Art Direktör Eğitimi - kariyerinizi nasıl planlayacağınızı ve gerekli becerileri nasıl geliştireceğinizi öğrenin! | Uluslararası Eğitim Platformu Laba
Online Eğitim

ART DİREKTÖR

Art Direktör rolü çoğu yaratıcı insanın hayalidir. Bir art direktörün tam olarak ne yaptığını anlamak, kariyerinizi planlamanıza ve doğru becerileri geliştirmenize yardımcı olabilir. Bu eğitimde, bir fikrin bir reklam kampanyasına başarılı bir şekilde sunulmasına kadar olan süreçleri öğrenecek ve marka algısını doğrudan şekillendireceksiniz.
Ekibinizi bilgi ile donatın ve yaratıcı vizyonunuzu hayata geçirin!
Herkesin konuşacağı kampanyaları oluşturun ve yürütün!
Bir portföy oluşturun ve uzmandan kariyer tavsiyesi alın!
İstediğiniz yaratıcı kariyeri başlatın!
Eğitmen:
Şadi Akbudak
​​Art Direktör
VMLY&R
Uluslararası reklamcılık alanında 9 yıllık deneyime sahiptir.
QNB Finansbank, Burger King, Coca-Cola, Beşiktaş JK, İKSV gibi dünyaca ünlü müşteriler için viral, katma değerli kampanyalar yürüttü.
“Rainbow Hack” sosyal sorumluluk projesi dünyaca ünlü 20’ye yakın reklamcılık ödülü ve başarısı kazandı.
2021’de reklamcılık sektörünün prestijli ödüllerinden biri olan Cannes Young Lions yarışmasının tasarım kategorisinde birincilik kazanarak Türkiye’yi temsil etti.
Amacımız sadece teori değil, aynı zamanda gerçek hayatta uygulayabileceğiniz ve kariyer hedeflerinize ulaşabileceğiniz faydalı bilgiler sunmak.
Kursta aşağıdaki konuları analiz edeceğiz:
Kursta aşağıdaki konuları analiz edeceğiz:
​​Vizyon ve fikirler
Kısa bir fikirden büyük bir fikre nasıl geçilir? Ya da büyük bir fikirden hayal ettiğiniz kampanyaya? Yaratıcı teknikleri uygulamayı, fikirler üretmeyi ve değerlendirmeyi öğreneceksiniz. Projenin tam resmini göreceksiniz, metin yazarlarının ve tasarımcıların çalışmalarını birleştireceksiniz. İşe yarayacak bir kampanyanın nasıl oluşturulacağını anlayacaksınız.
Ekip ve projeler
Reklamcılık için yeni kuralları öğrenin ve her kampanya için ücretsiz reklam yapmaya başlayın! Fikirleri ve değerleri müşteriye sunmayı öğrenin! Özet ve strateji oturumundan yapım sonrasına kadar yaratıcı kampanyalar oluşturma sürecini anlayacaksınız.
Uygulama ve portföy
Kişisel markanızın sabit olmasını nasıl sağlayacağınızı ve çalışma tarzınıza en uygun ajansları nasıl bulacağınızı öğreneceksiniz. Gerçekten istediğiniz işi elde etmek için yaratıcı materyaller ve profesyonel rehberlikle eşsiz bir portföy oluşturacaksınız.
BAŞLANGIÇ TARİHİ:
26 Temmuz 2022
KURSUN SÜRESİ:
5 Hafta
10 Ders
FORMAT:
Web seminerleri
Ödevler ile ilgili geri bildirim
Nasıl eğitim veriyoruz:
Uygulama temelli dersleri ve ödevleri veririz
Derslerin materyallerini pekiştirmeniz için çok özel uygulama temelli alıştırmaları geliştirdik. Ödevler sayesinde, tüm reklam süreçlerinden adım adım geçeceksiniz. Reklam oluşturmanın en önemli ilkelerini anlayacaksınız, projenizin başarısını sağlamak için doğru insanları nasıl seçeceğinizi ve müşterilerinizi etkilemek için fikirlerinizi nasıl sunacağınızı öğreneceksiniz.
Her öğrenciye destek veririz
Kurs eğitmeni, kurs sırasında ortaya çıkan tüm soruları yanıtlayacak ve ekibimiz öğrenme sürecinde size yardımcı olacaktır.
Network kurarız
Eğitim ile ilgili tüm bilgi ve dökümanları hızlıca edinebileceğiniz kapalı bir Whatsapp grubuna dahil olacaksınız.
Müfredat
1. Ders
Art Direktör kimdir?
  • - Designer vs. art director vs. creative director
  • - Art Direktör için temel beceri setleri
  • - Nasıl çalışılır: İşbirliğine vs solo
  • - Vaka Çalışması: İyi bir reklam öğesi nasıl tanınır?
2. Ders
Briefleri Anlamak
  • - Brief nedir? (örneklerle birlikte)
  • - Yaratıcı briefler: Temel unsurlar
  • - Marka, Zorluk, Hususlar, Çıktılar/Zorunlular, SMIT, Zamanlama, Bütçe
  • - Briefleri oluşturmak: Temel öğeler, logo ve sabit tasarım
  • - Kötü bir brief neye benziyor?
3. Ders
Atölye; Yaratıcı Problem Çözme
  • - Problem çözme ilke ve teknikleri
  • - Doğru fikri yakalayan reklamlar
  • - Atölye: Gruplar halinde seçtiğiniz kampanyalar üzerine bir ortamda birkaç fikri kavramsallaştırmak için öğrendiğiniz ilkeleri uygulayın.
4. Ders
Renk ve Şekil Psikolojisi
  • - Hızlı Renk Kılavuzu
  • - Renkler konuşuyor
    • - Bir renge/kombinasyona baktığımızda kafamızda duyduğumuz sesler
    • - Dünyadan örnekler
  • - Şekiller için Hızlı Kılavuz
    • - Belirli şekillere baktığımızda kafamızda duyduğumuz sesler
    • - Gerçek dünyadan örnekler - Logolar/Posterler/Web Siteleri/Ambalaj Tasarımı
  • - Vaka Çalışması: Logos, posters, websites & packaging design
  • - Demo: Adobe Illustrator giriş
5. Ders
Tipografi ile Çalışmak
  • - Hızlı tipografi kılavuzu
  • - Yazı tipi konuşur
  • - Bir yazı tipine baktığımızda kafamızda duyduğumuz sesler
  • - Tipografi hiyerarşisi ve kaynak bulma
  • - Etrafımızda tartışabileceğimiz tipografi örnekleri (Logolar/Poser/Web Sitesi/Ambalaj Tasarımı)
  • - Atölye; Duolingo için türe dayalı bir reklam fikri için beyin fırtınası yapın
6. Ders
Fotoğraf Stilleri ve Uygulamaları
  • - Görüntüler/Fotoğraflar için hızlı kılavuz
  • - Harika reklam fotoğrafçıları
    • - Jean-Yves Lemoigne, Tony D’Orio, Serdar Tanyeli, İlkay Muratoğlu, Emre Ünal, Ozan çakmak
  • - Çevremizde tartışacağımız fotoğraf örnekleri (OOH/Poster/Baskı Reklamı)
  • - Demo: Adobe Photoshop'ta görüntülere giriş
7. Ders
Düzen ve Kompozisyon
  • - Düzen ve Kompozisyon İçin Hızlı Kılavuz
  • - Platformlar / Web Siteleri arasında düzen
  • - Tartışmak için etrafımızda tasarım örnekleri (Logolar/Poster/Web Sitesi)
  • - Yaratıcı teknikleri uygulamak (Swap Roles/Storytelling)
8. Ders
Video Prodüksiyonu ve İşbirliği
  • - İlk konseptten son noktaya kadar TV projesi
    • - Storyboard'lar
  • - Doğru Yönetmeni seçmek ve yönetmek
    • - Yönetmenin uygulanması, Casting, Wardrobe, Location
  • - Post prodüksiyon
    • - Renk Düzeltmeyi ve Düzenlemeyi Yönetme
  • - Diğer Yaratıcı İşbirliği türleri
    • - Illustrator/Resim
  • - Art buyer/Stok
9. Ders
Kazanılan Medya + Geleneksel Olmayan Reklamcılık
  • - Viral bir fikir neye benziyor?
    • - Küçük bütçelerle çalışmak
    • - Vaka Çalışma incelemeleri: Kazanılan medya konsepti
  • - Entegre kampanya nedir?
  • - Büyük bir fikrin tüm platformlarda nasıl yaşadığını anlamak
  • - Geleneksel olmayan reklamcılık
    • - Vaka çalışma incelemeleri: Dünyada reklamcılık
  • - Atölye: Seçtiğiniz projeniz için kazanılmış medya elde etmenin yollarını bulun.
10. Ders
Portföy ve Kişisel Terfi: Art Direktörü Olarak İşe Alınmak
  • - Kendiniz için bir marka yaratmak
    • - Sesine sadık kalmak
    • - Portföy Örnekleri ve İyi Yaklaşımlar
  • - En iyi Reklam ajansları veya Tasarım mağazaları
    • - Şirket içi vs ajans çalışması
    • - Doğru uyumu nasıl anlarsınız
  • - Demo. Behance bir portföy oluşturma.
    • - Portföy Örnekleri ve İyi Yaklaşımlar
Online eğitim sektöründe lider pozisyonundayız
6 yıldır mesleki hedeflere ulaşılmasına yardımcı oluyoruz
52 binden fazla öğrenciye eğitim verdik ve vermeye devam ediyoruz
Uluslararası kuruluşlar HRCİ (ABD) ve IIBA (Kanada) tarafından akredite edildik
Hedefimiz sizin mesleki gelişiminizdir
Tüm eğitiminiz tek bir yerde
Kişisel hesabınız olan Google Classroom'da
İş verenlerin önem verdiği bir sertifika
Bu sertifika kursta edindiğiniz bilgilerinizi doğrulayacak
Her zaman iletişim halinde kalırız
Eğitmenimiz ve temsilcilerimiz eğitim sırasında tüm soruları yanıtlayacaktır
İçeriklere her daim erişiminiz var
Sunumlar, dosyalar, makaleler, videolar vs. tek bir yerde kaydedildi
Ödev ve test sistemi
Edindiğimiz bilgileri uygulama temelli derste kullanacaksınız
Ön Kayıt
Kursa kayıt olmak
için formu doldurun, eğitim danışmanımız
en kısa sürede sizlere ulaşarak kurs içeriği ve
ücretlendirme hakkında detaylı bilgi verecektir.
“Ön Kayıt” düğmesine tıklayarak Kullanım Koşullarının şartlarını ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bu alanın doldurulması zorunludur
Yeni bilgiler, kariyer gelişimine doğru bir adımdır. Mezunlarımız önde gelen şirketlerde en iyi pozisyonlarda çalışıyorlar. Onlardan biri de sen ol.