Pazarlama devrimi başlıyor! Gerçek markaların örnekleriyle pazarlama terminolojilerini ve modellerini öğrenecek, şirketinizin pazarlama stratejilerini daha etkili hale getirmek için SWOT analizi, büyüme modelleri ve matrisler gibi önemli araçları öğrenebileceksiniz.
Tüketici davranışları ve içerik pazarlaması gibi son derece önemli konuları da ele alarak, şirketinizin misyonunu ve vizyonunu belirleyebilecek ve mevcut pazarlama araçlarınızı güncelleyebileceksiniz. Pazarlama dünyasında fark yaratmak için adım adım ilerleyin! Kaydolun ve stratejik pazarlama alanında uzmanlaşın!
Pazarlama mesleğine ve şirketin stratejik pazarlama faaliyetlerinin doğasına bütünsel bir bakış açısı kazanacaksınız.
Pazarlama planlamasının aşamalarını gerçek hayattan örnekler kullanarak heyecan verici bir şekilde ve yüksek profesyonel düzeyde öğrenebileceksiniz.
En iyi pazarlama stratejisi için doğru bir şekilde araştırma yapabilecek, şirketin sahip olduğu iletişim kanallarına hakim olup, stratejik açıdan doğruluğunu değerlendirebileceksiniz.
Yeni bir ürün pazara sunulduğunda doğru zamanı tespit edebilecek, lokal ve global markaların pazarlama yaklaşımlarının farklılıklarını anlayabileceksiniz.
Marka hikayelerinin, pazarlama süreçlerinde nasıl kullanılabileceğini anlayabileceksiniz.
Kampanyaları için KPI belirleyebilecek ve kullanılan iletişim yöntemlerinin başarılarını ölçebileceksiniz.