Marka Yönetimi Eğitimi - Marka oluşturma ile ilgili kavram ve stratejileri uygulamayı öğretiyoruz | Laba Uluslararası Eğitim Platformu
Online Eğitim

Marka Yönetimi

Etkili ve sonuç getiren bir marka yönetiminin tüm süreçlerini uçtan uca ve adım adım ilerleyerek sadece 5 haftada öğrenecek; öğrendiğiniz her bilgiyi dünyadan ve Türkiye’den ikonik markaların marka yönetimi uygulamalarıyla pekiştireceksiniz.

Bu uygulama temelli kursta pazar, rekabet ve hedef tüketici kitlesi analizlerine dayalı marka konumlandırma, marka stratejisinin omurgasını oluşturan marka ideali, marka karakteri, marka kimliği, marka merdivenini belirleme ve son olarak da etkili ve sonuç veren bir marka iletişimi yapabilme yeteneklerini kazanacaksınız.

Samsung Türkiye Ex-CMO’su ve Titrifikir Reklam Ajansı Yönetim Kurulu Üyesi Ömer Barış Gökpınar, markanızı rekabette öne çıkaracak stratejik marka yönetimi sanatını size 10 derste öğretecek!
Marka yönetiminin tüm süreçlerine hakim olabileceksiniz.
Markanızı doğru konumlandırmak için doğru pazar, rekabet ve hedef kitle analizi yapabileceksiniz.
Markanız için güçlü bir marka stratejisi oluşturmayı başarabileceksiniz.
Marka iletişiminde bütünleşik reklam kampanyalarının geliştirilmesi ve planlanmasında yetkinlik kazanacaksınız.
Dijital ve PR projelerini başarılı bir şekilde yönetebileceksiniz.
Markanız için geliştirdiğiniz tüm pazarlama ve iletişim faaliyetlerinin etkilerini ölçümleyebileceksiniz.
Eğitmen:
Ömer Barış Gökpınar
Ex-CMO Samsung Türkiye
Samsung Türkiye'de kurumsal sosyal sorumluluk projeleri yürüterek ülkemizde Samsung'un marka itibarını rekor seviyeye ulaştırdı.
Samsung Türkiye'de Kurumsal Marka ve Pazarlamadan Sorumlu Müdür Yardımcısı olarak Samsung Türkiye'nin telefon ve televizyon pazarlarındaki liderliğini pekiştirmede katkıda bulundu.
Beyaz eşya pazar payını ikiye katlayarak pazarda ilk 3 marka arasına girdi.
Vodafone markası, Vodafone Freezone, Vodafone Red ve Vodafone İş Ortağı'nı yeniden lanse ederek Vodafone'u 3G pazarında pazar lideri yaptı.
Alo'yu tarihinde ilk kez pazarın zirvesine çıkardı.
Ariel'in en yakın rakibinin iki katı pazar payına ulaşmasına ve tartışmasız lider olmasına yardımcı oldu.
Onun liderliği Turkcell'i 4.5G pazarının lider markası haline getirdi.
Reklamcılar Derneği, CMO Society ve CMO Club üyesi.
2004-2009 yılları arasında Alametifarika ve TBWA\İstanbul reklam ajanslarında Marka Direktörü olarak Garanti Bankası, TEB, Fiat Tofaş, Beko, Anadolu Hayat Emeklilik, Milliyet ve Sabah markalarını yönetti.
Bilgi Üniversitesi ve Bahçeşehir Üniversitesi'nde Entegre Pazarlama İletişimi dersleri verdi.
Capital ve Fortune dergileri tarafından yayınlanan 2019 ve 2020 "Yılın En İyi Pazarlama Yöneticileri" listelerinde yer almaya hak kazandı.
10 online derste uygulamalı ödevler ve eğitmen yorumlarıyla başarılı marka yönetim teknikleri alanında ustalaşacaksınız.
Kursta aşağıdaki konuları analiz edeceğiz:
Kursta aşağıdaki konuları analiz edeceğiz:
Marka konumlandırması
Pazarı, rakipleri ve hedef kitleyi analiz edeceğiz. Seçtiğiniz bir Türk markasının pazar analizini ve rekabet analizini yaparak marka konumlandırmasını belirleyeceksiniz. Ayrıca, marka ideali ve marka değeri hakkında bilgi edinecek, marka karakterini ve kimliğini tanımlayacaksınız.
Marka kitlesi
Pazar araştırmasının tüm detaylarını ve marka hedef kitlesini makro ölçekte nasıl segmente edeceğinizi öğreneceksiniz. Pazar araştırmasının tüm detaylarını birlikte öğrenecek, müşterilerinize daha iyi bir teklif sunabileceğiniz hedef kitlenizin yapısını belirleyeceğiz. Ayrıca, tüketici ihtiyaçlarına, duygularına ve rekabetçi bir iş ortamına nasıl uyum sağlayabileceğinizi ve sadakati nasıl artırabileceğinizi anlayacaksınız.
Marka stratejisi
En uygun iletişim kanallarını, reklam hedeflerini ve alınan kararlarının verimliliğini değerlendireceksiniz. Akıllı bir stratejiyle, etkili reklam kampanyalarını oluşturmayı öğreneceksiniz. 360 derece marka uygulaması ile ilgili konuları inceleyeceğiz. Marka stratejisinin tüm satış ve hizmet noktalarında, şirket içindeki tüm çalışanlarına ve tüketicilere ulaşan tüm dijital platformlarda uygulanmasının önemini anlayacaksınız.
BAŞLANGIÇ TARİHİ:
10 Nisan
KURSUN SÜRESİ:
5 Hafta
10 Ders
FORMAT:
Web seminerleri
Ödevler ile ilgili geri bildirim
Nasıl eğitim veriyoruz?
Uygulama temelli dersler ve ödevler veririz
Derslerin materyallerini pekiştirebilmeniz için çok özel uygulama temelli alıştırmaları geliştirdik. Bu alıştırmalar sayesinde “Marka Yönetimi” süreçlerini çok daha iyi kavrayacaksınız.
Yardım ve Destek
Kurs eğitmeni, kurs sırasında ortaya çıkan tüm soruları yanıtlayacak ve ekibimiz öğrenme sürecinde size yardımcı olacaktır.
Network kurarız
Eğitim ile ilgili tüm bilgi ve dökümanları hızlıca edinebileceğiniz kapalı bir Whatsapp grubuna dahil olacaksınız.
Müfredat
1. Ders
Marka Yönetimi ve Süreçleri
  • - Markanın Tanımı ve Özellikleri
  • - İkonik Markaların Ortak Özellikleri
  • - Marka Yönetiminin Tanımı ve Önemi
  • - Marka Yönetimi Süreçleri
2. Ders
Marka Konumlandırma
  • - Markanın Hedef Pazarı Analizi
  • - Markanın Hedef Pazarında Rekabet Analizi
  • - Markanın Rekabete Göre Aynı ve Ayrıştırıcı Özellikleri
  • - Pazar ve Rekabet Verilerine Göre Marka Konumlandırması
3. Ders
Marka Hedef Kitlesi ve İçgörüsü
  • - Marka Hedef Kitlesinin Segmentasyonu
  • - Davranışsal Segmentasyon
  • - Psikografik Segmentasyon
  • - Jeodemografik Segmentasyon
  • - Faydasal Segmentasyoni
  • - Marka İçgörüsünün Tanımı ve Örnekleri
  • - Marka İçgörüsünün Matematiği ve Değerlendirme Kriterleri
4. Ders
Marka İdeali ve Değeri
  • - Marka İdealinin Tanımı ve Özellikleri
  • - İkonik Markaların İdeallerinden Pekiştirici Örnekler
  • - Marka Değerinin Tanımı ve Çeşitleri
  • - İkonik Markaların Değerlerinden Pekiştirici Örnekler
5. Ders
Marka Karakteri ve Kimliği
  • - Marka Karakterinin Tanımı ve Özellikleri
  • - İkonik Markaların Karakterlerinden Pekiştirici Örnekler
  • - Marka Kimliğinin Tanımı ve Unsurları
  • - İkonik Markaların Kimliklerinden Pekiştirici Örnekler
6. Ders
Marka Merdiveni
  • - Markanın Fonksiyonel Faydası
  • - Markanın Duygusal Faydası
  • - Marka Faydasının İnandırıcı Sebepleri
7. Ders
Marka İletişimi 1. Bölüm
  • - Marka İletişim Brief’i
  • - Marka İletişim Konsepti
  • - Marka İletişim Fikri Değerlendirme
  • - Marka İletişim Kampanyası Değerlendirme
8. Ders
Marka İletişimi 2. Bölüm
  • - Marka İletişim Performasının Ön Araştırması
  • - Marka İletişim Kampanyası Bütçeleme
  • - Marka İletişim Kampanyası Medya Planlama
  • - Marka İletişim Kampanyası Prodüksiyon
  • - Marka İletişim Kampanyası Performansı Araştırması
9. Ders
Marka 360° Uygulama
  • - Şirket İçinde Uygulam
  • - Satış Noktalarında Uygulama
  • - Hizmet/Servis Noktalarında Uygulama
10. Ders
Marka Performansı Ölçümleme
  • - Marka Performansı Ölçümlemenin Önemi
  • - Marka Performansı Ölçümleme Metodolojileri
  • - Marka Performansı Ölçümleme Metrikleri
Mezunlarımız kurs hakkında ne diyor:
Nerden başlasam, ben ilk defa bir online eğitime dahil oldum, Laba olarak bilgilendirmenizin Google yönlendirmeleri harikaydı, Barış beyin katkıları harikaydı soru sorma gereği bile duymadım o kadar açıktı, Laba Türkiyenin operasyon yönetimi harikaydı. Güvenli ve düzgün bir eğitim aldım çok profesyoneldi. Operasyonunuza hayran kaldım çok teşekkür ederim.
Laba Turkey ile mükemmel ve keyifli bir kursu tamamladım. Ömer Barış Gökpınar 'ın müthiş sunumlarından , samiyetinden ve tecrübelerinden fazlasıyla yararlandığımı belirtmek isterim. Mükemmel bir dönem idi. Herşey için teşekkür ederim.
Laba Uluslararası eğitim platformu vasıtası ile katıldığım Marka Yönetimi eğitimi sayesinde tecrübe edindiğim bu 6 Haftalık süreci memnuniyetle tamamladım ve sonunda Eğitim sertifasını almaya hak kazanarak eğitimimi taçlandırdım. Dersler oldukça keyifli ilerledi. Hem bir markanın baştan sonra nasıl yönetilmesi gerektiğini daha iyi kavramış hem de bu yönde kendi çalıştığımız firmalara tecrübelerimizi aktarabilmiş olduk. Aklımda kalan tek bir soru bile olmaması ve aynı zamanda taleplerimize hızlıca dönüş alabilmek aldığımız eğitimin oldukça kaliteli ve interakfif olduğunu kanıtlıyordu. Bu verimli geçen süreç ile ilgili başta değerli eğitmenimiz Ömer Barış Gökpınar olmak üzere tüm Laba ekibine sonsuz teşekkürlerimi sunarım. Daha nicelerini dört gözle bekliyorum! Laba Turkey
Ayşe Sıla Gök
Sektörle ilgili çok şey öğrendim. Eğitmenden memnun kaldım. Anlatım güzeldi. Ajansta çalışıyorum ve bu eğitim düşünme şeklimi etkiledi, geliştirdi. Laba çok ilgiliydi her anlamda. teşekkür ederim.
Emre Çıtır
Memnun kaldım genel olarak. Bilgiler rahat aktarıldı, sorular güzel cevaplandı. Herhangi bir şikayetim olmadı. Aldığım bilgiler değerliydi. Eğitmenden çok memnun kaldık. İlgiliydi, sorulara da karşılığı güzeldi. Ödevler de güzeldi pekiştiriciydi. 5 üzerinden 5 puan veririm. Laba'dan memnun kaldım.
Bilge Nur Kenet
Kurstan genel olarak çok memnun kaldım. Eğitmenimizin anlatımı, sunumu, akıcılığı ve sorularımıza verdiği cevaplar gayet güzeldi. Öğrendiklerimin bana faydalı olacağını düşünüyorum. 5 üzerinden 5 puan veriyorum Laba'ya! Eğitimleri ve webinarlar çok bilgilendirici. Çalışma arkadaşlarıma da önerdim. Teşekkür ederim.
Pınar Ezgi Yörük
Kurs öncesi bilgilendirmeler ve kurs sırasındaki akış gayet güzeldi. İletişim akışı güzeldi. Eğitmenimizden ve sistemden memnun kaldım, keyifli ve güzeldi. Bu alandaki eksiklerimi görmek istiyordum ve gördüm. Fayda sağladım diyebilirim. Beklentimi karşıladı.
Zeynep Deniz Koşar
Eğitimden gayet memnun kaldım. Biz yeni markalar çıkarıyoruz . Bu konuda süreçlerin nasıl yönetildiğini nasıl işlediğini öğrenmek istiyordum ve öğrendim diyebilirim. Eğitmenden çok memnun kaldım. Fazlasıyla bilgili ve anlatımı güzeldi.
Kemal Kırıkkanat
Her şey 10 numaraydı. Negatif hiçbir yorumum yok. Gerek Laba'nın ilgisi alakası, gerek eğitmenin anlatımı ilgisi her açıdan dört dörtlüktü. Eğitim günceli yakalama bağlamında çok faydalıydı. İşveren olarak personelime de eğitimlerinizi aldırıyorum. 5 üzerinden 10 puan veriyorum!
Online eğitim sektöründe lider pozisyonundayız
7 yıldır mesleki hedeflere ulaşılmasına yardımcı oluyoruz
60 binden fazla öğrenciye eğitim verdik ve vermeye devam ediyoruz
Uluslararası kuruluşlar HRCİ (ABD) ve IIBA (Kanada) tarafından akredite edildik
Hedefimiz sizin mesleki gelişiminizdir
Tüm eğitiminiz tek bir yerde
Kişisel hesabınız olan Google Classroom'da
İş verenlerin önem verdiği bir sertifika
Bu sertifika kursta edindiğiniz bilgilerinizi doğrulayacak
Her zaman iletişim halinde kalırız
Eğitmenimiz ve temsilcilerimiz eğitim sırasında tüm soruları yanıtlayacaktır
İçeriklere her daim erişiminiz var
Sunumlar, dosyalar, makaleler, videolar vs. tek bir yerde kaydedildi
Ödev ve test sistemi
Edindiğimiz bilgileri uygulama temelli derste kullanacaksınız
Ön Kayıt
Kursa kayıt olmak
için formu doldurun, eğitim danışmanımız
en kısa sürede sizlere ulaşarak kurs içeriği ve
ücretlendirme hakkında detaylı bilgi verecektir.
“Ön Kayıt” düğmesine tıklayarak Kullanım Koşullarının şartlarını ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bu alanın doldurulması zorunludur
Zorunlu alan
Yeni bilgiler, kariyer gelişimine doğru bir adımdır. Mezunlarımız önde gelen şirketlerde en iyi pozisyonlarda çalışıyorlar. Onlardan biri de sen ol.