Digital Product Manager Eğitimi | Laba Uluslararası Eğitim Platformu
Online Eğitim

Digital Product Manager Eğitimi

Dijital ürün yönetimi günümüzde en hızlı büyüyen ve en kârlı alanlardan biridir.
Fikir oluşumundan pazar araştırmasına, ürün lansmanından optimizasyona kadar tüm ürün yönetimi sürecini içeren temel becerileri öğrenmeniz ya da geliştirmeniz için harikulade bir eğitim hazırladık.
FLO E-Ticaret IT & Dijital Ürün Yönetimi Direktörü Erçin Hamarat, ürün metriklerini analiz etmenize ve işlevsellik geliştirmek için kullanıcı sorunlarını çözen etkili araçları öğrenmenize yardımcı olacak.
Dijital ürün Yönetimi alanında 12 yıllık tecrübeye sahip.
Borusan Holding’in iştirakı olan parcapazari.com girişiminin kuruluşunda ürünün geliştirilme sürecini yönetti. Projenin marka oluşumu ve lansman sürecinde görev aldı.
Çiçek Sepeti’nde birçok ürünün geliştirme ve performans ölçümleme süreçlerini yönetti.
Garanti Cep Şubesi, İnternet Şubesi ve ATM'ler için ürün geliştirme süreçlerinde yer aldı.
Eğitmen:
Erçin Hamarat
E-Ticaret IT & Dijital Ürün Yönetimi Direktörü,
FLO
E-ticaret sektöründe B2B, B2C ve C2C modellerinde kapsamlı ürün yönetim tecrübesine sahip.
Sektöründe lider firmalarda yaklaşık 10M farklı müşteriye dijital ürün sunmuş ve bu ürünlerin tüm gelişim ve stratejik süreçlerinde yer almış.
Mobil Uygulamalar ürün yöneticisi olarak başladığı Çiçeksepeti kariyerinde kısa süre sonra tüm dijital kanalların ürün yönetim sorumluluğunu üstlendi. Ürün yönetim süreçlerine ek olarak Marka işbirlikleri ve CRM süreçlerini de ÇiçekSepeti’nde yönetti.
Garanti Bankası alternatif dağıtım kanallarında bankacılık alanındaki tüm dijital ürünlerde analiz ve ürün yönetim sürecini başarıyla tamamladı.
Uygulama ve eğitmen yorumları yoluyla ürün yönetimi araçları edinin ve bilgilerinizi pekiştirin.
Kursta aşağıdaki konuları analiz edeceğiz:
Kursta aşağıdaki konuları analiz edeceğiz:
Analiz araçları
Ürün geliştirme için ilgili özellikleri hazırlama, pazar ve kullanıcılarını analiz etme algoritmasında ustalaşacaksınız. Kullanıcı araştırmalarıyla başlayacağız ve elde edilen iç görülere dayanarak test edilecek hipotezleri seçebileceksiniz. Müşteri Yolculuğu Haritasını (CJM) nasıl oluşturacağınızı ve MVP uygulamalarını nasıl çalıştıracağınızı öğreneceksiniz. Bir takımda görevleri dağıtabilecek ve Scrum aracını kullanarak etkili bir iş akışı oluşturabileceksiniz.
Ürün metrikleri
Veri odaklı bir yaklaşım, kullanıcı sorunlarını çözen bir ürün oluşturmaya yardımcı olacaktır. Müşteri Yolculuğu Haritası ile hangi işlevlerin optimize edilmesi gerektiğini anlayacaksınız. CAC ve LTV ölçümlerini kullanarak lansman başarısını nasıl ölçeceğinizi öğreneceksiniz. Pratikte, ürün biriktirme listenize öncelik vermek için kuzey yıldızı (north star) metriği belirleyeceksiniz. Kullanıcı yolculuğunu optimize etmek için AARRR metriklerini nasıl kullanacağınızı anlayacaksınız.
Ürün geliştirme
Kullanıcı ihtiyaçlarını, iş hedeflerini ve teknoloji geliştirmeyi tek bir üründe birleştireceksiniz. Bunu yapmak için bir yol haritası oluşturacaksınız ve OKR belirleyeceksiniz, pazarlama ekibiyle etkileşim kurup PR faaliyetlerini planlayacaksınız. Başlangıcın başarılı olması için ne yapmanız gerektiğini anlayacaksınız. Sonuç olarak, lansmandan sonra adım adım ürün geliştirme stratejisinin nasıl oluşturulacağını öğreneceksiniz.
BAŞLANGIÇ TARİHİ:
10 Mayıs 2022
KURSUN SÜRESİ:
10 Ders
5 Hafta
FORMAT:
Web seminerleri
Ödevler ile ilgili geri bildirim
Nasıl eğitim veriyoruz?
Uygulama temelli dersleri ve ödevleri veririz
Derslerin materyallerini pekiştirmeniz için çok özel uygulama temelli alıştırmaları geliştirdik. Bu uygulama temelli dersler, A'dan Z'ye ürün geliştirmenin tüm aşamalarında size adım adım yol gösterir.
Yardım ve Destek
Kurs eğitmeni, kurs sırasında ortaya çıkan tüm soruları yanıtlayacak ve ekibimiz öğrenme sürecinde size yardımcı olacaktır.
Network kurarız
Eğitim ile ilgili tüm bilgi ve dökümanları hızlıca edinebileceğiniz kapalı bir Whatsapp grubuna dahil olacaksınız.
Müfredat
1. Ders
Ürün Yöneticisi gibi düşünmek
  • - Ürün
  • - Ürün Yöneticisi
  • - Sorun tanımlama
  • - Özel kılan şey: Farklılaştırıcılar
2. Ders
Müşteri ve Fırsat
  • - Hedef pazarlar ve müşteri profilleri
  • - Fırsat boyutlandırma
  • - Bir sonraki büyük özelliği hayal etmek
3. Ders
Kullanıcı Araştırma ve Deneyi
  • - Kullanıcı araştırması: Müşterilerinizin neye ihtiyacı olduğunu nasıl anlarsınız?
  • - Kullanıcılarınız zaten size ne söylüyor?
  • - Sektör raporları
4. Ders
Ürün Stratejisi ve MVP
  • - Ürün stratejisi
  • - İzlenecek yol haritaları
  • - MVP tanımlama
  • - OKR Belirleme
5. Ders
Ürün ekonomisi, yatırım getirisi
  • - Ürünümüzün LTV (Ömür Boyu Değeri) hesaplanması
  • - Müşteri edinme maliyeti (CAC) hesaplaması
  • - Birim ekonomisinin azaltılması
  • - ROI hesaplaması
6. Ders
Ürün geliştirmede ürünün rolü, SCRUM çerçevesi, biriktirme listesi ile çalışma
  • - Ürün ekibi yapısı
  • - SCRUM ile tanışma
  • - İş yığını(backlog) organizasyonu
  • - PRD Yazma
  • - Hipotezleri önceliklendirme ve değerlendirme
7. Ders
Metrikler ve Ürün Performansı
  • - Kuzey yıldızı metriği
  • - Proxy metrikleri
  • - Günlük Aktif Kullanıcı metriği, Haftalık Aktif Kullanıcı metriği
8. Ders
Ürün Lansmanı
  • - Piyasaya giriş planları
  • - Ürün lansmanı
  • - Halkla ilişkiler
9. Ders
Optimizasyon ve Oyunlaştırma
  • - Ürün optimizasyonu
  • - Dönüşüm hunileri
  • - Oyunlaştırma
10. Ders
Siz nasıl bir Ürün Yöneticisiniz?
  • - Ürün Yönetimi için gerekli beceri ve özellikler
  • - Birlikte çalışacağınız ekip ve birimler
  • - Mutlaka bilinmesi gerekenler
Online eğitim sektöründe lider pozisyonundayız
6 yıldır mesleki hedeflere ulaşılmasına yardımcı oluyoruz
52 binden fazla öğrenciye eğitim verdik ve vermeye devam ediyoruz
Uluslararası kuruluşlar HRCİ (ABD) ve IIBA (Kanada) tarafından akredite edildik
Hedefimiz sizin mesleki gelişiminizdir
Tüm eğitiminiz tek bir yerde
Kişisel hesabınız olan Google Classroom'da
İş verenlerin önem verdiği bir sertifika
Bu sertifika kursta edindiğiniz bilgilerinizi doğrulayacak
Her zaman iletişim halinde kalırız
Eğitmenimiz ve temsilcilerimiz eğitim sırasında tüm soruları yanıtlayacaktır
İçeriklere her daim erişiminiz var
Sunumlar, dosyalar, makaleler, videolar vs. tek bir yerde kaydedildi
Ödev ve test sistemi
Edindiğimiz bilgileri uygulama temelli derste kullanacaksınız
Ön Kayıt
Kursa kayıt olmak
için formu doldurun, eğitim danışmanımız
en kısa sürede sizlere ulaşarak kurs içeriği ve
ücretlendirme hakkında detaylı bilgi verecektir.
“Ön Kayıt” düğmesine tıklayarak Kullanım Koşullarının şartlarını ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bu alanın doldurulması zorunludur
Yeni bilgiler, kariyer gelişimine doğru bir adımdır. Mezunlarımız önde gelen şirketlerde en iyi pozisyonlarda çalışıyorlar. Onlardan biri de sen ol.