00:00 Giriş
00:50 Nazlı Soylu kimdir?
05:42 Pazarlama direktörü olma serüveninizi anlatır mısınız? Sizin için en kritik anlar nelerdi?
10:49 İçerisinde yer aldığınız ödüllü 1500Kelime ve birçok kampanya bulunuyor. Bir pazarlama kampanyasının başarılı olması için neler gerekir?
13:13 Ara
13:58 Etkili bir marka hikayesi nasıl oluşturulur ve olumsuz bir durum olumlu bir duruma nasıl dönüştürülür?
17:59 Pazarlama departmanlarının gittikçe iletişim departmanı olarak konumlandırıldığını gözlemliyoruz. Bu gelişmeyi nasıl yorumluyorsunuz?
21:35 Geleneksel pazarlama liderliği programlarında neler geliştirilebilir?
23:46 Markaların daha ulaşılabilir olması bazen krizlere de sebep olabiliyor. Eğitimimizde “CMO’nun Kriz Yönetimindeki Rolü” dersinde bu konu zaten ayrıntılarıyla ele alınacak fakat bu krizlerin öngörülmesi ve erkenden müdahale edilebilmesi için önerileriniz nelerdir?
25:59 Eklemek istediğiniz bir şey var mı?
26:34 Kapanış
Podcast'i şuradan dinleyin: Spotify, Youtube, Poddy