Canlı Online Kurs

Marka stratejisi

Paul Liam Du Bois
Homa Games'in Marka Başkanı ve Kreatif Direktörü

GÜÇLÜ BİR MARKA
STRATEJİSİNİ NASIL
HAZIRLAYACAĞINIZI ÖĞRENİN

TARİHLER:

26 HAZİRAN 2023 – 21 TEMMUZ 2023

SÜRE:

5.5 HAFTA
PAZARTESİ & PERŞEMBE
18:00 BST/ 19:00 CET

Kültür, markaların uyum sağlaması gereken hızı belirler. Birden çok kuşağın bağlantı oluşturmasını sağlayan teknoloji sayesinde hız her zamankinden daha dinamik ve değişken hale geldi. Paul Liam, Laba'nın Marka Stratejisi kursunda bir markanın sürekli büyümesini ve uzun vadeli ilgi düzeyini güçlendirmeye yardımcı olacak uygulamalı bir yaklaşım getiriyor. Google, Coca-Cola, Vogue, Nickelodeon, MTV ve Sony gibi markaların işine yaramış olan yenilikçi ve yaratıcı ilkeleri uygulayarak hem hedeflerinizi destekleyecek bir marka stratejisinde ustalaşın hem de bu stratejiyi oluşturun.

BU KURS KİMLER İÇİN?

  • Pazarlama Yöneticileri, Marka ve Tasarım Yöneticileri

    Pazara dayanıklı ve ilham verici yeni marka stratejileri geliştirerek marka bilinci oluşturma bilginizi genişletin ve deneyiminizi genişletin. Mevcut rolünüzde bir etki yaratın ve kuruluşunuza yenilik getirin.

  • Pazarlama ve Marka Uzmanları

    Mevcut bilgi birikiminize meydan okuyun ve yetenekleriniz hakkında yepyeni bakış açısı geliştirin. Marka uygulamalarınızı bir sonraki stratejik ve yaratıcı yeteneklerinizi geliştirerek bir üst düzeye taşıyın.

  • İŞLETME SAHIPLERI VE CEO'LAR

    Markanızı yeniden keşfedin ve kurumunuzun büyümesini sağlayacak yeni stratejiler geliştirin. Markanızın değerini artırın, hem B2B hem de B2C pazarlarında güçlü bir varlık sağlayın.

  • KURUCULAR VE GIRIŞIMCILER (A SERISI VE ÜZERI)

    Markanızı pazarda başarılı bir şekilde konumlandırın ve müşteriyi elde tutmayı sürdürülebilir hale getirin. Pazarlama ve markalama uzmanlarından oluşan bir ağ oluşturun ve uzun süreli iş ilişkileri geliştirin.

GELİŞMENİZ LABA İLE BAŞLAR

  • Bundan daha etkileşim içersinde olacağınız bir kurs platformu bulamazsınız

    Canlı dersleri eş zamanlı olarak öğrenin. Kurs eğitmeniyle etkileşim kurun ve meslektaşlarınızla deneyim ve bilgilerinizi paylaşın.Deneyim sahibi profesyonellerden oluşan ortak bir bağlantı oluşturun.

  • İhtiyacınız doğrultusunda yardım alın

    Kariyer beklentilerinizi ilerletin ve kurs eğitmeninden kişisel rehberlik alın. Canlı bir Soru-Cevap oturumuna katılın ,görevinizde karşılaşabileceğiniz zorlukları tartışın ve kariyerinizin gelişimine yardımcı olacak tavsiyeleri alın.

KURS HAKKINDA

  1. KÜLTÜRÜN SESİ

    Kitlenizin sahip olduğu kültüre ayak uydurun.Farklı marka kimliği oluşturmayı öğrenerek kurumunuzun geleceğini şekillendirmek için hikaye anlatımının ve kültürün gücünü kucaklayın.

  2. PAZARA AYAK UYDURUN

    Değişen bir pazara ayak uydurun. Marka stratejinizi, hızlı kültürel ve teknolojik değişimin arka planına göre konumlandırın ve uzun vadeli geçerlilik sağlamak için güçlü markalama yöntemleri geliştirin.

  3. İŞİNİZİ OYUN HALİNE GETİRİN

    Oyunlaştırma stratejisi sayesinde markanızı nasıl yükselteceğinizi ve kitlenizin ilgisini yeni ve heyecan verici yollarla nasıl çekebileceğinizi öğrenin.

EĞİTMEN

Paul Liam
Du Bois

  • Home Games'in Küresel Marka Başkanı ve Kreatif Direktörü olarak yeni dünyalar kurmak için 100'den fazla ülkedeki toplulukları birbirine bağlamıştır.
  • Önde gelen şirketler için başarılı markalaşma ve yaratıcı stratejiler oluşturma ve uygulama konusunda geniş bir deneyime sahiptir.
  • MTV, Nickelodeon ve Sony dahil olmak üzere dünyanın en ikonik markalarını şekillendirmeye yardımcı olan 18 yılı aşkın deneyime sahiptir.
  • Coca-Cola, Google, Vogue ve Puma gibi şirketler için kültürler arası yaratıcı projeler yürütmüştür.
  • Girişim için yapılan girişimleri ve kar amacı gütmeyen girişimcileri desteklemek ve yeni platformları geliştirmek için sektörün önde gelen yaratıcıları ile birlikte kurduğu O/A Grubu'nun kurucusudur.

PROGRAM

  • 01

    Marka ve Kültür Bağlantısı

    • Markalaşmaya bakış açınızı yeniden şekillendirin ve uyumlu bir hikaye yaratın.
    • Dinamik bir marka kimliği geliştirmede kültür ve hikaye anlatımının rolü.
    • Marka stratejisi fırsatları ve hedefleri.
    • Dinamik iletişim dünyasında marka mirası.
    • Kitlenizin kültürünün nabzını dinlemenin önemi.
    • Yaratıcılık ve tasarım düşüncesi - çok kültürlü marka sahipliği oluşturma.
    • Ödev #01: Kültürel Bir Hedef Kitle Belirleme.
  • 02

    Marka Geliştirme

    • Tipik "Markalı" kutusunun dışında düşünün ve önemli marka geliştirme adımlarına yeni bir bakış açısıyla bakın.
    • Marka geliştirmenin temel unsurları.
    • Kültürel trendlere ve tüketici yolculuğu analizine dayalı marka kimliği.
    • Bir misyon, vizyon ve değerlerin iletilmesi - Bir markanın dürüst 'Neden'i nedir?
    • Kasıtlı fonksiyonel ihtiyaçlar ve faydalar.
    • Bir markanın duygusal çağrısı ve kişiliği.
    • Tutarlı bir marka hikayesi içinde esneklik.
    • Marka organizasyon mimarisi: Branded House, Onaylı Markalar, Markalar Evi.
    • Ödev #02: Marka Kimliği Fikri.
  • 03

    Kültürün Hızına Karşı Marka Yönünü Şekillendirme

    • Bir markayı nasıl konumlandıracağınızı anlayın. 5 markanın çeşitli iletişim mecralarındaki yaratıcı konumlandırma kampanyalarını inceleme.
    • Farklı iletişim ortamlarında marka konumlandırması.
    • Marka konumlandırma sürecinde hızlı kültürel değişime yön verme.
    • Marka bütçesi ve etki.
    • Rekabet ve dezavantajları.
    • Zamanlamanın gücü.
    • Influencer vs. etki yaratan.
    • Oyun ve Oyunlaştırmanın marka ve kültür üzerindeki etkisi.
  • 04

    Metaverse Dünyasında Görüntünün Gücü

    • Marka imajını teknolojik olarak değişen dünyanın taleplerine uyarlamayı öğrenme.
    • Değişen zamanlarda marka tasarımının evrimi:
    • teknolojik gelişmeler ve yeni platformlar.
    • kültürel ve kuşaksal değişimler.
    • Marka tasarımını gelecek nesil için uyarlama.
    • Yeniden markalama: KIA vaka çalışması.
    • Ödev #03: Marka tasarımının evrimi.
    • Soru-Cevap oturumu #01: Benzersiz marka stratejisi zorluklarını ele alın.
  • 05

    Workshop #1 - Change Gamification

    • Work in teams to gamify different inspirational insights and share your creativity with your peers.
    • Game-design elements and principles.
    • Inspirational insights into a brand:
    • Think Different & Inspire + Find your Greatness + Tastes like Home + Be Unconventional + Simplicity & Fortitude.
    • Tapping into one’s own creativity to boost ideation.
    • Ödev #04: Brand impact forecast.
  • 06

    Marka Verileri ve Metrikleri

    • Nicel ve nitel verileri nasıl analiz edeceğinizi ve yeni iletişim ve konumlandırma fırsatlarını nasıl belirleyeceğinizi öğrenin.
    • Verilerin gücü ve marka deneyimindeki sınırlamalar.
    • Marka başarısını sağlamak için OKR'lerin dezavantajı
    • Sosyo-ekonomik perspektifler: yerel çeşitliliğe duyarlı küresel bir yaklaşımı benimseme.
    • KPI'ları ve diğer güçlü ölçümleri ayarlama.
    • Verilere uygun iletişim kanalları.
    • Deneyimsel ve veri toplama.
  • 07

    Ürün Pazarlama

    • Marka ve ürün arasında, şirketin genel stratejisi ve mesajıyla tutarlı bir sinerji yaratma konusunda ustalaşın.
    • Ürün yönetimine ve şirket markalaşmasına giriş.
    • Müşteri ihtiyaçlarının belirlenmesi.
    • Ürün geliştirme ve marka uyumu.
    • Ürün başarısını ölçme.
    • Bir ürün kültürü oluşturma.
  • 08

    Marka Sahipliği

    • Uzun vadeli Marka Güvenini nasıl oluşturacağınızı kavrayın ve markaları sergilemeye yardımcı olan stratejik ilişkileri ve ortaklıkları anlayın.
    • Çağımızın marka sahipliği değişiyor.
    • Tüketici markası perspektifi: sahte markaya karşı dürüstlük.
    • Zorlu zamanlarda marka iletişiminde gezinmek.
    • Bir markayı çevreye karşı yeşil aklamaya karşı konumlandırma.
    • Gerçek bir güven oluşturmak: marka onayının gücü.
    • Ödev 05: Marka reklam kampanyası planı.
  • 09

    İletişim, Liderlik ve İşbirliği

    • İletişiminizi ve marka mesajınızı netleştirin ve etkili marka stratejisi uygulama ve sunumunu destekleyen becerileri öğrenin.
    • Uzak ve hibrit ekipleri güçlendirme.
    • Denge: toplantı zamanı ve pratik çalışma.
    • Uzak ekiplerle marka stratejisi uygulamasının planlanması.
    • Marka hedeflerini etkili bir şekilde iletme.
    • Ödev #06: Ekip çalışması zorlukları.
  • 10

    Çalıştay #2 - Bir Kampanya Özeti Geliştirme

    • En büyük etkiye sahip bir anı seçerek, ortak bir küresel etkinlik etrafında bir marka kampanyası geliştirin.
    • Popüler tatil etkinliklerinde (Cadılar Bayramı, Sevgililer Günü, Noel, Yeni Yıl) marka trendleri.
    • Bir kampanya özeti geliştirmek (çiftler halinde):
    • Özetin temel öğelerini vurgulama.
    • Ekibin tüm yaratıcı gücünü ve becerilerini kullanma.
    • Sosyal Medya Pazarlamasını, etkileyicileri ve Meta gerçeklerinin marka varlığını sağlama gücünü sergileme.
    • Marka katılımı için satış konuşması ve sunumla ilgili ipuçları.
    • Ödev #07: Satış konuşmasını hazırlayın.
  • 11

    Kampanya Konuşması ve Özet

    • Bir marka kampanyası özeti sunun ve sunum yapın ve olası iyileştirmeler üzerine düşünün.
    • Marka kampanyası kısa sunumları ve geri bildirim.
    • Düşünmek ve ileriye bakma:
    • uzun süredir devam eden bir kampanya varlığını ve kültürel etkiyi geliştirmek.
    • (sınırsız) kaynaklarla çalışma.
    • kampanyayı geliştirmek ve yeniden kullanma.
    • Ödev #08: Mesleki gelişim hedefleri.
    • Soru-Cevap Oturumu #2: Eğitmeninizden profesyonel gelişim rehberliği alın.

Kayıt Ol

Kursa kayıt olmak için formu doldurun, eğitim danışmanımız en kısa sürede sizlere ulaşarak kurs içeriği ve ücretlendirme hakkında detaylı bilgi verecektir.

“Kayıt ol” düğmesine tıklayarak Kullanım Koşullarının şartlarını ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.