Nazlı Soylu, Eski Pazarlama Direktörü, Adel Kalemcilik — Laba Eğitim Platformu Eğitmeni
Для отслеживания статуса заказа — авторизируйтесь
Введите код, который был выслан на почту Введите код с SMS, который был выслан на номер
Код действителен в течение 5 минут Код с sms действителен в течение 5 минут
Вы уверены, что хотите выйти?
Сеанс завершен
На главную
Blog

Arama

Nazlı Soylu

Eski Pazarlama Direktörü, Adel Kalemcilik

Nazlı Soylu
  • 1996 yılında Boğaziçi Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü’nden mezun olan Nazlı Soylu, aynı yıl kariyerine Shell Türkiye’de Taşıt Tanıma Sistemi Satış Koordinatörü olarak başladı.
  • Sırasıyla Henkel, SC Johnson Wax ve Evyap’ta FMCG sektörünün farklı kategorilerinde ulusal ve yerel markaları farklı pozisyonlarda yönetme fırsatı buldu. 
  • 2007-2015 senelerinde Yıldız Holding’te Hero Gıda A.Ş. ve Kerevitaş A.Ş’de sırasıyla Pazarlama Müdürlüğü, Ticaret Direktörlüğü ve Pazarlama Direktörlüğü görevlerini yaptıktan sonra Defacto’da hem yerel hem de ihracat pazarlarının Pazarlama Direktörlüğü’nü yaparak perakende sektöründe de deneyim kazandı. 
  • 2017 senesinden itibaren Adel Kalemcilik A.Ş’de, Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörlüğü’nü yürüten Soylu, Adel, Faber-Castell, Graf von Faber-Castell markalarının; pazarlama, ticari pazarlama ve kurumsal iletişim faaliyetlerinden sorumlu oldu. 
  • Aynı zamanda profesyonel yaşam koçu olan Nazlı Soylu, çok iyi derecede İngilizce ve iş gereksinimi seviyesinde Almanca biliyor.
  • Adel Kalemcilik Pazarlama Direktörlüğü görevinde, şirketin Eğitim vizyonu ile uyumlu okul öncesi çocukların zeka gelişimine katkı sağlayan 1500 Kelime.com lansmanı ile yerli ve uluslararası 11 ödüle layık görüldü. 
  • Yıldız Holding Kerevitaş A.Ş.’de Köfte ve Pizza İletişim Kampanyaları ile Superfresh markasının sırasıyla Gümüş ve Altın Effie ödüllerini almasını sağladı. 
  • Yıldız Holding Hero Gıda A.Ş. Ticaret Direktörlüğü görevinde, Ek Besin Kavanoz Mama kategorisi pazarının 3 kat, Ülker Hero Markasının 7 kat büyümesini sağladı. 
  • Doğru ve net tüketici içgörüsü tespiti ile Yıldız Holding Kerevitaş A.Şde Superfresh Unlu Mamüller Lahmacun lansmanını yaptı. Yapılan Ramazan Kampanyası ile Unlu Mamüller Pazar payı 10 ppts artarken, hane penetrasyonu da 49%’ten 53%’e yükseldi.

EĞİTMENİN ŞU ANDA ÇALIŞTIĞI KURUM:

Adel Kalemcilik

Laba'da verdiği eğitimler