Nöropazarlama ve Stratejik Satış | Laba Uluslararası Eğitim Platformu
Online Eğitim

Nöropazarlama ve Stratejik Satış

Tüketici olarak kararlarımızı nasıl veririz? Çok sayıda araştırma, satın alma kararlarımızın yaklaşık %95'inin bilinçaltımızda olduğunu gösteriyor, bu nedenle bazı şeyleri neden satın aldığımızı bile anlamıyoruz. Nörobilimsel araştırma yöntemlerine dayalı olarak, nöropazarlama, kendilerini satan büyüleyici markalar yaratmak için bu tür müşteri davranışlarını analiz eder.

Tuğman Consulting Danışmanı, Koç ve Reklamcı Onur Tuğman ile birlikte, insan beyninin nöropazarlama analizlerinden anlamlı bilgiler çıkararak belirli pazarlama kampanyalarını nasıl algıladığını öğreneceksiniz.
İş ve pazarlamada nörobilimin rolünü keşfedeceksiniz.
Tüketici nörobilimin temel ilkelerini ve teorilerini öğreneceksiniz.
Tüketici karar verme sürecinin altında yatan bilinçaltı süreçleri anlayacaksınız.
Güçlü bir müzakereci olmak için ikna ve iletişim becerilerinizi geliştireceksiniz.
Eğitmen:
Onur Tuğman
Danışman, Koç ve Reklamcı
Tuğman Consulting
Üst düzey markaların reklam ve iletişiminde 20 yılı aşkın deneyime sahiptir.
10 yılı aşkın süredir Nestle, Unilever, Mercedes-Benz, Pepsi, THY, Garanti Bankası, Shell, Tetra Pak, Eczacıbaşı ve Tamek gibi üst düzey kurumlara pazarlama ve satış danışmanlığı yapmaktadır.
Bir reklam ajansına, bir danışmanlık ajansına ve bir eğitim ve koçluk firmasına sahiptir.
Yaklaşık 10 yıldır onlarca markaya ve yüzlerce kişiye Profesyonel Başarı Koçluğu yapmaktadır.
Ulusal ve küresel etkinlik ve kongrelerde Profesyonel Konuşmacı olarak yer almakta, pazarlama ve satış konusundaki makaleleri birçok mecrada yayınlanmaktadır.
Uluslararası Koçluk Federasyonu (ICF) ve AC'den Profesyonel Koçluk sertifikalarına sahiptir.
Pratik ödevler sayesinde, güçlü bir marka oluşturmanıza ve kârı artırmanıza yardımcı olacak nörobilime dayalı stratejiler düşünmeye ve geliştirmeye başlayacaksınız.
Темы, которые мы разберём на курсе:
Kursta aşağıdaki konuları analiz edeceğiz:
Temel bilgiler
Tüm pazarlama aktivitelerinin etkisini nasıl değerlendireceğinizi anlamanıza yardımcı olacak temel teorik araçlar üzerinde geçeceğiz. Bu eğitim sayesinde, tüketici karar verme sürecinin arkasındaki bilinç dışı süreçleri anlamanıza yardımcı olacak pratik bilgiler ve analitik araçlar edineceksiniz. Nörosatış, nöropazarlama ve yeni nesil marka kavramlarını öğrenmek için trendleri inceleyeceksiniz.
Analiz
Tüm eğitim boyunca, tüketicilerin ne zaman, nasıl ve neden mantıksız kararlar aldıklarını öğreneceksiniz. Geleneksel ve nöropazarlama yöntemlerini ve önlemlerini kullanarak pazarlama aktivitelerinin tüketici davranışı üzerindeki etkisini analiz edebileceksiniz. Nöropazarlama alanındaki fikirlerinizi, önerilerinizi, analizlerinizi ve eleştirel düşüncenizi iletmek için temel terimleri ve kavramları öğrenecek ve anlayacaksınız.
Teknikler
Bir pazarlama iletişiminin verimliliğini değerlendirmek için geleneksel ve nöropazarlama yöntemlerini ve önlemlerini uygulayacaksınız. Satışları ve değer algısını artırmak için nöropazarlama tekniklerini öğreneceksiniz. Dersin sonunda nöropazarlama stratejilerini ve tekniklerini işinize uygulayabileceksiniz. Güçlü bir müzakereci olmak için ikna ve iletişim becerileri kazanacaksınız.
Ders Programı:
10 Online Ders
Uygulama temelli ödevler
  • Eğitmenden kişisel yorumlar
Ön Kay
Müfredat
1. Ders
Nöro Satış ve Nöropazarlama Nedir? Ne değildir?
  • - Temel Nörobilim
  • - Nörobilişsel Araştırmalardan Nasıl Anlam Çıkarırız?
  • - Nöropazarlamanın Davranışsal Temelleri
  • - Nöropazarlama Nedir? Ne Değildir?
  • - Nöro Satış Nedir? Ne Değildir?
2. Ders
Tüketicinin Beynine Yolculuk. Beynimizi Ne Kadar Tanıyoruz?
  • - İnsan Beyninin Yapısal ve İşlevsel Süreçleri
  • - Beynin Bölümleri ve Çalışma Prensipleri
  • - Nörotransmitterler, Nöromedyatörler, Nöronlar Arası Etkileşim
  • - İlkel Beynin Temel Özellikleri ve Karar Anı
3. Ders
Tüketici Davranışını Biçimlendiren Bilinçaltı Etkenler
  • - Nörobilim ve Karar İlişkisi
  • - Tüketicilerin Satın Alma Süreçleri ve Etkileyici Faktörler
  • - Birey ve Kitlelerin Alış-Veriş Davranışlarının Nörobilimsel Temelleri
  • - Rasyonel Olmayan Tüketici Davranışları ve Bilişsel Yanılgılar
4. Ders
Bilinçaltı ile Etkili İletişim Kurarak İstenen Algı Nasıl Sağlanır?
  • - Bilinçaltının Davranışlarımız Üzerindeki Etkisi
  • - Algılama ve Aktarma Özellikleri
  • - Kişi Temsil Sistemleri ile Etkin İletişim Sanatı
  • - İlkel Beyin ile Etkili İletişimin Anahtarı
5. Ders
İkna Sanatı İle Tüketiciye Evet Dedirtmenin Yolları?
  • - Karar Verme ve İkna Bilimi
  • - İknanın Psikolojisi
  • - İknanın Temel Prensipleri
  • - Tüketicinin İkna Motivasyonları
6. Ders
Pazarlama, Satış ve Marka Üçgeninde Başarının Sırları
  • - Satış, Pazarlama ve Marka İlişkisi
  • - Güçlü Bir Marka Algısı Nasıl Oluşturulur
  • - Satış ve Pazarlamanın Psikolojisi
  • - Çekici ve Sadık Müşteriler Oluşturma
7. Ders
Duyusal Pazarlama ve Satış ile Sevilen Marka Nasıl Olunur?
  • - Bilinçaltı Duygusal Satın Alma Motivasyonları Nelerdir?
  • - Tüketim Duyguları ve Deneyim Özellikleri
  • - Tüketicinin Marka Deneyim Haritalaması
  • - Duyusal ve Deneyimsel Pazarlama ve Satış Teknikleri
8. Ders
Nörobilim Temelinde Sattıran Yaratıcı Reklamlar Nasıl Yapılır?
  • - Tanıtım, Propaganda ve Reklam Kavramları ile Yaratıcı Stratejiler
  • - Satın Alma Kararı Üzerindeki Bilişsel ve Psikolojik Etkiler
  • - Reklamlardaki Bilinçaltı Mesajlar ve Tüketici İçgörüsü
  • - Geleneksel ve Dijital Mecralarda Etkin Reklam Uygulamaları
9. Ders
Nöropazarlama ve Nöro Satış ile Başarılı Olma Teknikleri
  • - Tüketici İlkel Beynini İkna Etmede 5 Teknik
  • - Değer Algısını Artıracak 10 Nöropazarlama Tekniği
  • - Satış Etkisini Artıracak 10 Nöro Satış Tekniği
  • - Nöropazarlama ve Nöro Satış ile Etkin Müzakereci Olmak
10. Ders
Nöropazarlama Araştırma Teknikleri ve Uygulamaları Nelerdir?
  • - Beyin Aktiviteleri Temelli Araştırma Teknikleri
  • - Fizyolojik Aktiviteler Temelli Araştırma Teknikleri
  • - Hareket ve Davranış Temelli Araştırma Teknikleri
  • - Nöropazarlama Uygulama Çalışmaları Örnekleri
  • - Nöropazarlama ve Etik
Online eğitim sektöründe lider pozisyonundayız
6 yıldır mesleki hedeflere ulaşılmasına yardımcı oluyoruz
52 binden fazla öğrenciye eğitim verdik ve vermeye devam ediyoruz
Uluslararası kuruluşlar HRCİ (ABD) ve IIBA (Kanada) tarafından akredite edildik
Hedefimiz sizin mesleki gelişiminizdir
Tüm eğitiminiz tek bir yerde
Kişisel hesabınız olan Google Classroom'da
İş verenlerin önem verdiği bir sertifika
Bu sertifika kursta edindiğiniz bilgilerinizi doğrulayacak
Her zaman iletişim halinde kalırız
Eğitmenimiz ve temsilcilerimiz eğitim sırasında tüm soruları yanıtlayacaktır
İçeriklere her daim erişiminiz var
Sunumlar, dosyalar, makaleler, videolar vs. tek bir yerde kaydedildi
Ödev ve test sistemi
Edindiğimiz bilgileri uygulama temelli derste kullanacaksınız
Ön Kayıt
Kursa kayıt olmak
için formu doldurun, eğitim danışmanımız
en kısa sürede sizlere ulaşarak kurs içeriği ve
ücretlendirme hakkında detaylı bilgi verecektir.
“Ön Kayıt” düğmesine tıklayarak Kullanım Koşullarının şartlarını ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bu alanın doldurulması zorunludur
Yeni bilgiler, kariyer gelişimine doğru bir adımdır. Mezunlarımız önde gelen şirketlerde en iyi pozisyonlarda çalışıyorlar. Onlardan biri de sen ol.