Online Eğitim

Profesyonel Proje Yönetimi Eğitimi

Proje yönetimi dünyasında adını duyurabilmek ve kariyerinde zirveye ulaşmak ister misin?
Liderlik, risk yönetimi, proje planlama ve bütçeleme konularında ileri düzey beceriler kazanabilecek ve zamanlama problemleri, takım yönetimi, proje bütçelerinin kontrolü, risk yönetimi ve iletişim eksiklikleri gibi konularda profesyonel bir yolculuğa çıkacaksınız.
PMP sertifikasına sahip olmak istiyorsanız eğer, kursumuz sayesinde PMI'nın gerekliliklerini anlayacak, PMP sınavına hazırlık sürecini daha etkili hale getirecek, proje yönetimi konusunda derin bir bilgi ve tecrübe kazanacak ve kariyerleriniz için önemli bir adım atacaksınız!
Projelerinin zamanlamasını doğru bir şekilde yönetebilecek, takım yönetimi becerilerinizi geliştirerek takım uyumunu artırabileceksiniz.
Proje bütçelerini kontrol edebilecek, risk yönetim tekniklerini kullanarak proje risklerini azaltabileceksiniz.
Teknik bilgilerini geliştirerek teknik problemlerle başa çıkabilecek, proje yönetimindeki teknik süreçleri kontrol edebileceksiniz.
Proje yönetimindeki güncel bilgileri öğrenerek kariyerlerinizi daha iyi bir noktaya taşıyabileceksiniz.
PMP sınavına hazırlanırken çalışma stratejilerinizi belirleyebilecek ve örnek soruları anlayabileceksiniz.
İletişim becerilerinizi geliştirerek takım içi veya takım dışı iletişim eksikliklerini en aza indirebileceksiniz.
Eğitmen:
Orhan Sümer
PMP, ACP, Head of Delivery, VEON Group, Nokia
Laba, Proje Yönetimi Enstitüsü (PMI) tarafından kabul gören bir kurum olup bu eğitim kapsamında 36 PDU sağlamaktadır.
20 yılı aşkın bir süredir telekomünikasyon pazarında proje, program ve portföy yönetimi yapmış operatörlerin internet ve mobil şebekelerinin modernizasyonları yönetmiştir.
Kariyerine, sistem mühendisi olarak başlayıp sektörün önde gelen firmalarında farklı seviyelerdeki projelerin yürütmüştür.
Program Yöneticisi olarak Avrupa ve Orta Asyadaki farklı ülkelerdeki tüm yazılım projelerini sorumluluğunu yapmıştır. Bu süreçte bölgelerde ekip oluşturulması ve müşteri süreçlerinin iyileştirilmesini sağlamıştır.
Dünyanın farklı zaman dilimi ve lokasyonlarındaki +120 kişilik proje ve program ekipleriyle çalışmıştır.
Telekomünikasyon alanında ürün geliştirilmesi ve ürün oluşturulmasını yönetmiştir.
Halen bu rolde devam etmekte olup, ekibiyle birlikte verimli ve güvenli internet altyapısı sağlamaya devam etmektedir.
İş hayatında iç eğitmen ve mentor rollerini yürütürken, aynı zamanda PMI Derneğinde Assistant Director olarak Türkiye’de farklı illerdeki üniversite öncesi çocuklara Proje Yönetimi Okur Yazarlığı eğitimleri vermektedir.
PMP sınavına katılmak için ön hazırlık yapabilecek, kendinizi bu alan için hazırlayabileceksiniz!
3 ayın sonunda proje yönetimi konusunda çok daha iyi ve profesyonel bir kariyeriniz olacak!
Kursta aşağıdaki konuları analiz edeceğiz:
Planlama Artık Sorun Değil!
Proje planlama süreçlerini anlayarak, projeleri başarılı bir şekilde planlayabileceksiniz!
Bütçeleri Yöneteceksiniz!
Projelerin bütçesini oluşturarak, projelerin bütçe sınırları içinde kalmasını sağlayabileceksiniz.
İletişimde Uzmanlaşacaksınız!
Projelerin iletişim planını oluşturarak, projenin tüm paydaşlarıyla etkili bir şekilde sürecin yönetilmesini sağlayabileceksiniz.
BAŞLANGIÇ TARİHİ:
10 Temmuz 2023
KURSUN SÜRESİ:
24 Canlı Ders
10 Uygulama Temelli Ödev
3 Ay
FORMAT:
Web seminerleri
Ödevler ile ilgili geri bildirim
Nasıl eğitim veriyoruz?
Uygulama temelli dersleri ve ödevleri veririz
Derslerin materyallerini pekiştirmeniz için çok özel uygulama temelli alıştırmaları geliştirdik. Bu alıştırmalar sayesinde profesyonel bir proje yöneticisi olacaksınız!
Yardım ve Destek
Kurs eğitmeni, kurs sırasında ortaya çıkan tüm soruları yanıtlayacak ve ekibimiz öğrenme sürecinde size yardımcı olacaktır.
Network kurarız
Eğitim ile ilgili tüm bilgi ve dökümanları hızlıca edinebileceğiniz kapalı bir Whatsapp grubuna dahil olacaksınız.
Müfredat
1. Ders
Proje Yönetiminde Başarıya Ulaşmak İçin Temel Adımlar: Proje Yöntemine Giriş
  • - Proje yönetimi nedir?
  • - PMI®’a göre proje yönetiminin 5 adımı ve bilgi alanları
  • - Proje yönetiminin teknolojiyle ilişkisi
  • - Proje yöneticisinin rolü ve sorumlulukları
  • - Proje Hayat döngüsü
2. Ders
PMI® ve PMP® Sertifikasyonu Nedir?
  • - Proje Yönetiminde Profesyonelleşmek için PMI PMP® Sertifikasyonu
  • - PMI® Sertifikasyonu nedir ve neden önemlidir
  • - PMP® Sertifikasyonu Nasıl Alınır: Gereklilikler ve Süreç
  • - Güncel PMP® sınavı yapısı ve formatı
3. Ders
PMBOK Version 7: Proje Yönetiminde Temel Referans Kaynağı
  • - PMBOK'un amaçları ve içeriği
  • - PMBOK Version 7'nin Tanıtımı ve Kullanımı
  • - PMBOK 6 ve PMBOK 7 arasındaki temel farklar
  • - PMBOK version 7'nin yenilikleri, değişiklikleri ve projeye uygulanması
  • - PMBOK'un proje yönetimi süreç grupları ve bilgi alanları
4. Ders
Proje Yönetiminde Geniş Bakış Açısı: Proje, Program ve Portföy Yönetimi
  • - Proje Seçim Yöntemleri ve kriterleri
  • - Proje Seçim kısıtlamaları ve önceliklendirme süreçleri
  • - Proje, Program ve Portföy Yönetimi Kavramları
  • - Proje, program ve portföy yönetimi arasındaki farklar
  • - Program ve portföy yönetimi stratejileri ve uygulamaları
  • - Proje portfolyo yönetimi (PPM)
  • - Proje Yönetiminde Organizasyon Yapıları
5. Ders
Proje Başlatma Sürecindeki Anahtar Adımlar: Proje Beyannamesi, Onay ve İş Paydaşları Analizi
  • - Entegrasyon yönetimi
  • - Proje Başlatma Süreci ve Belgeleri
  • - Proje başlatma sürecinin aşamaları ve görevleri
  • - Proje beyannamesi (charter) ve projenin onaylanması
  • - İş paydaşları analizi ve beklentilerin belirlenmesi
6. Ders
Proje Planlama Süreci ve Yönetim Planı Oluşturma
  • - Proje planlama basamakları
  • - Proje Yönetimi Metodları
  • - Proje Yönetim Planının Oluşturulması ve Geliştirilmesi
  • - Kapsam, zaman, maliyet, kalite ve risk yönetimi planları
7. Ders
Projenin Yönünü Belirleme: Kapsam Yönetimi Süreci
  • - Kapsam tanımlama, gereksinimlerin belirlenmesi ve kapsam tablosu
  • - Kapsam yönetimi sürecinin aşamaları ve görevleri
  • - İş Kırılım Yapısı (WBS - İKY)'nin Oluşturulması
  • - Kapsam kontrolü ve değişiklik yönetimi
  • - Kapsamın Doğru Şekilde Yönetilmesi İçin Gereken Araçlar ve Teknikler
8. Ders
Projenin Önceliği: Zaman Yönetimi ve Ağ Diyagramları
  • - Proje Takvim Planlama Süreci ve Adımları
  • - Proje zaman çizelgesi oluşturma ve yönetimi
  • - Takvim Yönetimi Araçları ve Teknikleri
  • - Zaman Yönetimi ve Ağ Diyagramları
  • - Zaman yönetimi sürecinin aşamaları ve görevleri
  • - Aktivite tanımlama, sıralama ve süre tahmini
  • - Kritik Yol Yönetimi:CPM
  • - PERT Tekniği
  • - Proje Hızlandırma Yöntemleri
9. Ders
Projenizin Maliyetlerini Kontrol Altında Tutun: Maliyet Yönetimi Süreci ve Bütçeleme Teknikleri
  • - Maliyet tahmini ve kontrolü
  • - Bütçe oluşturma ve kontrol
  • - Proje maliyet performans analizi ve raporlama
  • - Maliyet performansını izleme ve kontrol etme
10. Ders
Projenizin Kalitesini Yükseltin: Kalite Yönetimi ve Kontrolü Hakkında Bilmeniz Gerekenler
  • - Kalite Yönetiminin Planlanması
  • - Kalite yönetimi sürecinin basamakları
  • - Kalite standartlarını belirleme
  • - Kalite kontrol teknikleri
  • - Kalite raporlama
11. Ders
İşbirliği Odaklı Proje Yönetimi: İnsan Kaynakları Yönetimi ve Ekip Oluşturma
  • - İnsan kaynakları yönetimi sürecinin aşamaları ve görevleri
  • - Organizasyonel Planlama
  • - Ekip oluşturma ve geliştirme
  • - İnsan Kaynakları Performans yönetimi
  • - İletişim ve motivasyon teknikleri
12. Ders
Proaktif Risk Yönetimi: Risk İzleme, Değerlendirme ve Sürekli İyileştirme
  • - Risk Yönetiminin Tanımlanması
  • - Niceliksel ve Niteliksel Risk Analizi
  • - Risk değerlendirme ve planlama
  • - Risk yanıt planı oluşturma
  • - Risk yanıtının etkililiğinin izlenmesi ve risk güncellemeleri
  • - Risk yönetim planının güncellenmesi ve iyileştirme stratejileri
13. Ders
Stratejik Tedarik Yönetimi: Tedarik Yönetimi ve Kontrolü & Sözleşme Stratejileri
  • - Tedarik yönetimi sürecinin aşamaları
  • - Tedarikçi seçimi ve Sözleşme Türleri
  • - Sözleşme oluşturma ve yönetimi
  • - Sözleşme süreci ve değişiklik yönetimi
  • - Tedarik İzleme ve Kontrol
  • - Tedarikçi performansının değerlendirilmesi ve düzeltici önlemler
14. Ders
Etkili Paydaş Yönetimi: İlişki ve Beklentilerin Yönetimi
  • - Paydaşların belirlenmesi ve katılımın planlanması
  • - Paydaş yönetimi sürecinin aşamaları ve görevleri
  • - Paydaş analizi, ilişki yönetimi ve iletişim stratejileri
  • - Paydaş beklentilerinin yönetimi ve memnuniyetin sağlanması
15. Ders
Projelerde Etkili İletişim Yönetimi: Planlama, Uygulama ve Yönetim
  • - İletişim tipleri ve stratejileri
  • - İletişim yönetimi sürecinin aşamaları ve görevleri
  • - İletişim planı oluşturma, dağıtma ve güncelleme
  • - Projede ekipler arası bilgi akışı ve iletişim koordinasyonu
  • - İletişim kanalları, yöntemleri ve engellemelerin yönetimi
16. Ders
Proje Başarısında Kalite ve Performansın Rolü: Kontrol, Ölçümleme ve İyileştirme
  • - Proje İlerlemesinin İzlenmesi
  • - Kalite Kontrol ve Performans Ölçümleme
  • - Kalite kontrol süreci ve kalite kontrol araçları
  • - Performans ölçümleme ve performans göstergeleri
  • - Proje performansının değerlendirilmesi ve iyileştirme süreci
17. Ders
Kaynak Yönetimi
  • - Proje kaynak planlaması
  • - Programlama sorununun sınıflandırılması
  • - Proje ve Kaynak Kısıtı Türleri
  • - Zaman ve Kaynak Kısıtlı Projeler
18. Ders
Proje Yönetiminde Değişimin Yönetimi: Süreçler, Stratejiler ve İpuçları
  • - Değişiklik yönetimi süreci ve değişiklik kontrolü
  • - Değişiklik talepleri, analiz ve onay süreci
  • - Değişikliklerin etkilerinin değerlendirilmesi ve izlenmesi
  • - Değişiklik Yönetimi Vaka Örneği
19. Ders
Veriye Dayalı Proje Yönetimi: Performans Ölçümleme ve Kontrol
  • - Proje performansının ölçülmesi ve izlenmesi
  • - Performans göstergeleri ve ölçütlerin analizi
  • - Kazanılmış Değer Analizi ve Yöntemi
  • - Proje takip raporlarının hazırlanması ve iletilmesi
20. Ders
Projenin Başarısını Garanti Altına Almak: Kalite Güvencesi ve Kapanış Süreci
  • - Kalite tanımlama ve yönetimi
  • - Modern Kalite Yönetimi
  • - Kalite güvence süreci ve kalite denetimi
  • - Proje kapanış süreci ve kapanış belgeleri
  • - Proje sonuçlarının değerlendirilmesi ve paydaş memnuniyeti
21. Ders
Proje Yönetiminde Etik ve Profesyonellik: Kurallar, Yönetim ve Gelişim
  • - PMI® etik kuralları ve profesyonel davranışlar
  • - Çıkar çatışmalarının yönetimi ve etik karar verme
  • - Proje yöneticilerinin karşılaşabileceği en yaygın problemler ve çözümler
  • - Profesyonel gelişim ve sürekli öğrenme
22. Ders
Proje Yönetimi Profesyonelleri için Sorun Çözme Becerileri
  • - PMP® Sınavı Hazırlığı Süreçleri
  • - Proje Yönetimi ve Hazırlık sürecinde karşılaşılabilecek Sorunlar ve Çözümleri
  • - Çalışma yöntemleri, pratik soru çözümü ve simülasyonlar
23. Ders
Proje Yönetiminde Başarılı Olmak İçin Stratejik Çalışmalar
  • - PMP® sınavı ve Proje Yönetimi süreçlerinde stratejik sorun analizi
  • - Stratejik soru analizi ve cevaplama teknikleri
24. Ders
Proje Yönetimi Sertifikasyonu için Geri Bildirim Oturumu
  • - Sertifikasyon sınavları için örnek soruların çözümü
  • - Stratejik soru analizi ve cevaplama teknikleri
  • - Proje Yönetimi Süreçleri için geri bildirimler
Bilgi İstiyorum
Kursa kayıt olmak
için formu doldurun, eğitim danışmanımız
en kısa sürede sizlere ulaşarak kurs içeriği ve
ücretlendirme hakkında detaylı bilgi verecektir.
“Bilgi İstiyorum ” düğmesine tıklayarak Kullanım Koşullarının şartlarını ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bilgi İstiyorum