Для отслеживания статуса заказа — авторизируйтесь
Введите код, который был выслан на почту Введите код с SMS, который был выслан на номер
Код действителен в течение 5 минут Код с sms действителен в течение 5 минут
Вы уверены, что хотите выйти?
Сеанс завершен
На главную
Blog

Arama

Dijital Pazarlama ve E-ticaret

Filtre

Bölüm
Konular
Malzemeler gösteriliyor: 6 / 72
image1-62fb85160bb3a400093193.png
Bir kurum için PR ne ifade eder?
Bir kurumun paydaşları nezdindeki itibarının en iyi şekilde sürdürülebilmesi adına PR faaliyetlerine, sağlıklı ve düzenli iletişim aksiyonlarına ihtiyaç bulunur. Bu anlamda PR, özellikle de günümüzde kurumsal kültürünü oluşturmuş bütün kurumlar için hayati önem taşıyor.
Okuyun
brain-62d7bdaa03dac465793917.jpg
Bir sebep olmadan alışveriş yapmıyoruz!
Neden markette bir şeyi alıp diğerini tercih etmiyoruz? Kararlarımızı kim yönetiyor? Biz mi, yoksa pazarlamacılar mı? Kendinizi reklamlardan nasıl korursunuz? Haydi birlikte öğrenelim!
Okuyun
noro-62c80b446dbc4707455014-min-64413fe62b61e489054054.jpg
"Nöropazarlama ne işe yarar?"
24 dk.
Klasik pazarlama tekniklerinin dışında tüm dünyada kullanılan ve ülkemizde de yaygınlaşmaya başlayan nöropazarlama hakkında Onur Tuğman ile harikulade bir podcast gerçekleştirdik.
Dinleyin
image2-62b2cfe20cc09108756485.png
Sağlık Turizmi ve Turistin Sağlığı arasındaki fark nedir?
Sağlığına kavuşmak için ikamet ettiği ülkeden başka bir ülkeye herhangi bir nedenle seyahat eden insanların sayısı her geçen gün fazlalaşıyor. Acıbadem Sağlık Grubu'nun Uluslararası Pazarlama Direktör Yardımcısı Deniz Şentop’un eğitmenliğini yapacağı eğitim öncesi sektörle ilgili merak edilenlerin cevaplarını aldık.
Okuyun
7-628f88578d327443385519.png
E-ticaret siteleri için SEO neden önemli?
Gelen organik trafiğin direk olarak gelire dönüşmesini hedefleyen e-ticaret siteleri arama motoru optimizasyonuna fazlasıyla önem vermektedir.
Okuyun
tr-3-628f8710155ae176845351.png
Google Ads Kullanarak E-Mağaza Cirosu Nasıl Artırılabilir?
CarrefourSA.com Head of E-Commerce pozisyonu sahibi Ali Can Ertem, Google Ads’in e-ticarette cirolara nasıl etki edebileceğini ve 2022’de e-ticaretin yeni trendlerini anlattı.
Okuyun