Online Eğitim

Satış Yönetimi

Satış liderlerinde olması gereken bilgileri gerçek hayattan örneklerle vereceğiz. Müşteriyi tanıyacak, müşteriye doğru sorular sormayı ve müşteriye doğru yerlerde destek olmayı öğreneceksiniz.

Eski Asus Satış Direktörü Çetin Çoban ile birlikte dengeli bir satış ekibinin satışları nasıl maksimuma getirebileceğini öğreneceksiniz.
Satış süreçlerini en ince ayrıntısına kadar anlayacak ve kullanmaya hazır hale geleceksiniz.
Detaylı satış planı yapabilecek ve aksiyon alabileceksiniz.
Satış ekipleri oluşturabilmek için gerekli tüm donanıma kavuşmuş olacaksınız.
Şirket içi ve dışı tüm iletişim kanallarını en verimli şekilde yönetebileceksiniz.
Eğitmen:
Çetin Çoban
Satış Direktörü- Ex-Asus
Samsung Global Kanal Kuruluşları arasında “En İyi Kanal Kuruluşu” ödülünü iki kez kazandı.
Türkiye'de 2 Flagship Mağazasının kurucusu.
Samsung B2B satışlarını 3 yıl boyunca üst üste ikiye katladı.
HP Şirketini 7 yılda %700 büyüterek kazancı 50 milyon dolardan 350 milyon dolara çıkardı.
Şirketi ticari pazarda (Kurumsal, Girişim, Kamu ve KOBİ) %70 pazar payına ulaştırdı.
Türkiye genelinde +450'ye yakın ağa ulaşan Samsung B2B Satış Kanalı organizasyonunu kurdu.
Kurs boyunca satış süreçlerinin inceliklerini öğrenecek, bir satış liderinde olması gereken özellikleri kendinize kazandıracaksınız.
Kursta aşağıdaki konuları analiz edeceğiz:
Kursta aşağıdaki konuları analiz edeceğiz:
Yeni Bir Bakış Açısı Kazanacaksınız
Zamanın en az satış kadar değerli olduğunu anlamış profesyoneller olarak kendinize, şirketlerinize ve müşterilerinize fazladan değer sağlayıp herkesin aradığı “O kişi” olma yolunda ciddi adımlar atmış olacaksınız.
Ekip Oluşturabileceksiniz
Satış Ekibi oluşturma konusunda kendi şirket yapınızın mantığını daha iyi anlayacaksınız ve değişim konusunda çok daha cesur olacaksınız.
Departmanlara Hükmedeceksiniz
Şirket içerisinde diğer departmanlarla iletişiminizi geliştirecek ve bu departmanları kendi satışlarınızı arttırmak için doğru bir şekilde organize edebileceksiniz.
Satış Kavramını Baştan Yaratacaksınız
Satış kavramını hem sahadaki sıcak satışı, hem online olarak yapılan satışları hem de diğer iletişim yollarıyla yapılan satışları daha iyi anlayıp, yeni dönemde şirketlerin satış yöneticilerinde aradığı özelliklerden olan hem geleneksel bakış açısını hem de yenilikçi bakış açısını benliğinizde hissedeceksiniz.
BAŞLANGIÇ TARİHİ:
29 Ağustos
KURSUN SÜRESİ:
6 Hafta
12 Ders
FORMAT:
Webinar
Ödevler ile ilgili geri bildirim
Nasıl öğretiyoruz?
Uygulamaya dayalı dersler ve ödevler veriyoruz
Derslerin materyallerini pekiştirmeniz için çok özel uygulama temelli alıştırmalar geliştirdik. Bu alıştırmalar sayesinde satış yönetimini çok daha iyi kavrayacaksınız.
Yardım ve Destek
Kurs eğitmeni, kurs sırasında ortaya çıkan tüm soruları yanıtlayacak ve ekibimiz öğrenme sürecinde size yardımcı olacaktır.
Network imkanı sağlıyoruz
Eğitim ile ilgili tüm bilgi ve dökümanları hızlıca edinebileceğiniz özel Whatsapp grubuna dahil olacaksınız.
Müfredat
1. Ders
Satışı Yeniden Tanımlamak: Neo satış 101
  • - Satış nedir, neden önemlidir?
  • - Satışa Dair Her Şey: İşinizi Geliştirmek İçin Gereken Unsurlar
  • - Ürününüzü Yönetin
  • - Müşterinin satın alma kriterleri nelerdir ve müşteriyi nasıl etkileyebilirsiniz?
  • - Satışın Sırları: Geleneksel mi Yenilikçi mi?
  • - Adım Adım Satış Yolculuğu
  • - Satışın Ötesine Geçin: Teknoloji ve Stratejiler
  • - Kendinizle(Satış elemanı) ve Müşterilerinizle Tanışın (Satış Elemanı Tipleri, Beklentileri &Satış Elemanı Kime Karşı Satış Yapıyor)
  • - Satış Psikolojisinin Gücü
2. Ders
Yol Haritanızı Belirleyin: Stratejik Satış ve Planlama
  • - Satış Planlamada Stratejinin Yeri
  • - Stratejik Satış Planının Bileşenleri
  • - Satış Planı Türleri
  • - Başarılı Satış Planlarının Ortak Noktaları: Örnek Satış Planı
  • - Güncel Satış Trendleri
  • - Satış Stratejisini Yeniden Yapılandırmak
3. Ders
Satışın Odak Noktası: Müşteri Yönetimi
  • - Doğru Müşterilere Ulaşmak
  • - Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) ve Teknolojik Dönüşüm
  • - Satışta Müşteri Davranışları
  • - Müşterilerinizi İhtiyaçlarına Göre Gruplayın: Profiliniz ve Analizi
  • - Davranışsal ve Psikografik Örneklemeye Dayalı Satış Yönetimi
  • - Müşteri Yönetimi ve Memnuniyeti
  • - Müşteri Seçiminde Dikkat Edilmesi Temel Etkenler: KAM Kriterleri
  • - Müşteri Etkileşiminde Başarılı Olmanın Yolları: KAM Aktiviteleri
  • - Zorlayıcı Müşterilerle Başa Çıkma Sanatı
4. Ders
Satışta Başarının anahtarı: Ekip yönetimi
  • - Farklı Organizasyon Yapıları
  • - Sen Kimsin?
  • - Ekip Ruhu ve Etkili ekip oluşturma
    • - İşe Alım Süreci
    • - Ekibin Rol ve Sorumlulukları
    • - Satış Ekibinin Hedeflendirmesi, KPI ve Performans Değerlendirmesi
    • - Satış Ekibi Motivasyonu
    • - Fikir Ayrılıklarını Yönetme
    • - Uzaktan ekip yönetimi
  • - İstenen Yönetici olmak
  • - Yeni Yöneticilere Öneriler
  • - Ekip Birlikteliği İçin Aktiviteler
  • - Teknolojinin Ekip Yönetimine etkileri
5. Ders
Başarıyı Paylaşın: İşbirliği Ağının Yönetimi
  • - İşbirliğini keşfedin
  • - İş ortaklığı için gereken iletişimi inşa edin
  • - Bayi yapıları: 4S Nedir ve Nasıl çalışır?
  • - Profil çıkarma: Kimlerle Çalışmalısınız?
  • - İş Ortaklığını Değerlendirme: Performansınızı Nasıl Değerlendirirsiniz?
  • - İş Ortaklığını Ön Plana Koyma: Hangi İş Ortağına Odaklanmalısınız?
  • - Adımlar: Adım Adım İş Ortaklığı Yönetimi
    • - Vizyon
    • - Genel Bakış
    • - Yapı
    • - İş Ortakları Tipleri
    • - Operasyon Süreci Yönetimi
    • - Potansiyel İş Ortağının Araştırılması
    • - Profil çıkarma
    • - Kayıt Etme
    • - RAD Analizi
    • - Puanlandırma
    • - Fayda
    • - Giriş
    • - Performans Ölçme ve Değerlendirme
6. Ders
Herkese Karşı Herkesle Satış Yapma
  • - Satışı Destekleyin: Departmanlar Arası İlişkiler
  • - Çoklu Satış Organizasyonları ile Başa Çıkma
  • - Satışın İç Yüzü: Şirket İçi Satış Stratejileri
  • - Saha Satışının Gücü
  • - Saha Satış Yöneticilerinin Yönetimi
  • - Saha Satış Ekibini Kurarken Dikkat Edilmesi Gerekenler
  • - Saha Satış Ekibinin KPI ve Performansını Değerlendirme
  • - Saha Satış Ekibinin Motivasyonu
  • - Satışı destekleyecek Aktiviteler (Promosyonlar, Paket Satış-Ek Satış-Çapraz Satış Teknikleri, Ek ödeme Planlaması)
7. Ders
Müşterilerle Satış Süreci Yönetimi
  • - Müşterileri Tanımak ve Tanımlamak
  • - Sosyal Davranışlara göre Satış
  • - Müşteri Tipleri
  • - Uçtan Uca Satış Süreci
  • - Müzakere Profilleri
  • - Satış Hunisi: Müşteri Fırsatlarını Değerlendirin
  • - Satış Projesi Yönetimi
  • - Satış Potansiyelini Doğru Değerlendirmek ve Yönetmek
  • - Fiyat Tekliflerinin Yönetimi (RFQ): Rekabetçi ve Doğru Fiyatlandırma Stratejileri
  • - Satış Görüşmelerinde Pazarlama Yöntemleri ve Taktikleri
  • - Müşteri Görüşmelerinde Süreç Yönetimi
  • - Satış Görüşmelerinde Fark Yaratacak Sorular ve Teknikler
  • - Yeni Satışın Anahtarı: “Referans”
8. Ders
Satış Yönetiminde Fark Yaratmak: İletişim ve Beceriler
  • - İletişim nedir
  • - İfade Yönetimi
  • - İlişki Yönetimi
  • - Eleştirme
  • - Geri Bildirim
  • - İletişimi engelleyen davranışlar
  • - Yöneticilere geri bildirim
  • - Geri Bildirim Formülü
  • - Geri Bildirim Almak
  • - Satış Becerileri
    • - Müşteriyi ikna etme
    • - Müşteri Tipleri
    • - Satış Süreci
    • - Müşteri Oluşturma Sistemi
    • - Satış için gerekli yetkinlikler
    • - Satış Görüşmeleri
    • - Satış elemanın çalışma sistemi
    • - Satış elemanın Korkuları
    • - Satış Süreci
9. Ders
Etkili Satış Taktikleri
  • - Başarının Eskimeyen Sırları: Geleneksel Satış Yöntemleri ve Taktikleri
  • - Satışın Geleceği: Yenilikçi Yöntemler ve Taktikler
  • - Müşterileri İkna Etmenin Yeni Yolları
  • - Oyunlaştırma ile Satışta Çıtayı Yükseltin
  • - Satıştan Daha Fazlası için: Yaratıcı Düşünce
  • - Satış Görevini İcra Etme: Satış Becerilerinizi Pratiğe Dökün
10. Ders
Rekabet Analizi ve Rekabet Stratejileri
  • - Rekabet analizi nedir?
  • - Rekabet Analizi yöntemleri nelerdir?
  • - İşletmenizi Güçlendirin: SWOT Analizi
  • - Satış Yönetiminde Rekabet Stratejilerinin Önemi
  • - Porter’ın 5 güç modeli
  • - Rekabetçi Strateji Türleri
    • - enilikçilik Stratejisi
    • - Maliyet Liderliği
    • - Farklılaştırma Stratejisi
    • - Odaklanma
    • - Kaynak Kullanımı
    • - M&A Stratejileri
  • - Dijital Rekabet: Sosyal Medya Stratejileri
  • - Yenilikçi Satış stratejileri
  • - Gerçek Hayattan Rekabetçi Strateji örnekleri ve Swot analizleri
11. Ders
Baştan Sona İş Planı Oluşturma
  • - İş Planı Tanımı
  • - İş Planının Bileşenleri
  • - İş Planı Hazırlanması
    • - Hazırlık - Veri Toplama Aşaması
      • a. Satış Trendleri (Sales Trend)
      • b. Piyasa Bilgisi (TAM)
      • c. Rekabet Bilgisi (Channel Map)
    • - Strateji – Veri Analizi
      • a. SWOT
      • b. Strateji
      • c. Hedef Belirleme
      • d. Farklılaşma
    • - Uygulama
      • a. Piyasa Modeline Gidiş (GTM)
      • b. Kanal Modeline Gidiş (RTM)
      • c. Müşteri Yönetimi
      • d. Ortaklık Yönetimi
      • e. Proje Yönetimi
      • f. İK Yönetimi
      • g. Pazarlama Yönetim
      • h. Operasyon Planı
12. Ders
Workshop: Vaka Çalışması
  • - Gerçek bir Vaka Tanımlama
  • - Grup Oluşturma
  • - Vakada Belirtilen Sorunlara Çözüm Oluşturma
  • - Sunum Yapma
  • - Tartışma
  • - Değerlendirme
Bilgi İstiyorum
Kursa kayıt olmak için formu doldurun, eğitim danışmanımız
en kısa sürede sizlere ulaşarak kurs içeriği ve ücretlendirme hakkında detaylı bilgi verecektir.
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bu alanın doldurulması zorunludur

Bilgilerimi göndererek, gizlilik politikasında belirtilen hüküm ve koşulları ve kişisel veri işlenme politikasını kabul ediyorum. Ayrıca LABA kursları hakkında daha fazla bilgi almayı da kabul ediyorum.

Bilgi İstiyorum