Veri odaklı pazarlama ile nasıl verimlilik arttırılır?
Для отслеживания статуса заказа — авторизируйтесь
Введите код, который был выслан на почту Введите код с SMS, который был выслан на номер
Код действителен в течение 5 минут Код с sms действителен в течение 5 минут
Вы уверены, что хотите выйти?
Сеанс завершен
На главную
Blog

Arama

Veri odaklı pazarlama ile nasıl verimlilik arttırılır?

Eğitmenimiz Didem Boz Kaya ile veri odaklı dijital pazarlama ve geleceği üzerine konuştuk.

preview-1-668cddda3f637486545705.webp

"Veri odaklı pazarlama ile nasıl verimlilik arttırılır?"

00:00

00:00 Giriş

00:33 Didem Boz Kaya kimdir?

01:23 Kariyerinizde en çok sizi neler motive eder?

01:55 Büyük teknoloji firmalarındaki deneyiminizle, dijital pazarlamada neyi farklı yapmayı öğrendiniz?

04:23 Dijital kanallar, geleneksel kanallardan farklı olarak bize veri odaklı karar alma imkanı sunuyor. Veri odaklı pazarlamayı siz nasıl görüyorsunuz, bu konuda bize neler söylemek istersiniz?

08:13 Ara

08:48 Dijital pazarlama analitiği ve veri analizi konusunda sizi en çok ilham verenler nelerdir?

10:38 Dijital pazarlamada önemli değişiklikler bekliyor musunuz? Sizce gelecekte dijital pazarlama alanında en çılgın veya yenilikçi trend ne olacak?

12:12 Dijital pazarlamada kullanabileceğiniz herhangi bir süper gücünüz olsaydı bu ne olurdu ve bu gücü nasıl kullanırdınız?

13:50 Eklemek istediğiniz bir şey var mı?

15:16 Kapanış

 

Podcast'i şuradan dinleyin: Spotify, Youtube, Poddy