Satış dünyasında başarı, etkili fiyatlandırma stratejilerini anlamak ve uygulamak ile başlar!
Bu eğitimde, piyasa dinamiklerinden psikolojik fiyatlandırma stratejilerine, müşteri segmentlerinden rekabet avantajı elde etmeye, başarılı girişimlerin stratejilerinden yenilikçi iş modellerine kadar birçok konuda derinlemesine bilgi kazanacaksınız!
Piyasada dalgalanmalar olduğunda nasıl ayakta kalacağınızı ve hatta kazanç sağlayacağınızı öğrenin.
Psikolojik fiyatlandırma stratejileriyle, müşterilerinizin düşüncelerini analiz edin.
Potansiyel müşteri segmentlerinizi doğru bir şekilde belirleyin ve onlar için en cazip fiyatlandırma stratejilerini oluşturun.
Rekabetçi pazarda nasıl rekabet avantajı elde edebileceğinizi öğrenin ve rakiplerinizi nasıl geride bırakacağınızı keşfedin.
Başarılı girişimlerin fiyatlandırma stratejilerini inceleyerek kendi işletmenize uyarlayabileceğiniz en iyi uygulamaları keşfedin.
Dinamik fiyatlandırma, abonelik modelleri ve daha fazlasıyla, iş modelinizi nasıl yenilikçi bir hale getireceğinizi keşfedin.
Eğitmen:
Göker Özkan
Commercial Policy and Pricing Manager
Ex-Philips
Turkcell'de dış danışmanlık hizmetleri kapsamında yürütülen büyük bir projede ticari ekip sorumlusu olarak görev yapmıştır. Bu proje, şirketin karlılığını iki puan artırmıştır.
Mevcut fiyatlandırma analiz yöntemlerini yeniden yapılandırarak çok daha doğru ve detaylı bir analiz modeli geliştirmiştir. Bu yeni modelle uzun vadeli tahminlerde %15’lik bir iyileşme elde edilmiştir. Bu yöntem geliştirme başarısı nedeniyle ödül kazanmıştır.
İki yıl boyunca, gelir yönetimi, teklif verme, segmentasyon, kampanya ve kanal yönetimi gibi alanlarda fiyatlandırma üzerine odaklanmış ve çeşitli sektör departmanlarında çalışmıştır.
Turkcell'in büyük müşterileri için ve kurumsal sabit ürünler için fiyatlandırma stratejileri üzerinde çalışmalar yürütmüştür.
Philips’te iş süreçlerine katkısından dolayı özel ödül almıştır.
Halen Hollanda'daki Malvern Panalytic şirketinde küresel fiyatlandırma sorumlusu olarak görev almaktadır.
Rekabeti Geride Bırakın, Doğru Fiyatlandırma ile Kârlı ve Başarılı Bir İş Modeli Yaratın!
Bu Kursu Aşağıdaki Kişilere Öneriyoruz:
Fiyatlandırma Yöneticileri/Uzmanları
Sektörde ayakta kalmakla kalmayın, rekabet avantajı elde edin ve lider konuma yükselin!
Eğitimin sonunda, iş hedefleriyle uyumlu taktiksel planlar oluşturarak fiyatlandırma stratejisi belirleyecek ve pazar payınızı artıracaksınız. Kategori yönetimi araçlarını kullanarak ürün segmentasyonunu doğru şekilde gerçekleştirecek, daha özgüvenli ve sistemsel kararlar alacaksınız.
Satış Yöneticileri/Uzmanları
Yoğun rekabetin hakim olduğu sektörde doğru fiyatlandırma stratejileri ile şirketinizi kârlı bir konuma taşıyın!
Eğitimin sonunda, B2B sektöründe başarılı müzakereler gerçekleştirebilecek, zorlu ekonomik koşullarda bile doğru fiyatlandırma stratejileriyle müşteri sadakati kazanacaksınız. Etkili kampanyalarla şirket prestijini artırırken pazar trendlerini takip edeceksiniz.
Şirket Sahipleri
Değişen pazar koşullarına hızlı bir şekilde adapte olun ve stratejilerinizi güncelleyin!
Eğitimin sonunda, her ürün kategorisi için fiyat konumlandırmasının nasıl oluşturulacağını öğrenecek ve kriz anlarında bile ayakta kalacak fiyatlandırma stratejileri geliştireceksiniz. Aynı zamanda, gerçek piyasada yeni bir raf fiyatı veya indirimin etkisinin nasıl test edileceğini keşfedeceksiniz.
Kurs programı:
11
Online Ders
+ Uygulama temelli ödevler
+ Eğitmenden kişisel yorumlar
Bu Kursta Aşağıdaki Konuları Analiz Edeceğiz:
Bu Kursta Aşağıdaki Konuları Analiz Edeceğiz:
Fiyat Oluşturma Stratejileri
Piyasaya yeni bir ürün sürerken yüksek ve düşük fiyat stratejilerine göre uygun fiyatlandırma gerçekleştireceksiniz. Ürün için fiyat tahmini yapacak ve fiyatlandırma için fizibilite çalışması hazırlayacaksınız.
Belirsizlik Dönemlerinde Stratejik Fiyatlama
Kriz zamanlarında gerekli ayarlamaları yaparak sürdürülebilir bir fiyatlandırma stratejisi geliştireceksiniz. Piyasa ve sektördeki belirsizliklere uygun güncellemeler yaparak, zararı minimuma indirecek ve kârı maksimize edeceksiniz.
Fiyatlandırmada Çalışma Prensipleri ve Odak Noktaları
Müşterilerinizin fiyatlara nasıl tepki vereceğini anlayarak uygun aksiyonları almayı ve fiyat stratejilerinizi nasıl güncelleyeceğinizi öğreneceksiniz. Çapa ve abonelik fiyatlandırma stratejileri geliştirerek, hedef fiyat aralığındaki ürünlerin kârlılığını artıracaksınız.
BAŞLANGIÇ TARİHİ:
19 Ağustos 2024
KURSUN SÜRESİ:
5 1/2 Hafta
11 Online Ders
FORMAT:
Online web seminerleri
Ödevler ile ilgili geri bildirim
Nasıl eğitim veriyoruz?
Nasıl Eğitim Veriyoruz?
Uygulamaya dayalı dersler ve ödevler veriyoruz. Derslerin materyallerini pekiştirmeniz için çok özel uygulamaya dayalı alıştırmalar geliştirdik. Bu alıştırmalar sayesinde, fiyatlandırma stratejilerini daha iyi anlamış olacaksınız.
Yardım ve Destek:
Eğitmen kurs sırasında ortaya çıkan sorularınızı yanıtlayacak ve ekibimiz öğrenme sürecinde size destek olacak.
İletişim Ağı:
Eğitimle ilgili tüm bilgi ve belgeleri hızlıca alabileceğiniz kapalı bir Whatsapp grubuna dahil olacaksınız.
Müfredat
1. Ders
Stratejik Fiyatlandırma Temelleri
- Fiyatlandırmanın amaçları
- Fiyatlandırma kararını etkileyen faktörler
- Stratejik fiyatlandırma politikaları
- Fiyat psikolojisi
- Psikolojik fiyatlandırma stratejileri ve taktikleri
2. Ders
Fiyat Oluşturma Stratejileri
- Yeni bir ürün nasıl fiyatlandırılır?
- Yüksek fiyat stratejileri ve örnek uygulamalar
- Düşük fiyat stratejileri ve örnek uygulamalar
- Farklı yaklaşımların karşılaştırmalı analizleri
- Fiyatlandırmada fizibilite çalışması nasıl hazırlanır
3. Ders
Fiyatlamada Geleneksel Yaklaşımlar
- Maliyet nedir? Maliyet odaklı yaklaşım nasıl olur?
- Sabit ve değişken maliyetlerin hesaplanması
- Başa baş noktası veya optimal işaretleme nasıl hesaplanır
Kursa kayıt olmak için formu doldurun, eğitim danışmanımız
en kısa sürede sizlere ulaşarak kurs içeriği ve ücretlendirme hakkında detaylı bilgi verecektir.