Dijital Pazarlama Analitiği | LABA
Teacher

27 Aralık - 26 Ocak

Dijital Pazarlama Analitiği

Ali Can Ertem - İlab Holding, Doğuş Holding ve Doğan Holding gibi sektör devlerinde 15 yılı aşkın dijital pazarlama tecrübesi bulunmaktadır.

Kurumların günümüze uyum sağlayan online dünyasında dijital pazarlama nasıl daha karlı bir şekilde yönetilir, dijital pazarlama kanalları nasıl optimize edilir gibi soruların cevaplarını bulacaksınız.
Pazarlama analitiği ve e-ticaret alanında uzmanlaşmak isteyenler için detaylı bir kurs hazırladık. Pazarlama araştırması yapacak, pazarlama kampanyalarının sonuçlarını analiz edecek ve verileri görselleştireceksiniz

Kursu kimlere öneriyoruz?

Pazarlama Uzmanları

Analitik yöntem ve metrikleri kullanarak daha başarılı dijital kampanyalar planlayarak pazarlama performansınızı iyileştirebilir ve karlılığı artırabilirsiniz.

Analistler

Piyasayı araştırmak ve verilere dayalı önemli bilgileri elde etmek için analitik bilginizi genişletebilirsiniz.

Dijital pazarlama ve Web analitiği uzmanları

Kampanya metriklerini tanıyıp, pazarı doğru analiz edebilir ve daha etkili kampanyalar oluşturabilirsiniz.

Girişimciler ve İşletme Sahipleri

Şirketinizin pazarlama performansını iyileştirecek daha karlı bir e-ticaret yönetimi uygulayabileceksiniz.

Teacher

Kurs Hakkında

Ne, ne zaman ve nasıl?

Araçlar

Temel pazarlama analitiği araçlarını kullanıp, pazarlama performansını geliştireceksiniz, reklam yatırım gelirinizi artıracaksınız ve sayılara dayalı doğru kararlar vermek için o araçların nasıl kullanılacağını öğreneceksiniz.

Araştırma

Kurs sırasında, anket ve mülakat sorularının nasıl oluşturulacağını öğreneceksiniz. Ne tür araştırmalar olduğunu ve bir odak grubunu nasıl düzgün bir şekilde organize edeceğinizi anlayacaksınız. Anket oluşturacaksınız ve hem online hem de offline pazar araştırması yapmayı öğreneceksiniz.

Analiz

Pazarlama analitiğinin mevcut durumunu denetleyeceksiniz ve şirket verilerinizi analiz edeceksiniz. Verileri nereden alacağınızı ve müşteri satış dönüşümü, RFM ve LTV'yi nasıl analiz edeceğinizi öğreneceksiniz. Ayrıca, temel finansal ölçütleri ve bunların pazarlama üzerindeki etkisini anlamayı başarabileceksiniz.

Ne zaman ve ne kadar?

BAŞLANGIÇ TARİHİ:
  • 27 Aralık 2022
FORMAT:
  • Web seminerleri
  • Ödevler ile ilgili geri bildirim
KURSUN SÜRESİ:
  • 5 Hafta
  • 10 Online Ders

Eğitmen:

Teacher

Ali Can Ertem

Head of E-Commerce, CarrefourSA.com

Eğitmen hakkında
  • Kariyer.net, Oley.com, Enmoda.com , Tvyo.com, D&R dr.com.tr , idefix.com, Markafoni.com, Zizigo.com, Mispera.com, Enmoda.com, Dominos.com.tr gibi Türkiye’nin önde gelen şirketlerinde E-Ticaret , Pazarlama, Dijital Pazarlama ve Performans Pazarlaması alanlarında 15 yıldan fazla pratik deneyime sahiptir.
  • Yarattığı ve yönettiği, E-Ticaret, Mobil Pazarlama, Dijital Pazarlama ile ilgili 5 farklı vaka analizi Think With Google’da yayınlanmıştır.
  • Üniversite ve özel eğitim kurumlarında, E-ticaret stratejileri ve Dijital Pazarlama ile ilgili online ve offline workshoplar, konferans ve seminerler vermektedir.
  • Mobil Pazarlama, E-ticaret ve Dijital Pazarlama Stratejileri, Verimli ve Sürdürülebilir E-ticaret Yönetimi, ROI ve ROAS tabanlı performans pazarlama yapıları güçlü olduğu alanlardır.

Müfredat:

  • Kurs süresi:

    21 Aralık 2021 – 20 Ocak 2022

  • Ders sayısı

    10

Ders Programı + Kayıt ol

Kurzus programja

  • 1. Ders

    Veriye dayalı pazarlama nedir? Veriye dayalı pazarlama nasıl yönetilir?
    • Şirkette pazarlama analizinin amaç ve hedefleri
    • Pazarlama bilgisi türleri
    • Nereden veri alınır ve ne tür veri kaynakları vardır?
    • Halihazırda hangi verileri topladığımızı ve hangi verileri toplamamız gerektiğini nasıl anlayacağız (hedeflere bağlı olarak)
    • CTR, CR, CPC, CPA, CPL etc. Nedir ve nasıl hesaplanır?
  • 2. Ders

    Pazarlamada Veriler. Uçtan Uca Analitik
    • Pazarlamacı şirket raporlamasından hangi bilgileri alabilir ve bunları nasıl yorumlayabilir?
    • Şirketin pazarlama ve finansal performansı nasıl ilişkilidir?
    • Dönüşümler ve satış verileri nasıl analiz edilir?
    • RFM ve LTV müşterileri nasıl analiz edilir?
    • Uçtan uca analitik ve pazarlama otomasyonu
    • Şirket ne zaman uçtan uca bir analitik sistemi uygulamalıdır?
    • Uçtan uca analitik uygulama yaklaşımları
  • 3. Ders

    Pazar ve rakip analizi
    • Pazar eğilimleri ve pazar analizi
    • Rakiplerin konumlandırması ve analizi
    • Ürünün, segmentin ve şirketin pazar payının analizi
    • Pazar dinamikleri nasıl takip edilir?
  • 4. Ders

    Pazarlama araştırmasının organizasyonu
    • Nitel ve nicel araştırma
    • Derin bir görüşme için anket ve sorular nasıl oluşturulur?
    • Doğru katılımcılar nasıl seçilir?
    • Derin görüşmeler ve odak grupları nasıl yapılır?
    • Araştırma zamanı nasıl hesaplanır?
    • Ajans için brief nasıl hazırlanır?
    • Araştırma sonuçları nasıl sunulur?
  • 5. Ders

    Hipotezler, deneyler ve büyüme noktaları
    • CJM ve tüketici deneyimine dayalı ürün hipotezleri nasıl oluşturulur?
    • Satış hunisine dayalı bir reklam kampanyası hakkında hipotezler nasıl oluşturulur?
    • Pazarlama deneyleri nasıl yapılır ve temel hatalar nelerdir?
    • Hipotez algoritması
    • A / B testleri nasıl düzenlenir ve analiz edilir?
  • 6. Ders

    Offline reklam kampanyası
    • Hedefler nasıl belirlenir ve kampanyalar nasıl planlanır?
    • Offline kampanyaların Online yansımaları nasıl takip edilip yorumlanır
    • Medya ölçümleri: Sitelerin hedef kitlesini kim, nasıl ölçer?
    • Offline kampanyaların temel metrikleri
    • Medya göstergelerinin analizi
  • 7. Ders

    Metriklerle Online reklam kampanyası
    • Analitik nasıl kurulur ve kampanyaya başlamadan önce ne yapılması gerekir?
    • Online kampanyaların temel metrikleri
    • ROI: analiz ve modelleme
    • Kampanya sonuç raporu nasıl derlenir?
  • 8. Ders

    E-Ticaret Organizasyonları ve Yönetilmesi
    • Mükemmel E-ticaret Organizasyonu
    • E-ticaret Çalışma Modelleri
    • Kategori ve Operasyon işleyişleri
    • Pazar yerleri ve Çalışma Modelleri
    • Dijital Pazarlamanın E- Ticarete Etkisi ve Ölçümlenmesi
  • 9. Ders

    Reklam Kampanyası nasıl yorumlanır?
    • Neden rapor ≠ analiz
    • Elde edilen sonuçları analiz etmek için algoritma
    • Öneriler nasıl geliştirilir ve plan nasıl değiştirilir?
    • Rakamlara / raporlara dayalı pazarlama nasıl optimize edilir?
    • Analiz sonuçları paydaşlara nasıl sunulur?
    • İyi ve kötü veri sunumları örnekleri
  • 10. Ders

    Şirkette veri odaklı pazarlama
    • Şirket türüne bağlı olarak pazarlama analizi geliştirme aşamaları
    • Startup'larda, küçük, orta, büyük işletmelerde ve şirketlerde pazarlama analizini güçlendirmeye ne yardımcı olur?
    • Veriye dayalı pazarlama oluşturmak için adım adım kılavuz

Nasıl eğitim veriyoruz?

LABA
Tüm eğitiminiz tek bir yerde

Kişisel hesabınız olan Google Classroom’ya bağlanın, dersleri izleyin, eğitmenler ile iletişim kurun, ödev yapın, böylece eğitiminizin rahat geçmesini sağlayın.

Ön Kayıt
Yardım ve Destek

Eğitmenlerimiz ve eğitim danışmanlarımız kurs boyunca tüm sorularınızı en hızlı şekilde yanıtlayacaktır.

Ön Kayıt
Результат
Yeni bilgileri hemen pratiğe dönüştüreceksiniz

Alnında uzman eğitmen, yapımcı ve metodoloji uzmanları ile birlikte kursu mümkün olduğunca faydalı hale getiriyoruz. Karmaşık konuları basit kelimelerle açıklıyor, pratik ödevler hazırlıyor ve dünya pratiğinden vakalar veriyoruz, böylece ilgili bilgileri alıp hemen gerçek hayatta uygulayabilirsiniz.

Ön Kayıt
Laba Sertifikası

Kursu yeterli puanla tamamladığınızda benzeri kolay bulunmayan ve iş verenlerin önem verdiği bir sertifikaya sahip olacaksınız.

Ön Kayıt

Kursun sonunda öz geçmişinizin
nasıl görüneceğine göz atın. Sertifikaya bakmak için tıklayınız

Материалы
Материалы
İçerik

Sunumlar, dosyalar, makaleler, videolar vs. tek bir yerde kaydedilecek ve tüm içeriğe süresiz erişiminiz sağlanacaktır.

Ön Kayıt

Ön Kayıt

Kursa kayıt olmak
için formu doldurun, eğitim danışmanımız
en kısa sürede sizlere ulaşarak kurs içeriği ve
ücretlendirme hakkında detaylı bilgi verecektir.

İsteğinizi buraya bırakabilirsiniz

Telefon numaranızı girin

“Ön Kayıt” düğmesine tıklayarak Kullanım Koşullarının şartlarını ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.
Zorunlu alan

Referanslarımız

Olympus
PepsiCo
Burger king
Coca cola
Delloite
Google
Mercedes
Pepsi
Renault
Shell
Vodafone