Canlı Online Kurs

PAZARLAMA STRATEJİSİ

Stijn Demeersseman Genel Müdür, Birleşik Krallık/AB AMAZON'da Kıdemli Kategori Lideri

CANLI ONLINE KURS: KAZANAN BİR PAZARLAMA STRATEJİSİ OLUŞTURUN!

TARİHLER:

17 MAYIS 2023 – 28 HAZİRAN 2023

SÜRE:

5 HAFTA
10 DERS
PAZARTESİ & ÇARŞAMBA
Türkiye saati ile 19:30

Pazarlama stratejiniz sadece satışları artırmakla kalmaz, aynı zamanda ürününüz ile müşterileriniz arasında güçlü bir bağlantı kurar ve uzun vadeli ticari başarının yolunu açar.

Amazon'un Birleşik Krallık/AB Kıdemli Kategori Lideri Genel Müdürü Stijn Demeersseman’ın Laba ile 5 haftalık online kursunda bu stratejik varlığın tüm potansiyelini açığa çıkarın. Bir pazarlama stratejisini pazar araştırmasından rekabet analizine müşteri ihtiyaçlarını anlayarak ve bunu başarıyı ölçmek için kullanarak nasıl geliştireceğinizi yeniden düşünün. Pazarlama bakış açınızı genişletin ve bu varlığı genel kurumsal stratejinize entegre etmenin yeni yollarını keşfedin.

BU KURS KİMLER İÇİN

  • CMO, PAZARLAMA DİREKTÖRLERİ VE MÜDÜRLERİ

    Pazarlama stratejinizi kuruluşunuzun hedefleriyle uyumlu hale getirerek mevcut deneyiminizi geliştirin ve işinize bütünsel bir bakış açısıyla bakın.

  • İŞ SAHİPLERİ VE LİDERLER

    İş stratejinizi oluşturun, geliştirin ve optimize edin. Kısa ve uzun vadeli entegre bir iş ve pazarlama planı oluşturmayı öğrenin.

  • PAZARLAMA UZMANLARI

    Mevcut bilginizi yükseltin ve genişletin ve fikirlerinizi sunarken kendinize daha fazla güvenin. Bir sonraki kariyer geçişiniz için C seviyesinde veya kıdemli bir role hazırlanın.

GENİŞLEME BURADA BAŞLIYOR

  • Bundan daha etkileşimlisi yoktur!

    Pazarlama becerilerinizi genişletin ve canlı çevrimiçi derslerde motive olmuş diğer profesyonellerle bağlantı kurun. Ayrıca, kurs eğitmeniyle doğrudan etkileşime geçin ve tüm ödevleriniz hakkında gerçek zamanlı geri bildirim alın.

  • Bilginizi kağıttan gerçek hayata taşıyın

    7 uygulamalı ödev ve gerçek hayattaki uygulamalarla 8 sınıf içi alıştırma ile bilgi ve becerilerinizi artırın. Bir ürünü satma konusundaki güveninizi geliştirin ve pratik bir rol yapma alıştırmasıyla bir sektör uzmanına sunum yapın!

KURS HAKKINDA

  1. PAZARLAMA PLANI

    Birinci haftadan itibaren eksiksiz bir pazarlama stratejinizi geliştirin. Pazara açılma stratejinizi ve ürün entegrasyonunuzu en üst düzeye çıkarmak için üst düzey teknikleri öğrenin.

  2. OYUNUN KAZANANI OLUN

    En son uygulamalarla güncel kalarak pazarlama planınızı geleceğe hazır hale getirin. Dijital medya ve e-perakende dahil olmak üzere yeni pazarlama ve dağıtım kanallarını anlayın.

  3. K R ARAÇLARI

    Hızlı bir artış sağlamak ve yatırım getirisini en üst düzeye çıkarmak için harekete geçirilebilir araçlar elde edin. Pazarlama planlarınızı dahili olarak yürütmek ve harici paydaşlarla değeri en üst düzeye çıkarmak için daha donanımlı olun.

EĞİTMEN

Stijn
Demeersseman

  • LINKEDIN PROFILI
  • Amazon CEO'su, Birleşik Krallık ve AB Kıdemli Kategori Lideri
  • Amazon Brexit Geçiş Ekibine liderlik eder ve reklamcılık, perakende ve teknoloji çözümleri kuruluşlarında satıcı ortaklıklar sorumlusu.
  • Avrupa, Asya Pasifik ve Avustralya'da yerleşik markalar için 20 yılı aşkın pazarlama deneyimine sahip, organizasyonel dönüşüme ve gelişmekte olan marka ve şirketlere odaklanan bir vizyoner.
  • Procter & Gamble'da, 1.500 tam zamanlı çalışanı ve 150 milyon $'lık net bugünkü değeri ile şirketin en büyük küresel projesini yönettiği Müşteri İş Geliştirme Başkanı da dahil olmak üzere çeşitli görevlerde on yıllık deneyime sahiptir.
  • L'Oréal'de ticari ve pazara açılma stratejileri geliştirip yürüttüğü ve L'Oréal'in işini ve markalarını uluslararası düzeyde geliştirdiği çeşitli CEO rollerinde 10 yılı aşkın bir süre geçirmiştir.
  • Norveç Ekonomi Okulu'ndan Uluslararası İşletme Ekonomisi alanında yüksek lisans derecesine sahiptir ve iyi derecede Felemenkçe, İngilizce ve Fransızca bilmektedir.

Müfredat

  • 01

    17 Mayıs 2023 Çarşamba

    Pazarlama Planı

    • Pazarlama stratejisi kavramını ve temel terminolojiyi anlama
    • Kurs boyunca inşa edilecek bir pazarlama planı tanımlayın
    • Şirketinizdeki rolünüz üzerinde düşünün ve işletme için mevcut güçlü yönleri ve engelleyicileri belirleyin
  • 02

    22 Mayıs 2023 Pazartesi

    Kurumsal ve Pazarlama Stratejisi

    • Bir iş hedeflerine genel bakışın nasıl geliştirileceğini anlayın
    • Pazarlama planını genel iş kurumsal stratejisine nasıl bağlayacağınızı öğrenin
    • Ödevi: Sınıfta tartışılmak üzere işletmenizin stratejik önceliklerini ve ölçümlerini analiz edin.
  • 03

    24 Mayıs 2023 Çarşamba

    Ürün ve Hedef Tüketici

    • "Ürün" merkezli ve "müşteri" merkezli bakış açıları arasındaki farkı anlayın
    • Tüketici, müşteri ve müşteri arasındaki farkları ve bağlantıları öğrenin
    • Potansiyel bir müşteri tabanını tanımlayın ve profilini çıkarın

    Ödev: Pazarlama planınızın 1. aşamasını geliştirin: iş özeti, hedef kitle, güçlü ve zayıf yönler.

  • 04

    5 Haziran 2023 Pazartesi

    Pazarlama kanalları

    • Müşterileri kazandıracak pazarlama kanallarını ve taktiklerini tartışın ve değerlendirin
    • Belirli bir kitleye göre uyarlanmış başarılı bir pazarlama karmasını nasıl oluşturacağınızı öğrenin

    Ödev:Pazarlama planınızın 2. aşamasını geliştirin: pazarlama karması ve pazarlama kampanyaları.

  • 05

    7 Haziran 2023 Pazartesi

    Dağıtım kanalları

    • Pazara açılma stratejisi oluşturmak için beceriler geliştirin (uzun vadeli düşünme ve kısa vadeli hareket etme)
    • Kanal çatışmasını nasıl yöneteceğinizi ve sürdürülebilir bir iş modeli oluşturmayı öğrenin
    • Doğrudan Tüketici kanallarını başlatma konusunda kararların nasıl alınacağını değerlendirin

    Ödev:Pazarlama planınızın 3. aşamasını geliştirin: işletmenizin vizyonunu tanımlayın ve zaman çerçevelerini belirleyin.

  • 06

    12 Haziran 2023 Pazartesi

    Değer Çerçevesi

    • Çelişkili iş önceliklerini nasıl dengeleyeceğinizi ve en uygun değer çerçevesini nasıl tanımlayacağınızı anlayın
    • Değer ve fiyatlandırma arasındaki farkı öğrenin

    Grup Alıştırması: Meslektaşlarınızla pazarlama planınızın 4. aşamasını geliştirin: SWOT analizi ve deneyimlerin ve kaynakları paylaşın.

  • 07

    14 Haziran 2023 Çarşamba

    Perakende Formülü

    • Marka için maksimum değeri oluşturan farklı kaldıraçları anlayın
    • Herhangi bir parasal yatırım gerektirmeden marka değerini optimize etme fırsatlarını belirleyin

    Ödev:Pazarlama planınızın 5. aşamasını geliştirin: markanızın/ürününüzün/hizmetinizin değer önermesi ve değeri, satışları ve karı iyileştirmek için kaldıraçlar.

  • 08

    21 Haziran 2023 Çarşamba

    Gelir Artışı Yönetimi

    • Büyümek ve karlılığı artırmak için nasıl yatırım yapacağınızı anlayın
    • Bir marka/ürün/hizmet için fiyat artışlarını yönetmek için bir plan geliştirin

    Ödev: Pazarlama planınızın 6. aşamasını geliştirin: pazarlama kanalları ve ticaret için bütçe.

  • 09

    26 Haziran 2023 Pazartesi

    Satıştan Birlikte Yaratmaya

    • Müşterilerin ve alışveriş yapanların ihtiyaçlarını pazarlama planına entegre edin
    • Tek yönlü bir yaklaşımdan perakendeci ile işbirliğine dayalı bir ortaklığa nasıl geçeceğinizi öğrenin

    Ödev: Geliştirilen pazarlama planına dayalı olarak markanız/ürününüz/hizmetiniz için satış konuşmasını hazırlayın.

  • 10

    28 Haziran 2023 Çarşamba

    Rol oyunu: Canlı Satış Konuşması

    • Dahili stratejileri ve planı çekici harici hikayelere çevirin
    • Perakendecilere bir ürün lansmanı yapma becerileri geliştirin
  • 11

    5 Temmuz 2023 Çarşamba

    Bonus Soru-Cevap canlı oturumu

    • Kurs eğitmeniyle canlı bir çevrimiçi Soru-Cevap oturumunda öğrendiğiniz her şeyi pekiştirin

Kayıt Ol

Kursa kayıt olmak için formu doldurun, eğitim danışmanımız en kısa sürede sizlere ulaşarak kurs içeriği ve ücretlendirme hakkında detaylı bilgi verecektir.

“Kayıt ol” düğmesine tıklayarak Kullanım Koşullarının şartlarını ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.