçleri
  • - USS ve uygulama prensipleri
  • - TSİM standartları
  • - Protokol defteri : kayıt ve yönetim
  • - Tıbbi atık sözleşmesi ve gereklilikleri
  • - Atom lisans sözleşmesi : gereksinimler ve uygulama
  • - Hekim çalışma belgeleri 
  • - Klinik ruhsatlandırma süreci ve gereksinimler
  • - TAEK
  • - VERBİS ve KVKK uygulamaları
  • - Fatura süreçleri 
  • - Ön muhasebe dosyasının oluşturulması ve yönetimi 
  • - Mizan nedir? Tanımı ve önemi
9. Ders
Markalaşma / Sağlık İşletmesi Pazarlaması
  • - Marka oluşumu ve yönetimi 
  • - İç ve dış markalama teknikleri 
  • - Dijital kimlik oluşturma
  • - PR çalışmaları ve etkileri 
  • - Kurumsal pazarlama 
  • - ‘Her hekim bir marka’
10. Ders
Sağlık Turizmi Yönetimi
  • - Dünyada ve Türkiye’de sağlık turizmi pazarı, dünü, bugünü, yarını
  • - Klinik yönetiminde sağlık turizmi dengesi 
  • - Strateji oluşturma
  • - Çözüm ortakları / Kimlerle nasıl iş birlikleri olmalı? 
  • - Ekip kurmak ve yönetmek
11. Ders
Raporlamanın Önemi ve Stratejik Karar Alma
  • - Raporlamanın klinik yönetimindeki rolü ve önemi
  • - Kim kime ne zaman ne raporlamalı? 
  • - Sektör ortalamalarına göre veri analizi 
  • - Raporlardan elde edilen bilgileri kullanarak stratejik kararlar alma
12. Ders
Kârlılık Yönetimi / Klinik Ciro ile Değil Kârlılık ile Yönetilir!
  • - Kârlılık nasıl hesaplanmalıdır? 
  • - En sık yapılan hatalar nedir? 
  • - Gider kontrolü nasıl sağlanmalıdır?

Bilgi İstiyorum

Kursa kayıt olmak için formu doldurun, eğitim danışmanımız
en kısa sürede sizlere ulaşarak kurs içeriği ve ücretlendirme hakkında detaylı bilgi verecektir.
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bilgi İstiyorum