Laba’nın Satış Yönetimi Kursunu Neden Seçmelisin? | Laba Uluslararası Eğitim Platformu
Для отслеживания статуса заказа — авторизируйтесь
Введите код, который был выслан на почту Введите код с SMS, который был выслан на номер
Код действителен в течение 5 минут Код с sms действителен в течение 5 минут
Вы уверены, что хотите выйти?
Сеанс завершен
На главную
Blog

Arama

içerik

Laba’nın Satış Yönetimi Kursunu Neden Seçmelisin?

Laba’da 25 Temmuz’da başlayacak olan Satış Yönetimi kursu, satış alanında performansınızı artırmak için hangi yolları izlemeniz gerektiğini, daha fazla kazanç sağlamak için hangi satış stratejilerini belirlemeniz gerektiğini ve satış alanında işinize yarayacak birçok bilgiyi sizlere sunuyor. Bu makalemizde Satış Yönetimi kursunu satın alma sebeplerini açıklıyoruz.

cover-new2-649d3ce356a52315588764-min-64a2dd3c967ed685327721.jpg

Satış Yönetimi, bir şirketin satış faaliyetlerinin planlanma, organizasyon, koordinasyon, kontrol ve yönlendirme süreçlerini içeren bir yönetim disiplinidir. Satış yönetimi, satış departmanının performansını artırmak ve satış hedeflerini gerçekleştirmek için stratejik ve operasyonel kararlar alır. 

Bu yüzden, satış yönetimi hakkında kendinizi geliştirmek için sertifika programlarına katılmak sektörde sizi bir adım ileriye taşıyabilir, olası problemlere daha kolay çözüm üretebilir veya başa çıkabilirsiniz. 
Laba’da Satış Yönetimi kursuna katılmak özellikle satış personelleri, satış müdürleri, işletme sahipleri ve karar verme yetkisi olan yöneticilere işyerlerinde birçok katkı sağlayabilir. Bu makalemizde Laba’da Satış Yönetimi kursunu neden almanız gerektiğini açıklıyoruz. 

Satış Yönetimi kursuna katılmalısınız çünkü: 

 1. Eğitmenimiz Alanında Kıdemli ve Kendini Kanıtlamış Bir İş İnsanıdır 

Bir sertifika kursunda dikkate alınan ilk şey muhtemelen eğitmenin kim olduğudur. Almak istediğiniz kursta eğitmeniniz ne kadar iyi ve kalifiyeli olursa, iyi bir eğitim alacağınız ve bu kursun size katkı sağlayacağı güvenci de bir o kadar artar.  

Ayrıca, eğitmeninizin kıdemli olması da bilgi almak istediğiniz alanda daha kapsamlı bilgi sahibi olacağınız anlamına gelir. Bu yüzden Satış Yönetimi kursu eğitmenimizin satış alanında dilediğiniz bilgileri öğrenmeniz ve uygulamanız konusunda beklentilerinizi karşılayacağına inanıyoruz. Satış Yönetimi kursunun eğitmeni, Çetin Çoban eski Asus B2B Satış Direktörüdür.  

Çetin Çoban, Türkiye'de 2 Flagship Mağazasının Kurucusu olmanın yanı sıra Samsung B2B satışlarını 3 yıl boyunca üst üste ikiye katlamıştır. Ayrıca Sayın Çoban, HP Şirketini 7 yılda %700 büyüterek kazancı 50 milyon dolardan 350 milyon dolara çıkarmış ve şirketi ticari pazarda %70 pazar payına ulaştırmıştır.  

Alanında kendini kanıtlamış ve kıdemli bir iş insanı olan Sayın Çoban ile birlikte iş birliği içerisinde hazırladığımız müfredat sayesinde Çetin Bey ile interaktif bir şekilde öğrenme fırsatı yakalayacak ve sektörde olası yaşanan problemleri ve çözümleri bizzat kendisinden dinleme olanağı yakalayacaksınız.  

Bu yüzden, kendini alanında kanıtlamış bir iş insanından satış için gerekli stratejileri ve bilgileri öğrenmek, iş hayatınıza büyük katkı sağlayacak ve olası problemleri anlamanızı kolaylaştıracaktır. 

2. Müşteri İlişkilerini Daha İyi Yönetme İmkânı Sağlayacaksınız 

Müşteri ilişkilerini yönetmek satış departmanı için çok önemlidir. Müşteri memnuniyetini anlamak satış alanında gerekli tahminlerde bulunmanıza ve proaktif olarak çalışmanıza yardımcı olur.  

Müşteri memnuniyeti için ölçümler yapmak satış ekiplerine müşteri deneyimini iyileştirmek için ihtiyaç duydukları bilgileri verebilir, müşteri geri bildirimlerini dahil etmeyi sağlayabilir ve gerekli iyileştirmeleri yapmaları için çalışabilirler. Böylece, uçtan uca müşteri deneyimi geliştirilerek satış departmanı, müşteri için doğru satış stratejilerini de saptamış olur. 

Satış Yönetimi kursumuz sayesinde doğru müşterilere nasıl ulaşılır anlayacak, müşteri ilişkileri yönetimi ve memnuniyeti için size fayda sağlayacak bilgileri öğreneceksiniz.  

Özellikle kursumuzun 3. haftasında “Satışın Odak Noktası: Müşteri Yönetimi” dersinde bu konuyu tamamen ele alacak, ayrıca müşterilerinizi ihtiyaçlarına göre gruplamayı, KAM kriterlerini, KAM aktivitelerini ve davranışsal ve psikografik örneklemeye dayalı satış yönetimini daha kapsamlı öğrenme fırsatı yakalayacaksınız.  

Bu bilgiler, size müşteri ilişkilerinizi daha iyi yönetmeyi sağlamakla birlikte olası müşterilerinizin memnuniyetini artırmaya da olanak tanıyacaktır. 

3. Satış Alanında Kapsamlı İş Planı Hazırlamayı Öğreneceksiniz 

Doğru bir satış yönetimi sağlamanız için öncelikle kapsamlı bir iş planı hazırlamanız mutlaka gereklidir. Satış yönetimi kursumuz sayesinde iş planınız için satış trendleri, piyasa bilgisi ve rekabet bilgisi alanlarında gerekli verileri toplayacak, kapsamlı veri analizi yapacak ve bu verileri hangi alanlarda uygulayacağınızı öğreneceksiniz.  

4. Rekabet Analizi İçin Yöntemler Öğreneceksiniz 

Rekabet analizi, satış stratejiniz hakkında fikir edinmek için büyük rakipleri araştırmayı içeren bir analizdir. Daha güçlü iş stratejileri uygulamak, rakipleri geçmek ve pazar payı elde etmek, rekabetçi bir pazar analizi yürütmenin faydalarından yalnızca birkaçıdır. 

Bir rekabet analizi, rakiplerinizin nasıl çalıştığının ayrıntılarını öğrenmenize ve onları geride bırakabileceğiniz potansiyel fırsatları belirlemenize yardımcı olabilir. 

 Ayrıca, trendlerinin zirvesinde kalmanıza ve satışınızın sürekli olarak endüstri standartlarını karşılamasını ve aşmasını sağlayabilir. Bu yüzden, satış yönetimi kursumuz satış alanında rekabet analizinin nasıl daha kapsamlı yapılması gerektiği hakkında size kapsamlı bilgi sunabilir.  

Müfredatımızda yer alan “Rekabet Analizi ve Rekabet Stratejileri” dersinde yer alan Rekabet Analizi Yöntemleri, Swot Analizi ve Rekabetçi Strateji Türleri size satış alanında rakiplerinizi daha iyi tanımanızı, daha iyi analiz etmenizi ve rekabet strateji türlerini daha iyi uygulamanıza olanak sağlayabilir. 

5. Satış Alanında İletişim ve Becerilerinizi Geliştirmenize Olanak Tanır 

 Satış alanında müşteri ile iletişim kurmak sözlü, sözsüz, e-postalar veya aramalar gibi çeşitli biçimlerde olabilir. Etkili satış iletişimi, satıcı ve alıcı arasındaki anlayışı, saygıyı ve ilişkiyi geliştirebilir.  

Ayrıca bir satış elemanının satışları tamamlamasına, işverenlerinin dikkatini çekmesine ve kariyerlerinde ilerlemesine de yardımcı olabilir. Satış alanında doğru bir iletişim kurmak satışınız için en kritik noktalardan biridir.  

Eğer müşteriniz ile doğru bir iletişim kuramazsanız ve müşterilerinizi yeteri kadar ikna edemezsiniz satış yapmanız dolayısıyla zorlaştıracaktır.  

Bu yüzden Satış Yönetimi kursumuz iletişim ve becerilerinizi geliştirmek için size bu alanda bilinmesi gereken bilgileri ve taktikleri sunacaktır. Ayrıca, ifade yönetimini, iletişimi engelleyen davranışları ve ilişki yöntemini de öğrenme fırsatı yakalayacaksınız. Bu bilgiler sayesinde doğru iletişim tekniklerini öğrenecek ve bu alanda becerilerinizi geliştirebileceksiniz. 

Önerilen gönderi:

image3-649d3a05ee2e8890465646.png

Satış Departmanında En Kilit Nokta: Ekip Yönetimi Nedir ve Nasıl Olmalıdır?

Okuyun

6. Satış Yönetimi İçin Etkili Satış Taktikleri Öğreneceksiniz 

Satış yönetimi stratejileri, satış yöneticilerinin ekiplerini başarıya götürmek için kullanılan yöntemlerden biridir. Etkili stratejiler sayesinde ekip üyeleri satış direktörleri tarafından desteklendiklerini hissederken aynı zamanda satış yöneticisinin ve ekibin satış hedeflerine ulaşmalarına da yardımcı olur. Yöneticiler satış stratejilerini iyi kullandıklarında, ekip üyeleri kendilerini motive ve teşvik edilmiş hissederler.  

Ayrıca, iyi yönetim stratejileri, satış görevlilerinin departman beklentilerini karşılayabilmeleri ve aşabilmeleri için kendilerine güvenmelerine yardımcı olur.  

Bu yüzden, satış hedeflerine ulaşmak için doğru satış taktikleri belirlemek önemlidir. Satış Yönetimi kursumuz sayesinde özellikle satış alanında kullanılan geleneksel satış yöntemlerini öğrenecek, oyunlaştırma tekniği sayesinde de satış çıtanızı yükselteceksiniz. 

Satış oyunlaştırma stratejisini kısaca bahsedecek olursak potansiyel müşterileri aramak, toplantılar ayarlamak ve anlaşmaları sonuçlandırmak gibi görevlerin oyuna dönüştürülmesi sürecidir. Mesela, ekip üyelerinin görevlerini tamamlaması genellikle bir ödülle birlikte gelir, bu da satış görevlilerini başarılı olmalarına yardımcı olan davranışları sürekli olarak tekrar etmeye motive eder. 

Satış direktörleri için oyunlaştırma stratejisi, öncelikle temsilcileri motive etmek ve onlarla bağlantı kurmak için insan psikolojisinden nasıl yararlanılacağını anlamakla ilgilidir. Doğru bir şekilde uygulandığında, motive olmuş, üretken ve iş gelirini artıran başarılı ekipler oluşturulmasına olanak tanır. Bu yüzden, Satış Yönetimi kursunda oyunlaştırma tekniği hakkında daha kapsamlı bilgi edinmek, satış hedeflerinizi daha yüksek belirlemenize olanak sağlayabilir. 

Bu bilgiler ve daha fazlası 25 Temmuz’da Sayın Çetin Çoban tarafından verilecek olan “Satış Yönetimi” kursumuzda verilecektir. Satış alanında daha iyi bir yönetici olmak, satış hedeflerinizi artırmak, müşteri memnuniyetini artırmak ve gerekli satış stratejilerini öğrenmek istiyorsanız alanında kıdemli iş insanın vereceği bu değerli bilgileri mutlaka kaçırmayın. 

Haber bültenimize abone olun

Haftada en iyi materyalleri içeren bir mektup. Hiçbir şeyi kaçırmamak için abone olun
Takip ettiğiniz için teşekkür ederiz