Для отслеживания статуса заказа — авторизируйтесь
Введите код, который был выслан на почту Введите код с SMS, который был выслан на номер
Код действителен в течение 5 минут Код с sms действителен в течение 5 минут
Вы уверены, что хотите выйти?
Сеанс завершен
На главную
Blog

Arama

"Marka nasıl oluşturulur?"

Branding Türkiye'nin Genel Yayın Yönetmeni Mürsel Ferhat Sağlam konuğumuz oldu. Dijital markalaşma, sosyal medya yönetimi ve girişimcilik hakkında konuştuk.

preview-668d2f39d1e4b812523089.webp

"Marka nasıl oluşturulur?"

00:00

​00:00 Giriş

00:18 Mürsel Ferhat Sağlam kimdir?

01:38 Kendi markanızı kurarken karşılaştığınız en büyük zorluklar nelerdi ve bu zorlukları nasıl aştınız?

05:58 Dijital markalaşmanın şirkette kullanılma örneği verebilir misiniz?

07:40 Şu ana kadar fizikselden ayrılmamış bir şirket dijitalde başlayacak bir şirket ilk markalaşma tarafında ilk adımları neler olmalı?

10:24 Ara

10:40 Sosyal medya algoritmalarının markalaşma üzerindeki etkilerini nasıl değerlendiriyorsunuz ve bu algoritmalardan nasıl yararlanılabilir?

14:38 Sosyal medya içerik üretimi ve girişimcilik arasındaki benzerlikler nelerdir?

15:59 Girişimcilerin büyük hataları nelerdir ve bu hatalar için hangi çözümleri önerirsiniz?

19:10 Kapanış

Podcast'i şuradan dinleyin: Spotify, Youtube, Poddy