Для отслеживания статуса заказа — авторизируйтесь
Введите код, который был выслан на почту Введите код с SMS, который был выслан на номер
Код действителен в течение 5 минут Код с sms действителен в течение 5 минут
Вы уверены, что хотите выйти?
Сеанс завершен
На главную
Blog

Arama

Dijital Pazarlama ve E-ticaret

Filtre

Bölüm
Konular
Malzemeler gösteriliyor: 6 / 72
img-slogan-61a60591af83b180773290-643ec12822f7e864400411.jpg
Orijinal ve akılda kalıcı sloganların doğuşu
Dünyanın en iyi markaları ve reklam kampanyaları.
Okuyun
preview-643ebc4c45ed0892179222-min-645cfbc30090f089514818.jpg
Liderlik Uzmanı Jean Gomes, Daha İyi Kararlar Vermek İçin Duygularımızı Nasıl Kullanabileceğimizi Anlatıyor
Vücudumuz neden beynimizden daha hızlı tepki verir? Jean Gomes tüm bu soruları cevaplıyor!
Okuyun
img-12arhetipov-61a603c92686d002221039-6437f6bae5c76574452992-min-645cfcca14b95452560655.jpg
Jung'un Teorisi: 12 Marka Arketipi ve Özellikleri
Bir marka için bir karakter ve kişilik nasıl seçilir?
Okuyun
image-642d8405a9285686120135-min-64411a5f6e19a411922909.jpg
Çöplüğe terk edilen yataklar reklam panolarına dönüştü
Pazarlamanın tüm bileşenleri, iş dünyası ve dijital dönüşüm konularında özgün ve fayda odaklı içerikler sunan Pazarlamasyon’un haberine göre; Avustralyalı yatak şirketi 10:PM, eski yatakların hayatımızda nasıl bir leke olabileceğine ışık tutuyor.
Okuyun
preview-644fc9eaf2438123750091-min-1-645cfd5aa0d6e572540127.jpg
Bir Tüketim Ürünleri Yöneticisinden Pazarlama Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey
Stijn Demeersseman bir markayı parlatan şey hakkında
Okuyun
image2-637df7ff0629a467122293.png
Stratejik pazarlama karlılık mı, müşteri memnuniyeti mi hedefler?
“Sadece tek bir noktayı hedef almış hiçbir planı stratejik olarak adlandıramayız. İhtiyaçlar ve gelişmelere göre kendi evrimini yaratan, kendini güncelleyen planlarımız olması gereklidir. Tüm bunların yanında karlılık ve müşteri memnuniyeti tavuk-yumurta sarmalı gibi iç içedir.”
Okuyun