Для отслеживания статуса заказа — авторизируйтесь
Введите код, который был выслан на почту Введите код с SMS, который был выслан на номер
Код действителен в течение 5 минут Код с sms действителен в течение 5 минут
Вы уверены, что хотите выйти?
Сеанс завершен
На главную
Blog

Arama

Dijital Pazarlama ve E-ticaret

Filtre

Bölüm
Konular
Malzemeler gösteriliyor: 6 / 72
i-61c2f8fd9598b021650651.png
Güçlü markaların ürünleri kendilerini satar mı yoksa marka yönetimine ihtiyaç duyar mı?
Öncelikle bir şirket, kurum ya da işletmeye ait bir ürün veya hizmet bir markaya dönüşebilir. Fakat marka olmak birden bire olan bir şey değildir ve bir süreç gerektirir. Dolayısıyla işin içinde bir süreç olduğunda yönetim de gereklidir.
Okuyun
d-619f650fe35f6503711081.png
“Dilediğimiz hedef kitleyi tanımlayıp sadece o kitlelere ulaşmak veya ulaşmamak pazarlamada bir devrim etkisi yarattı”
Denizbank’ın Dijital Satış ve Pazarlama Grup Müdürü Aslı Gülen Gündüz, 11 Ocak’ta başlayacak Dijital Pazarlama kursu öncesinde günümüz dijital pazarlama dünyası hakkındaki sorularımıza yanıtlar verdi.
Okuyun
im1-6188d85fef769474408227.png
Şirketler dijital pazarlamada Google'a mı bağımlı?
E-ticaret stratejilerinde çizilen ve geçilen yollar çok benzer olmaya mı başladı? CarrefourSA.com’un Head of E-Commerce pozisyonu sahibi Ali Can Ertem yanıtladı...
Okuyun
1-6116429ad359f586404273.jpg
Al-Sat: Satış ortaklığı nedir?
Site ziyaretçileri nasıl satın alınır?
Okuyun
111-611642b011d98759207764.png
Pazarlama dünyasından 35 önemli terim
Yararlı metrikler, modeller ve araçlar
Okuyun
1-61111de127f55782413824.jpg
Performans Pazarlaması nedir?
Reklama yatırılan her bir doların ne kadar kâr getirdiği nasıl hesaplanır?
Okuyun