Для отслеживания статуса заказа — авторизируйтесь
Введите код, который был выслан на почту Введите код с SMS, который был выслан на номер
Код действителен в течение 5 минут Код с sms действителен в течение 5 минут
Вы уверены, что хотите выйти?
Сеанс завершен
На главную
Blog

Arama

Tüketici beklentisi pazarlama profesyonelinin pusulasıdır.

Bu bölümdeki sohbetimizi Henkel, DeFacto, Adel ve Yıldız Holding gibi şirketlerde pazarlama alanında üst düzey yöneticilik tecrübesi bulunan Nazlı Soylu'yla gerçekleştirdik.

preview-podcast-66a2989387898608168879.webp

Tüketici beklentisi pazarlama profesyonelinin pusulasıdır.

00:00

​00:00 Giriş

00:50 Nazlı Soylu kimdir?

05:42 Pazarlama direktörü olma serüveninizi anlatır mısınız? Sizin için en kritik anlar nelerdi?

10:49 İçerisinde yer aldığınız ödüllü 1500Kelime ve birçok kampanya bulunuyor. Bir pazarlama kampanyasının başarılı olması için neler gerekir?

13:13 Ara

13:58 Etkili bir marka hikayesi nasıl oluşturulur ve olumsuz bir durum olumlu bir duruma nasıl dönüştürülür?

17:59 Pazarlama departmanlarının gittikçe iletişim departmanı olarak konumlandırıldığını gözlemliyoruz. Bu gelişmeyi nasıl yorumluyorsunuz?

21:35 Geleneksel pazarlama liderliği programlarında neler geliştirilebilir?

23:46 Markaların daha ulaşılabilir olması bazen krizlere de sebep olabiliyor. Eğitimimizde “CMO’nun Kriz Yönetimindeki Rolü” dersinde bu konu zaten ayrıntılarıyla ele alınacak fakat bu krizlerin öngörülmesi ve erkenden müdahale edilebilmesi için önerileriniz nelerdir?

25:59 Eklemek istediğiniz bir şey var mı?

26:34 Kapanış

Podcast'i şuradan dinleyin: Spotify, Youtube, Poddy