- Boğaziçi Üniversitesi Endüstri Mühendisliği yüksek lisans mezunu olan Didem Boz Kaya, Ürün Yönetimi ve Veri Odaklı Pazarlama alanlarında 13 yılı aşkın deneyime sahiptir.
- Kurumsal hayatına Turkcell’de başlamış; Turkcell’de BiP, fizy, lifebox gibi ürünlerin marka ve pazarlama süreçlerinde aktif rol aldıktan sonra; Türkiye’nin ilk mobil cüzdanı “fastpay”’in relansman süreçlerini yönetmiştir. Getir’in Türkiye’den çıkıp dünyaya uzanan yolculuğunun bir parçası olarak görev almıştır.
- Şu anda “Doğuş Yeme-İçme, Turizm ve Perakende Grubu’nda “Dijital Dönüşüm ve Veri Odaklı Pazarlama” ekibine liderlik etmektedir.
- Uzmanlık alanları marka yönetimi, dijital ve veri odaklı pazarlama ve müşteri deneyimidir.
- Didem Boz Kaya, 2015 yılından beri performatif ve kurumsal hikaye anlatıcılığı üzerine çalışmaktadır. Seiba Uluslararası Hikaye Anlatıcılığı, Anlatıcının Yolu iki yıllık sertifika programına katılmıştır.
- Seth Godin tarafından düzenlenen “The Story Skills Workshop” eğitimini ve RIT “Storytelling in the Workplace” eğitimlerini tamamlamıştır. Kurumsal dünya ve hikaye anlatıcılığını, kurucusu olduğu “isteherseyhikaye” platformu altında birleştirmiştir.
- DenizBank, Boğaziçi Üniversitesi, Yıldız Teknik Üniversitesi gibi birçok kurumda ve Türkiye’nin önde gelen bankalarında eğitimler vermekte; girişimcilere yatırımcı sunumlarında destek olmakta ve anlatı koçluğu yapmaktadır.
EĞİTMENİN ŞU ANDA ÇALIŞTIĞI KURUM: