Marka Yönetimi Eğitimi - Marka oluşturma ile ilgili kavram ve stratejileri uygulamayı öğretiyoruz | Laba Uluslararası Eğitim Platformu
Online Eğitim

Marka Yönetimi

Eksiksiz ve sofistike bir marka yönetiminin püf noktalarını keşfedin ve yenilikçi, uzun vadeli bir marka stratejisinin nasıl uygulanacağını 5 haftada öğrenin.

Bu uygulama temelli kursta, marka yönetiminin tüm süreçlerini ve ölçümlerini uçtan uca, marka oluşturma, ölçme ve yönetme ile ilgili kavram ve stratejilerin nasıl uygulanacağını eksiksiz öğreneceksiniz.

Samsung Türkiye'nin Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı, Ömer Barış Gökpınar, markanızı rekabette öne çıkaracak stratejik marka oluşturma ve yönetimi sanatını size 10 derste öğretecek.
Pazarlama, Marka Yönetimi ve Entegre Pazarlama İletişimi alanlarında 20 yılı aşkın deneyime sahiptir.
Vodafone markasının yeni marka stratejisini ve marka mimarisini geliştirdi.
Turkcell TV+, Turkcell Müzik, Turkcell Dergilik, Turkcell Bip ve Turkcell Akıllı Depo gibi katma değerli servis markalarının lansmanını yaptı.
Procter & Gamble'da Alo ve Ariel markalarını yönetti.
Eğitmen:
Ömer Barış Gökpınar
Pazarlamadan Sorumlu
Genel Müdür Yardımcısı,
Samsung Türkiye
Samsung Türkiye'de kurumsal sosyal sorumluluk projeleri yürüterek ülkemizde Samsung'un marka itibarını rekor seviyeye ulaştırdı.
Samsung Türkiye'de Kurumsal Marka ve Pazarlamadan Sorumlu Müdür Yardımcısı olarak Samsung Türkiye'nin telefon ve televizyon pazarlarındaki liderliğini pekiştirmede katkıda bulundu.
Beyaz eşya pazar payını ikiye katlayarak pazarda ilk 3 marka arasına girdi.
Vodafone markası, Vodafone Freezone, Vodafone Red ve Vodafone İş Ortağı'nı yeniden lanse ederek Vodafone'u 3G pazarında pazar lideri yaptı.
Alo'yu tarihinde ilk kez pazarın zirvesine çıkardı.
Ariel'in en yakın rakibinin iki katı pazar payına ulaşmasına ve tartışmasız lider olmasına yardımcı oldu.
Onun liderliği Turkcell'i 4.5G pazarının lider markası haline getirdi.
Reklamverenler Derneği, CMO Society ve CMO Club üyesi.
Bilgi Üniversitesi ve Bahçeşehir Üniversitesi'nde Entegre Pazarlama İletişimi dersleri verdi.
Capital ve Fortune dergileri tarafından yayınlanan 2019 ve 2020 "Yılın En İyi Pazarlama Yöneticileri" listelerinde yer almaya hak kazandı.
10 Online derste uygulamalı ödevler ve eğitmen yorumlarıyla başarılı marka yönetimi teknikleri alanında ustalaşabilirsiniz.
Kursta aşağıdaki konuları analiz edeceğiz:
Kursta aşağıdaki konuları analiz edeceğiz:
Marka konumlandırması
Pazarı, rakipleri ve hedef kitleyi analiz edeceğiz. Seçtiğiniz bir Türk markasının pazar analizini ve rekabet analizini yaparak marka konumlandırmasını belirleyeceksiniz. Ayrıca, marka ideali ve marka değeri hakkında bilgi edinecek, marka karakterini ve kimliğini tanımlayacaksınız.
Marka kitlesi
Pazar araştırmasının tüm detaylarını ve marka hedef kitlesini makro ölçekte nasıl segmente edeceğinizi öğreneceksiniz. Pazar araştırmasının tüm detaylarını birlikte öğrenecek, müşterilerinize daha iyi bir teklif sunabileceğiniz hedef kitlenizin yapısını belirleyeceğiz. Ayrıca, tüketici ihtiyaçlarına, duygularına ve rekabetçi bir iş ortamına nasıl uyum sağlayabileceğinizi ve sadakati nasıl artırabileceğinizi anlayacaksınız.
Marka stratejisi
En uygun iletişim kanallarını, reklam hedeflerini ve alınan kararlarının verimliliğini değerlendireceksiniz. Akıllı bir stratejiyle, etkili reklam kampanyalarını oluşturmayı öğreneceksiniz. 360 derece marka uygulaması ile ilgili konuları inceleyeceğiz. Marka stratejisinin tüm satış ve hizmet noktalarında, şirket içindeki tüm çalışanlarına ve tüketicilere ulaşan tüm dijital platformlarda uygulanmasının önemini anlayacaksınız.
BAŞLANGIÇ TARİHİ:
10 Mayıs
KURSUN SÜRESİ:
5 Hafta
10 Ders
FORMAT:
Web seminerleri
Ödevler ile ilgili geri bildirim
Nasıl eğitim veriyoruz?
Uygulama temelli dersleri ve ödevleri veririz
Derslerin materyallerini pekiştirmeniz için çok özel uygulama temelli alıştırmalar geliştirdik. Uygulama temelli ödevler sayesinde, kursu tamamladıktan sonra adım adım bir marka stratejisi geliştirmenin tüm püf noktalarına sahip olacaksınız. Bu uygulamalı dersler sayesinde, başlangıç aşamasından başlayarak basitten en zora doğru adım adım Marka Yönetimi deneyimi kazanacaksınız.
Yardım ve Destek
Kurs eğitmeni, kurs sırasında ortaya çıkan tüm soruları yanıtlayacak ve ekibimiz öğrenme sürecinde size yardımcı olacaktır.
Network kurarız
Eğitim ile ilgili tüm bilgi ve dökümanları hızlıca edinebileceğiniz kapalı bir Whatsapp grubuna dahil olacaksınız.
Müfredat
1. Ders
Marka Yönetimi ve Süreçleri
  • - Markanın Tanımı ve Özellikleri
  • - İkonik Markaların Ortak Özellikleri
  • - Marka Yönetiminin Tanımı ve Önemi
  • - Marka Yönetimi Süreçleri
2. Ders
Marka Konumlandırma
  • - Markanın Hedef Pazarı Analizi
  • - Markanın Hedef Pazarında Rekabet Analizi
  • - Markanın Rekabete Göre Aynı ve Ayrıştırıcı Özellikleri
  • - Pazar ve Rekabet Verilerine Göre Marka Konumlandırması
3. Ders
Marka Hedef Kitlesi ve İçgörüsü
  • - Marka Hedef Kitlesinin Segmentasyonu
  • - Davranışsal Segmentasyon
  • - Psikografik Segmentasyon
  • - Jeodemografik Segmentasyon
  • - Faydasal Segmentasyoni
  • - Marka İçgörüsünün Tanımı ve Örnekleri
  • - Marka İçgörüsünün Matematiği ve Değerlendirme Kriterleri
4. Ders
Marka İdeali ve Değeri
  • - Marka İdealinin Tanımı ve Özellikleri
  • - İkonik Markaların İdeallerinden Pekiştirici Örnekler
  • - Marka Değerinin Tanımı ve Çeşitleri
  • - İkonik Markaların Değerlerinden Pekiştirici Örnekler
5. Ders
Marka Karakteri ve Kimliği
  • - Marka Karakterinin Tanımı ve Özellikleri
  • - İkonik Markaların Karakterlerinden Pekiştirici Örnekler
  • - Marka Kimliğinin Tanımı ve Unsurları
  • - İkonik Markaların Kimliklerinden Pekiştirici Örnekler
6. Ders
Marka Merdiveni
  • - Markanın Fonksiyonel Faydası
  • - Markanın Duygusal Faydası
  • - Marka Faydasının İnandırıcı Sebepleri
7. Ders
Marka İletişimi 1. Bölüm
  • - Marka İletişim Brief’i
  • - Marka İletişim Konsepti
  • - Marka İletişim Fikri Değerlendirme
  • - Marka İletişim Kampanyası Değerlendirme
8. Ders
Marka İletişimi 2. Bölüm
  • - Marka İletişim Performasının Ön Araştırması
  • - Marka İletişim Kampanyası Bütçeleme
  • - Marka İletişim Kampanyası Medya Planlama
  • - Marka İletişim Kampanyası Prodüksiyon
  • - Marka İletişim Kampanyası Performansı Araştırması
9. Ders
Marka 360° Uygulama
  • - Şirket İçinde Uygulam
  • - Satış Noktalarında Uygulama
  • - Hizmet/Servis Noktalarında Uygulama
10. Ders
Marka Performansı Ölçümleme
  • - Marka Performansı Ölçümlemenin Önemi
  • - Marka Performansı Ölçümleme Metodolojileri
  • - Marka Performansı Ölçümleme Metrikleri
Online eğitim sektöründe lider pozisyonundayız
6 yıldır mesleki hedeflere ulaşılmasına yardımcı oluyoruz
52 binden fazla öğrenciye eğitim verdik ve vermeye devam ediyoruz
Uluslararası kuruluşlar HRCİ (ABD) ve IIBA (Kanada) tarafından akredite edildik
Hedefimiz sizin mesleki gelişiminizdir
Tüm eğitiminiz tek bir yerde
Kişisel hesabınız olan Google Classroom'da
İş verenlerin önem verdiği bir sertifika
Bu sertifika kursta edindiğiniz bilgilerinizi doğrulayacak
Her zaman iletişim halinde kalırız
Eğitmenimiz ve temsilcilerimiz eğitim sırasında tüm soruları yanıtlayacaktır
İçeriklere her daim erişiminiz var
Sunumlar, dosyalar, makaleler, videolar vs. tek bir yerde kaydedildi
Ödev ve test sistemi
Edindiğimiz bilgileri uygulama temelli derste kullanacaksınız
Ön Kayıt
Kursa kayıt olmak
için formu doldurun, eğitim danışmanımız
en kısa sürede sizlere ulaşarak kurs içeriği ve
ücretlendirme hakkında detaylı bilgi verecektir.
“Ön Kayıt” düğmesine tıklayarak Kullanım Koşullarının şartlarını ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bu alanın doldurulması zorunludur
Yeni bilgiler, kariyer gelişimine doğru bir adımdır. Mezunlarımız önde gelen şirketlerde en iyi pozisyonlarda çalışıyorlar. Onlardan biri de sen ol.