Performans Pazarlama kursu — işletmeniz için etkili bir dijital pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı oluyoruz | Laba İşletme Okulu
Online Eğitim

Performans Pazarlama

Dijital reklamcılık alanda kendinizi geliştirmek ve işletmeniz için etkili bir dijital pazarlama stratejisi oluşturmak için Muzaffer Lokman eğitmenliğindeki “Performans Pazarlama” kursunda yerinizi alın!

Performans pazarlamanın operasyonel yönlerini öğrenerek teorik bilgilerinizi uygulamaya dönüştürebileceksiniz. Dijital reklamlarınızı optimize edebilecek, iş modelleriyle uyumlu bir dijital pazarlama stratejisi oluşturabilecek ve dijital pazarlama kanallarında data kullanımı süreçleri hakkında bilgi sahibi olacaksınız. Forecast çalışmaları yapabilecek ve Digital Marketing Framework’ün ne olduğunu öğreneceksiniz!
Dijital performans pazarlamasının operasyonel yönlerini öğrenerek teorik bilgilerini uygulayabileceksiniz.
İş modelleriyle uyumlu bir dijital pazarlama stratejisi oluşturmayı öğrenecek ve böylece bu stratejiyi işlerinize hızlıca adapte edebileceksiniz.
Dijital reklamlarını Google Ads, Google Keyword Planner, Google Merchant Center, Google Search Console, Google Analytics, Firebase, Meta Business Manager ve Tiktok Ads Panel gibi araçlarla nasıl optimize edebileceğinizi öğreneceksiniz.
Dijital pazarlama kanallarında data kullanım süreçleri hakkında bilgi sahibi olacak ve stratejik planlar hazırlayabileceksiniz.
Dijital reklamların ölçümlenme süreçlerindeki detayları öğrenerek performans pazarlama stratejilerini 360 derece değerlendireceksiniz.
Dijital reklam bütçelerini hazırlamayı ve forecast çalışmaları yapmayı öğreneceksiniz.
Eğitmen:
Muzaffer Lokman
Performance Marketing Manager at Hadi APP // Ex-Carrefoursa
13 yılı aşkın süre dijital performans pazarlama alanında aktif operasyonel ve yönetimsel deneyimi mevcuttur.
Çok kanallı perakende, e-ticaret, sağlık, iletişim, online market ve son olarak fintech sektörlerinde know how sahibidir.
Dönemin e-ticaret devleri arasında yer alan markafoni.com da yüksek bütçeli performans pazarlama süreçlerinde deneyim kazanmıştır.
B2B dikeyinde hizmet veren ve hızlı büyüyen bir e-ticaret sitesinin kurucu ekibi içerisinde yer almış sadece performans pazarlama değil sıfırdan bir startup projesinin kuruluş aşamalarında da deneyim kazanmıştır.
Çalıştığı şirketlerde yönettiği reklam bütçeleri 13 yıllık süre zarfı içerisinde kümülatif olarak toplamda 200 M - 300 M TL baremine erişmiştir.
Toplam 13 yıl 6 farklı sektörde yüksek bütçeli performans pazarlama bütçeleriyle çalışmıştır.
E-ticaret dikeyinde 9 yıllık KPI odaklı performans marketing deneyimi ve ekip yönetimi.
2019 Yılında Türkiye’nin en büyük e-ticaret platformları arasında yer alan markafoni.com da Google app install kampanyaları konusunda case study çıkaran ekip içerisinde yer almış.
CarrefourSA e-ticaret ve mobil uygulama düzeyinde ilk kez kurulan performans pazarlama departmanını yönetti ve online market dikeyinde yüksek ROAS getirisine sahip performans bazlı dijital reklam stratejileri oluşturdu.
12 online derste uygulamalı ödevler ve eğitmen yorumlarıyla performans pazarlama alanında ustalaşacaksınız.
Kursta aşağıdaki konuları analiz edeceğiz:
Kursta aşağıdaki konuları analiz edeceğiz:
Dijital Performans Pazarlaması Nedir ve Neden Önemlidir?
Bu başlık altında dijital performans pazarlamasının ne olduğunu ve neden önemli olduğunu ele alacağız. İçerikte dijital performans pazarlamasının tanımını verecek, dijital performans pazarlamasının neden önemli olduğuna değinecek ve dijital performans pazarlaması stratejilerini örneklerle açıklayacağız.
Dijital Performans Pazarlaması Kanalları Nelerdir?
Bu başlık altında dijital performans pazarlaması kanallarını ele alacağız. İçerikte Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, YouTube Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads, Twitter Ads ve Snapchat Ads gibi dijital performans pazarlaması kanallarını ayrıntılı şekilde inceleyeceğiz.
Dijital Performans Pazarlaması için Veri Kullanımı ve Analizi
Bu başlık altında dijital performans pazarlaması için veri kullanımı ve analizi konusunu ele alacağız. İçerikte dijital performans pazarlaması süreçlerinde veri kullanımının önemine değinecek, dijital performans pazarlaması için veri analizi araçlarını ve tekniklerini açıklayacağız.
BAŞLANGIÇ TARİHİ:
13 Haziran 2023
KURSUN SÜRESİ:
6 Hafta
12 Ders
FORMAT:
Web seminerleri
Ödevler ile ilgili geri bildirim
Nasıl eğitim veriyoruz?
Uygulama temelli dersler ve ödevler veririz
Derslerin materyallerini pekiştirebilmeniz için çok özel uygulama temelli alıştırmaları geliştirdik. Bu alıştırmalar sayesinde “Performans Pazarlama” süreçlerini çok daha iyi yönetebileceksiniz.
Yardım ve Destek
Kurs eğitmeni, kurs sırasında ortaya çıkan tüm soruları yanıtlayacak ve ekibimiz öğrenme sürecinde size yardımcı olacaktır.
Network kurarız
Eğitim ile ilgili tüm bilgi ve dökümanları hızlıca edinebileceğiniz kapalı bir Whatsapp grubuna dahil olacaksınız.
Müfredat
1. Ders
Performans Pazarlamanın Temelleri
  • - Performans pazarlama nedir ve neden önemlidir?
  • - En trend performans pazarlama trafik kanalları
  • - Performans pazarlama bakış açısına sahip olmanız işletmenize sağlayacağı faydalar
  • - Performans pazarlama da odaklanılması gereken funnel bazlı KPI setleri
  • - Performans pazarlama'nın 360 derece pazarlama içerisindeki konumu
  • - RACE – Digital Marketing Framework nedir? Nasıl oluşturulur?
  • - 2023 Yılı performans marketing trendleri
2. Ders
Performans Pazarlama Strateji Oluşturma
  • - Performans pazarlama stratejisi oluştururken izlenmesi gereken adımlar
  • - Performans pazarlama trafik kanallarının stratejik olarak kullanım alanları
  • - Strateji odaklı performans pazarlama hunisi (funnel) oluşturmada dikkat edilmesi gereken konular
  • - Strateji oluşturma süreçlerinde fark yaratacak rekabet analizi ve analiz araçlarının kullanımları (Benchmark analizi)
  • - Müşteri yolculuğu haritası (customer journey map) nedir? Hangi amaçla kullanılır?
  • - AARRR yaklaşımı nedir? İşletmenin growth yolculuğu içerisindeki önemi nedir?
  • - B2B & B2C & DTC Kırılımlı iş modellerinde farklılaşan performans pazarlama taktikleri. (Ders vaka analizi şeklinde işlenecektir.)
3. Ders
Veri Ölçümleme Entegrasyonu & Analizi - 1
  • - Google Analytics ne işe yarar?
  • - Google Analytics 4 Nedir? GA4 ve Universal Analytics arasındaki farklılaşma alanları nelerdir?
  • - Google Analytics panelinin genel kullanımı
  • - Google Analytics genel bakış raporlarını anlama
  • - Google Analytics de performansı belirleyen takip edilmesi gereken temel metrikler nelerdir?
  • - Google Analytics dönüşüm hunileri nelerdir? Nasıl kullanılır?
  • - Firebase nedir? Firebase ve Google Analytics nasıl ortak çalışır?
  • - Mobil ölçümleme platformları (MMP) nelerdir? App odaklı reklamcılık
4. Ders
Veri Ölçümleme Entegrasyonu & Analizi - 2
  • - İlişkilendirme Modeli (Attribution Modeling) Nedir?
  • - Tracking pixel nedir? Nasıl çalışır? Web sitesine nasıl entegre edilir?
  • - UTM bazlı ölçümleme nedir? URL oluşturucu ile kampanyaları izleme nasıl kullanılır?
  • - Google Ads kampanyaları nasıl ölçülür?
  • - Facebook, Instagram, Tiktok, kampanyaları nasıl ölçülür?
  • - Remarketing ve Affiliate reklamları nasıl ölçülür?
  • - Dijital pazarlama da çerezlerin önemi. Çerezlerin olmadığı (Cookieless) bir pazarlama eko sisteminde dijital reklamcılığın gideceğiz yön.
  • - Dijital reklamlarda A/B testi kullanım alanları
5. Ders
Arama Motoru Reklamcılığı (SEM) – 1
  • - Google Ads nasıl çalışır?
  • - Google Ads'in dijital pazarlama içerisindeki önemi
  • - Google Ads hesap kurulumu
  • - Google Ads reklam modelleri nelerdir?
  • - Google Ads bid management modelleri nelerdir?
  • - Google Ads alışveriş reklamları için merchant center ve xml feed kullanımı
6. Ders
Arama Motoru Reklamcılığı (SEM) - 2
  • - Yeni devir aldığınız bir Google ads hesabını nasıl audit edersiniz?
  • - Ad text ve display banner bazlı reklamlar oluştururken dikkat edilmesi gereken main point’ler
  • - Google Ads keyword planner tool kullanımı
  • - Keyword analizi ve strateji oluşturma teknikleri
  • - Negatif keyword analizi ve reklam optimizasyonunda kullanım taktikleri
  • - Kitle yöneticisi aracıyla segment bazlı hedef kitleler nasıl oluşturulur
  • - Google Ads’in in-market segmentleri
  • - Google Ads aracılığıyla geolocation bazlı nasıl reklam verilir?
7. Ders
Sosyal Medya da Performans Reklamcılığı
  • - Youtube reklam modellerinin performans pazarlama kanalları içerisindeki önemi
  • - Youtube reklam kurulumları için Google ads kullanımı
  • - Meta ( Facebook & Instagram ) performans odaklı reklam modelleri ve business manager panel kullanımı
  • - Tiktok reklam modelleri ve ads panel kullanımı
  • - Influencer affiliate reklam modelleri nelerdir ve nasıl kullanılır?
  • - İnfluencerlar aracılığıyla viral reklam stratejileri nasıl oluşturulur? Vaka analizi incelemesi.
  • - Twitter reklam modelleri ve performans pazarlama içerisindeki kullanım stratejileri
  • - Linkedin reklam modelleri ve performans pazarlama içerisindeki kullanım stratejileri
8. Ders
Dijital Display Reklamcılık Modelleri
  • - Display reklamcılık nedir?
  • - Display reklamcılık kullanımının genel performans pazarlama stratejisi içerisindeki konumu
  • - Dijital display reklam modelleri
  • - Programatik reklamcılık nedir?
  • - Programatik reklamlar nasıl çalışır? (DSP, SSP, Ad Exchange)
  • - Programatik ve görüntülü reklamlar arasındaki fark
  • - Google display network reklam modelleri nelerdir? (GDN)
  • - Display reklamların optimizasyon süreçlerinde kullanılan metrikler nelerdir?
  • - Display reklamlarda case study olmuş başarılı örneklerin vaka analizi
9. Ders
Yeniden Hedefleme (Remarketing) Reklamcılığı
  • - Remarketing reklam modelleri ve kanalları nelerdir?
  • - Remarketing reklamlarındaki stratejimiz ne olmalı?
  • - Remarketing süreçlerinde target audience belirleme
  • - Remarketing süreçlerinde tracking kodlarının önemi
  • - Remarketing reklamlarında dinamik ve statik reklam formatları nelerdir? Kullanım alanları nerelerdir?
  • - Remarketing reklamlarının ölçümlenmesi
10. Ders
Veriye Dayalı Pazarlama (Data Driven Marketing)
  • - Veriye dayalı pazarlama nedir ve neden önemlidir?
  • - Performans pazarlama reklamcılığındaki datanın önemi
  • - Veriye dayalı pazarlama neden pazarlama stratejinizin ayrılmaz bir parçası olmalı?
  • - Veriye dayalı pazarlamada otomasyon araçları nelerdir? Kullanım modelleri nelerdir?
  • - Veriye dayalı pazarlama tekniklerini kullanarak müşterilerinize özel kişiselleştirilmiş iletişim ve öneri modülleri oluşturma
  • - Veriye dayalı pazarlamada case study olmuş örnekler ve ilham kaynakları
11. Ders
Arama Motoru Optimizasyonu (SEO)
  • - SEO Nedir? Performans pazarlama stratejileri içerisindeki yeri nedir?
  • - Sayfa İçi SEO ve teknik SEO ayrımı konusunda hangi alan ve kriterlere dikkat etmeliyiz?
  • - Arama motorlarının algoritmaları web sitesinizi arama sonuç sayfalarında üst sıralarda çıkarmak için hangi kriterleri değerlendiriyor?
  • - SEO için anahtar kelime araştırması yaparken bilinmesi gerekenler
  • - SEO için link inşaası oluşturma
  • - SEO için içerik stratejilerinin belirlenmesinde öne çıkan detaylar
  • - SEO için backlink stratejisi belirlemek
  • - SEO optimizasyon ve ölçümleme aşamalarında kullanılan araçlar
  • - ASO nedir mobil uygulama ekosistemi içerisindeki önemi
12. Ders
Dönüşüm Oranı Optimizasyonu (CRO)
  • - Dönüşüm oranı nedir? (CR)
  • - Dönüşüm oranı hesaplanması
  • - Performans pazarlama süreçlerinde dönüşüm optimizasyonunun önemi
  • - Dönüş optimizasyonunda strateji belirleme
  • - Dönüşüm optimizasyonu teknikleri
  • - Dönüşüm optimizasyonu süreçlerinde kullanılan araçlar
  • - On site marketing araçlarını kullanarak dönüş oranını arttırma taktikleri
  • - Dönüşüm oranı optimizasyonunda case study olmuş başarılı örneklerin vaka analizi
Bilgi İstiyorum
Kursa kayıt olmak
için formu doldurun, eğitim danışmanımız
en kısa sürede sizlere ulaşarak kurs içeriği ve
ücretlendirme hakkında detaylı bilgi verecektir.
“Bilgi İstiyorum ” düğmesine tıklayarak Kullanım Koşullarının şartlarını ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bu alanın doldurulması zorunludur

Bilgilerimi göndererek, gizlilik politikasında belirtilen hüküm ve koşulları ve kişisel veri işlenme politikasını kabul ediyorum. Ayrıca LABA kursları hakkında daha fazla bilgi almayı da kabul ediyorum.

Bilgi İstiyorum