Для отслеживания статуса заказа — авторизируйтесь
Введите код, который был выслан на почту Введите код с SMS, который был выслан на номер
Код действителен в течение 5 минут Код с sms действителен в течение 5 минут
Вы уверены, что хотите выйти?
Сеанс завершен
На главную
Blog

Arama

Sales-delete

Filtre

Bölüm
Konular
Malzemeler gösteriliyor: 6 / 323
preview-1-669fd9af47e48534203773.webp
Getir’de Neler Oluyor?
Getir, stratejik bir hamle yaparak uluslararası pazarlardan çekilip faaliyetlerini Türkiye'ye odaklamaya karar verdi.
Okuyun
preview-1-669a883b3b21f656026220.webp
Gıda ve İçecek Sektöründe Operasyon Süreçleri
Yiyecek içecek sektöründe küresel zorluklarla başa çıkmak için operasyon yönetiminde stratejik bir yaklaşım benimsemek, yeni rekabet değişikliklerine yanıt verebilmek adına öncelikli bir gereklilik haline gelmiştir.
Okuyun
preview-1-669a7608c8ab1433302128.webp
Onur Tavlan ile Gıda ve İçecek Sektöründe Operasyon Süreçleri
Turizm ve Otel İşletmeciliği mezunu Onur Tavlan, 20 yılı aşkın süredir turizm sektöründe yer almaktadır.
Okuyun
preview-6697b09a0e113855447762.webp
Feminist Bir Bakış: Dijital Asistanların Çoğu Neden Kadın?
Siri ve Alexa gibi dijital asistanlarda kadın sesi kullanımı insani sıcaklık ve samimiyeti amaçlamanın yanı sıra toplumsal cinsiyet rollerini pekiştirmektedir.
Okuyun
preview-668d2e901fd4b436785183.webp
"Marka nasıl oluşturulur?"
20 dk.
Branding Türkiye'nin Genel Yayın Yönetmeni Mürsel Ferhat Sağlam konuğumuz oldu. Dijital markalaşma, sosyal medya yönetimi ve girişimcilik hakkında konuştuk.
Dinleyin
preview-1-668cddda4713f454230511.webp
Veri odaklı pazarlama ile nasıl verimlilik arttırılır?
16 dk.
Eğitmenimiz Didem Boz Kaya ile veri odaklı dijital pazarlama ve geleceği üzerine konuştuk.
Dinleyin