Для отслеживания статуса заказа — авторизируйтесь
Введите код, который был выслан на почту Введите код с SMS, который был выслан на номер
Код действителен в течение 5 минут Код с sms действителен в течение 5 минут
Вы уверены, что хотите выйти?
Сеанс завершен
На главную
Blog

Arama

Sales-delete

Filtre

Bölüm
Konular
Malzemeler gösteriliyor: 6 / 325
pic-620cd3b5c1de3914773803-min-640f05ceec5ad083128058.png
"Üretkenlik Katili 6 Alışkanlık"
19 dk.
Uluslararası eğitim platformu Laba Türkiye'nin Ülke Müdürü Elif Tuzlakoğlu, hiç müzik yayını olmadan; üretim, yatırım, ihracat konularına değinen üreten Türkiye'nin haber kanalı Endüstri Radyo'da Çetin Ünsalan'ın konuğu olurken, üretkenliği etkileyen 6 çalışan davranışını ve tavsiyelerini sıraladı.
Dinleyin
im-6204c1676eb3a497423948.png
Gillette, sloganını değiştirdikten sonra 5 milyar dolar kayıp yaşadı!
Tüketiciler markanızı övdüğü gibi, aynı zamanda yerle bir de edebilir. Gillette, Dove, H&M ve diğer tanınmış şirketlerin itibarını zedeleyen 5 büyük hataya göz atın.
Okuyun
i-61f2598416be4068750686-min-64520a8d0509f677006769.jpg
Bütün gün yoğunuz, ama hiçbir şeye yetişemiyoruz?
Üretkenliği öldüren 6 günlük alışkanlığa göz atın!
Okuyun
i-61ee6ff8a81ea486899743.png
Scrum bir metodoloji midir?
Uluslararası eğitim platformu Laba’da Scrum eğitimine hazırlanan Arçelik’in Agile Koçu Ayşegül Saraç ile Scrum üzerine yararlı bir sohbet gerçekleştirdik.
Okuyun
aaa-61d57a1c70f91086600615-min-64edb2dd18135203317870.jpg
"Kültür, stratejiyi kahvaltı niyetine yer!"
12 dk.
Uluslararası haber ajansı Sputnik'in radyo kanalında Serhat Ayan'ın sunduğu "Yeni Şeyler Rehberi" programının canlı yayın konuğu Laba'nın Dijital Pazarlama Eğitmeni ve DenizBank Dijital Satış & Pazarlama Grup Müdürü Aslı Gülen Gündüz oldu. Günümüz dijital pazarlaması üzerine geçen bu keyifli sohbeti kaçırmayın!
Dinleyin
i-61c2f8fd9598b021650651.png
Güçlü markaların ürünleri kendilerini satar mı yoksa marka yönetimine ihtiyaç duyar mı?
Öncelikle bir şirket, kurum ya da işletmeye ait bir ürün veya hizmet bir markaya dönüşebilir. Fakat marka olmak birden bire olan bir şey değildir ve bir süreç gerektirir. Dolayısıyla işin içinde bir süreç olduğunda yönetim de gereklidir.
Okuyun