Sağlık Turizminde Pazarlama | Laba Uluslararası Eğitim Platformu
Online Eğitim

Sağlık Turizminde Pazarlama

Sağlık turizminde müşterilerin en çok ilgisini çeken şey nedir? Prosedürlerin mi yoksa müşteri hizmetlerinin kalitesi mi? Acıbadem Sağlık Grubu'nun Uluslararası Pazarlama Direktör Yardımcısı Deniz Şentop, marka değer önerinizi belirlemenize ve yurt dışındaki müşterilerin dikkatini çekecek yıllık pazarlama planı oluşturmanıza yardımcı olacak.
Müşteri deneyimini iyileştirmek için gerekli araçları edinin!
Hedef kitlenize ulaşmak için uygun dijital pazarlama aktiviteleri seçin!
Şirketinizin sağlık turizmi alanındaki ana marka mesajını belirleyin!
Eğitmen:
Deniz Şentop
Uluslararası Pazarlama
Direktör Yardımcısı,
Acıbadem Sağlık Grubu
Ekim 2017'den bu yana Acıbadem Sağlık Grubu'nda Uluslararası Pazarlama Direktör Yardımcısı olarak görev yapmaktadır.
2009-2015 yılları arasında Allianz Partners'ın sigortacılık ve pazarlama departmanlarında görev almıştır.
2015-2017 yılları arasında Acıbadem Mobil Sağlık şirketinde pazarlama müdürü olarak görev almıştır.
2015 yılında profesyonel kariyerine 3 ay ara vererek dünya turuna çıktı.
2021 yılında Adler tarafından verilen "Foundation of Professional Coaching" programını tamamlayarak profesyonel koçluğa adım atmıştır.
Lisans eğitimini 2008 yılında Koç Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Bölümü'nde tamamlamıştır.
Eğitim sırasında sağlık turizmi sektöründe stratejik bir uluslararası pazarlama planı oluşturmayı adım adım öğreneceksiniz.
Kursta şunları öğreneceksiniz:
Kursta şunları öğreneceksiniz:
Sağlık pazarı analizi
Markanızın aynı hedef ürün ve branşlarda rekabet ettiği yerel ve global klinikleri analiz araçlarıyla başlayacağız. Ardından fiyat politikasını ve markanızın müşteriye sunacağı değer önerisini belirlemeye geçeceğiz. Daha sonra, gelecekteki bir pazarlama planının temelini atmak için bir SWOT analizi yapacaksınız.
Tanıtım kanalları
Sağlık sektöründe reklamın kendine has özellikleri ve kısıtlamaları vardır. Ancak biz ürününüzü başka bir ülkede bile doğru hedef kitleye ulaştırmak için sizinle kullanabileceğiniz medya araçlarını paylaşacağız. Ayrıca, SEO'dan SEM’e kadar farklı dijital pazarlama aktiviteleri hakkında bilgi edineceksiniz. Pazarlama planınızda liderliği üstlenebilecek yerel bir pazarlama ajansının nasıl seçilebileceğini de açıklayacağız.
Pazarlama planı
Eğitmen, sizinle dersler boyunca uluslararası bir pazarlama planının ana bileşenlerini paylaşacaktır. Kursun sonunda, bütçeleri ve raporları planlayabilecek, pazarlama performansını ölçmek için KPI'ları seçebilecek ve SMART hedefler belirleyebileceksiniz. Ayrıca uygun bir pazarlama yoluyla nasıl bir iş geliştirme stratejisi geliştireceğinizi de anlayacaksınız.
Başlangıç:
16 Ağustos
Eğitim süresi:
12 Ders
6 Hafta
Format:
Online web seminerleri
Ödevler için geri bildirimler
Nasıl eğitim veriyoruz?
Uygulama temelli dersler ve ödevler veririz
Derslerin materyallerini pekiştirmeniz için çok özel uygulama temelli alıştırmalar geliştirdik. Dijital pazarlama faaliyetlerinin araçlarına, pazar analizine ve müşteri deneyiminine hakim olacaksınız.
Yardım ve Destek
Kurs eğitmeni, kurs sırasında ortaya çıkan tüm soruları yanıtlayacak ve ekibimiz öğrenme sürecinde size yardımcı olacaktır.
Network kurarız
Eğitim ile ilgili tüm bilgi ve dökümanları hızlıca edinebileceğiniz kapalı bir WhatsApp grubuna dahil olacaksınız.
Müfredat
Ders 1:
Türkiye’de ve Dünyada Sağlık Turizmi
  • - Dünyada ve Türkiye’de sağlık turizmi pazarı
  • - Sağlık turizminde pazarlama trendleri
  • - Türkiye’de sağlık turizminin yeri ve geleceği
  • - Pandeminin sağlık turizmi ve pazarlamasına etkisi
Ders 2:
Hedef Branş/Ürünlerin Belirlenmesi
  • - Tanıtımını yapacağımız branşların belirlenmesi
  • - Yeni branş ile pazara girme
  • - Mevcut branş deneyimini değerlendirme
Ders 3:
Hedef Ülkelerin Belirlenmesi
  • - Sağlık Turizmi hedeflediğimiz ülkelerin belirlenmesi
  • - Yeni bir ülkeye giriş stratejisinin belirlenmesi
  • - Mevcut ülke deneyiminin değerlendirilmesi
Ders 4:
Hedef Kitlenin Belirlenmesi ve Marka Mesajı
  • - Hedef kitle ve müşteri segmentasyonu
  • - Hedef kitleye yönelik marka mesajının belirlenmesi
  • - SWOT analizi ve değer önerisinin (value proposition) belirlenmesi
Ders 5:
Rakip Analizi ve Fiyatlama
  • - Yerel rakiplerin değerlendirilmesi
  • - Uluslararası rakiplerin değerlendirilmesi
  • - Rekabetçi fiyatların belirlenmesi
Ders 6:
Sağlık Turizminde İş Geliştirme
  • - Sağlık Turizminde Satış ve İş Geliştirme
  • - İş Geliştirme Strateji & Metodolojisi
  • - Kendi stratejinizi kurgulamak
Ders 7:
Sağlık Turizminde Müşteri Deneyimi
  • - Müşteri Deneyimi Yolculuğu nedir?
  • - Sağlık Turizminde Müşteri deneyimi nasıl olmalıdır?
  • - Müşteri memnuniyeti nasıl ölçümlenir?
  • - Şikayet Yönetimi ve Geri Bildirim Alma Süreci
Ders 8:
Media Mix ve Ajans Yönetimi
  • - Medya ve Ajans ilişkileri
  • - Mecraların analizi
  • - Media Mix belirlenmesi
Ders 9:
Dijital Pazarlama Faaliyetleri
  • - Web Sitesi yönetimi
  • - SEM, SEO çalışmaları
  • - Sosyal Medya yönetimi ve reklamları
Ders 10:
Bütçe Yönetimi
  • - Yıllık bütçe bileşenleri
  • - Bütçenin hazırlanması ve takip edilmesi
  • - Raporlama süreçleri
Ders 11:
Sağlık Turizminde Pazarlama Planı
  • - Pazarlama planı bileşenleri
  • - Planın yıllık hazırlanması
  • - Takip ve Raporlama
Ders 12:
Strateji Dokümanı ve Performans Ölçümü
  • - Strateji dokümanı nedir? Nasıl oluşturulur?
  • - Pazarlama Performansı Nedir? Nasıl Ölçülür?
  • - Performans Raporlama
  • - SMART Hedef Oluşturma
  • - KPI Belirleme ve Ölçümleme
Online eğitim sektöründe lider pozisyonundayız
7 yıldır mesleki hedeflere ulaşılmasına yardımcı oluyoruz
60 binden fazla öğrenciye eğitim verdik ve vermeye devam ediyoruz
Uluslararası kuruluşlar HRCİ (ABD) ve IIBA (Kanada) tarafından akredite edildik
Hedefimiz sizin mesleki gelişiminizdir
Tüm eğitiminiz tek bir yerde
Kişisel hesabınız olan Google Classroom'da
İş verenlerin önem verdiği bir sertifika
Bu sertifika kursta edindiğiniz bilgilerinizi doğrulayacak
Her zaman iletişim halinde kalırız
Eğitmenimiz ve temsilcilerimiz eğitim sırasında tüm soruları yanıtlayacaktır
İçeriklere her daim erişiminiz var
Sunumlar, dosyalar, makaleler, videolar vs. tek bir yerde kaydedildi
Ödev ve test sistemi
Edindiğimiz bilgileri uygulama temelli derste kullanacaksınız
Ön Kayıt
Kursa kayıt olmak
için formu doldurun, eğitim danışmanımız
en kısa sürede sizlere ulaşarak kurs içeriği ve
ücretlendirme hakkında detaylı bilgi verecektir.
“Ön Kayıt” düğmesine tıklayarak Kullanım Koşullarının şartlarını ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bu alanın doldurulması zorunludur
Yeni bilgiler, kariyer gelişimine doğru bir adımdır. Mezunlarımız önde gelen şirketlerde en iyi pozisyonlarda çalışıyorlar. Onlardan biri de sen ol.