Ceren Türkben Kaya, Tüketici Pazarlama ve Sponsorluklar Başkan Yardımcısı, Mastercard — Laba İşletme Okulu Eğitmeni
Для отслеживания статуса заказа — авторизируйтесь
Введите код, который был выслан на почту Введите код с SMS, который был выслан на номер
Код действителен в течение 5 минут Код с sms действителен в течение 5 минут
Вы уверены, что хотите выйти?
Сеанс завершен
На главную
Blog

Arama

Ceren Türkben Kaya

EEMEA Bölgesi Tüketici Odaklı Pazarlama Başkan Yardımcısı, Mastercard

Ceren Türkben Kaya
  • IRG 2022 Global 100 Pazarlama Liderleri Kortu ve Fortune Türkiye'nin En Etkili 50 CMO'su listelerinde yer almaktadır.
  • Birleşik Krallık ve Türkiye'de 20+ yıl uluslararası pazarlama ve stratejik liderlik deneyimine sahip bir üst düzey yöneticidir.
  • Stratejik marka oluşturma, iletişim geliştirme, dijital medya, sponsorluklar, ünlü yönetimi, marka mimarisi, portföy yönetimi ve insanları koçlama konularında deneyime sahiptir.
  • Boğaziçi Üniversitesi Ekonomi bölümünden 2002 yılında mezun olduktan sonra pazarlama bölümünde Quanto ve Woolite markalarından sorumlu ürün müdür yardımcısı olarak çalışmaya başladı.
  • Unilever Ev ve Kişisel Bakım Bölümü'ne katılarak Dove ve Rexona'dan sorumlu pazarlama MT ürün müdür yardımcısı olarak görev aldı. Daha sonra Ev Bakımı kategorisinde Yumoş ve Rinso Ürün Müdür Yardımcılığı görevini üstlendi.
  • 2006'da Algida Bölümüne geçerek Cornetto Horeca ve Yeni Ürünlerden sorumlu Ürün Müdürü görevini üstlendi. Marka, bu dönemde 360® deneyimsel pazarlama aktiviteleri ile hedef kitle ile yeniden bağlantı kurdu ve global olarak Facebook'u kullanan ilk Unilever markası oldu.
  • Ben & Jerry's markasının Türkiye lansmanını ve marka stratejisini yönetti. Lansman, super premium pazarda hızla büyüyerek 1. pazar payını kazandı ve iletişim çalışmaları nedeniyle global olarak örnek bir vaka olarak seçildi.
  • Gıda Kategorisinde Sana ve Calve markalarından sorumlu olarak çalıştı. Sana'nın yeniden yapılandırılması ve Pazar liderliğinin geri alınmasını sağladı. Sana için İyi Beslenmek İyi Gelecek Sosyal Sorumluluk projesi ile markaya yeni bir yön verildi ve proje global olarak örnek bir vaka olarak seçildi.
  • 2010 yılında Londra'da Unilever merkezde global pazarlama ekibinde göreve başladı ve Flora markasının kıdemli global pazarlama müdürü oldu. Global pazarlar için ürün lansmanı ve reklam kampanyalarından sorumlu olarak çalıştı. Yaptığı lansmanlar global en iyi örnek uygulama olarak seçildi.
  • 2013 Ekim ayında Mastercard Türkiye ofisinde Güneydoğu Avrupa Bölgesi Pazarlamadan sorumlu Direktör olarak göreve başladı. Burada markayı ve ekibi yeniden yapılandırmak için projeler yürüttü ve Mastercard'ın tarihteki en çok izlenen dijital reklam kampanyalarını oluşturdu.
  • Kanyon Şampiyonlar Ligi Sürprizi, Collina ile Halı Saha Sürprizi ve Arda Turan reklam serisi gibi Paha Biçilemez Sürprizler serisi ile markanın yeni pozisyonlandırması dünya çapında ses getirdi, uluslararası kaynaklarda örnek reklam olarak seçildi ve uluslararası basında yer aldı.
  • 2019 yılında Edis ile Paha Biçilemez Yolculuk reklam ve iletişim çalışması, markanın duyusal pazarlama pozisyonlamasının önde gelen uygulamalarından biri olarak global olarak örnek bir vaka olarak seçildi.
  • 1 Mart 2020'den itibaren Hızlı Gelişen Pazarlar Bölgesinin Pazarlama ve İletişim Başkan Yardımcısı olarak görev yapmaktadır. 1 Şubat 2022'den itibaren 96 ülkenin yer aldığı EEMEA bölgesine Tüketici odaklı pazarlama ve sponsorluktan sorumlu pazarlama başkan yardımcısı olarak terfi etti.
  • Mastercard ve Unilever'deki projeleriyle pazarlama sektöründeki çeşitli prestijli yarışmalardan ödüller kazandı, 2022 yılında Uluslararası IRG Institute tarafından 100 Global CMO listesine davet edildi.

EĞİTMENİN ŞU ANDA ÇALIŞTIĞI KURUM:

Mastercard

Laba'da verdiği eğitimler