Dijital ürün yönetimi günümüzde en hızlı büyüyen ve en kârlı alanlardan biridir.
Fikir oluşumundan pazar araştırmasına, ürün lansmanından optimizasyona kadar tüm ürün yönetimi sürecini içeren temel becerileri öğrenmeniz ya da geliştirmeniz için harikulade bir eğitim hazırladık.
FLO E-Ticaret IT & Dijital Ürün Yönetimi Direktörü Erçin Hamarat, ürün metriklerini analiz etmenize ve işlevsellik geliştirmek için kullanıcı sorunlarını çözen etkili araçları öğrenmenize yardımcı olacak.
Dijital ürün Yönetimi alanında 12 yıllık tecrübeye sahip.
Borusan Holding’in iştirakı olan parcapazari.com girişiminin kuruluşunda ürünün geliştirilme sürecini yönetti. Projenin marka oluşumu ve lansman sürecinde görev aldı.
Çiçek Sepeti’nde birçok ürünün geliştirme ve performans ölçümleme süreçlerini yönetti.
Garanti Cep Şubesi, İnternet Şubesi ve ATM'ler için ürün geliştirme süreçlerinde yer aldı.