LABA
Для отслеживания статуса заказа — авторизируйтесь
Введите код, который был выслан на почту Введите код с SMS, который был выслан на номер
Код действителен в течение 5 минут Код с sms действителен в течение 5 минут
Вы уверены, что хотите выйти?
Сеанс завершен
На главную
Blog

Arama

Vaka Çalışması

Filtre

Bölüm
Konular
Malzemeler gösteriliyor: 6 / 70
web-site-blog-64a5740eed612061489202.png
Başarı Hikayesi : Öğrencimiz Laba’yı Anlatıyor
Laba’nın uluslararası platformda sağladığı başarıyı Türkiye’de de göstermesi eğitiminin ne kadar kaliteli ve güvenilir olduğunu şüphesiz tekrar bizlere gösteriyor. Bu yazımızda, sizlere değerli öğrencimiz Enes Bey’in Laba’da almış olduğu “Satın Alma Yönetimi” kursunda yaşadığı tecrübeleri aktarıyoruz.
Okuyun
preview-1-649d335198716970197454.png
Verileri ve İşletme Bilginizi Nasıl Birleştirirsiniz?
Amazon şirketinin kıdemli lideri Federico Maffini, neden herkesin finansal analiz konusunda uzmanlaşması gerektiğini açıklıyor.
Okuyun
img-1-648c760ce3226111402271.png
Laba’nın Başarı Hikayesi
Laba son yıllarda aktif olarak tercih edilen bir online eğitim platformu haline gelmiştir. Laba'nın bir marka olarak kısa sürede nasıl başarı yakaladığına ve hangi yöntemleri kullandığını bu makalede açıklıyoruz
Okuyun
preview-64945f616829c859970058.png
Helen Edwards: "Eğer nereye ve nasıl bakacağınızı bi̇li̇rseni̇z bugünün marji̇nal davranışları yarının altın kutusu olabi̇li̇r "
LBS yardımcı profesörü ve pazarlama uzmanı Helen Edwards, marjinal davranışların neden ana akım haline geleceği ve markaların bu fırsattan nasıl yararlanabileceği konusunda bilgi veriyor.
Okuyun
preview-64776112120c3461259868.jpg
2023’te Marka-Tüketici İlişkileri Nasıl Şekillenecek?
Homa Games'in Marka Başkanı ve Kreatif Direktörü, kültürel ve teknolojik değişimin markalaşmaya nasıl engel olduğunu anlatıyor.
Okuyun
preview-646759f3d9631439099815.png
2022'de medya ve reklam yatırımları yüzde 90 arttı
Pazarlamasyon’un yer verdiği haberde; Türkiye 2022 yılı Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’na göre toplam yatırımlar rekor düzeyde artarak 63,89 milyar TL’ye ulaştı. Medya yatırımları 52 milyar 92 milyon TL’ye, reklam yatırımları ise 10 milyar 97 milyon TL’ye yükseldi.
Okuyun