BRAND MANAGEMENT
CANLI VE ONLINE EĞİTİM

MARKA YÖNETİMİ

Ünlü markaların eksizsiz ve tamamen hazır olarak mı doğduğunu düşünüyorsunuz? Yoksa düzenli bir şekilde büyüyor ve gelişiyorlar mı? Gerry Randolph, büyüyen şirketlerin tutarlı, değer odaklı marka stratejilerini anlatacak ve tecrübelerini paylaşacak.
Kendi marka stratejinizi sıfırdan oluşturun!
Başarılı şirketlerin nasıl markalaştıklarını öğrenin!
Spotify, ASOS ve Oakley gibi markaların ilkeleri gözlemleyin!
Kendi kişisel markanızı analiz edin ve gözden geçirin!
Herhangi bir markanın benzersiz vizyonunu ve temel değerlerini belirleyin!
Deneyimini uluslararası katılımcılarla paylaşan, dünyaca ünlü bir şirketin önde gelen direktöründen öğrenin:
GERRY RANDOLPH
GLOBAL PAZARLAMA DİREKTÖRÜ
SPOTIFY
Spotify'ın Global Pazarlama Direktörü olarak 170'den fazla ülkenin müzik severlerine marka deneyimi sunuyor.
Küresel markaların ve yüksek performanslı startupların marka ve pazarlama ekiplerine liderlik etme konusunda 10 yılı aşkın bir deneyime sahiptir.
ASOS'un ABD için marka deneyimini elden geçirdi, markanın editoryal, CRM, pazarlama, ortaklıklar, sosyal ve etkinliklerini yenilendi.
> Yahoo Fantasy Sports için sağlam kullanıcı edinme kampanyaları oluşturdu ve yürüttü.
> 55'ten fazla ülkeyi ziyaret eden hevesli bir dünya gezgini.
Yaklaşımımız sadece teorik değil, işinizde uygulayabileceğiniz ve profesyonel hedeflerinize ulaşacağınız pratik bilgiler sağlamaktır.
KURS HAKKINDA
Kimlik
Marka kişiliğini ortaya çıkarın! Kurumsal dilinizi yansıtacak mesajların listesini ve bir marka stratejisi oluşturun.
İletişim & Kampanyalar
İletişim stratejinize netlik getirin! Gerry birden fazla temas noktası ve aşamada strateji tasarlamayı, planlamayı ve yürütmeyi öğretecek.
Performans
Engelleri belirleyin ve başarı için plan yapın! Yüksek performanslı şirketlerin, iş sonuçlarını geliştirmek için farklılaştırıcı olarak markalamayı nasıl kullandığını öğreneceksiniz
Başlangıç tarihi:
19 TEMMUZ 2022
Kurs Süresi:
6 hafta
12 ders
Sal & Per, 19:00
Format:
Web Seminerleri + Ödevler ile ilgili geri bildirim
Eğitim Dili: İngilizce
LABA en iyi online eğitim deneyimini yaşamanızı istiyor:
Pratik bilgi veriyoruz
Kurs boyunca, yüksek performanslı ürün yöneticisi rolüne adım atacak ve eğitmenin rehberliğinde ürün yaşam döngüsünün her aşamasından geçeceksiniz.
Herkese destek veriyoruz.
Kurs eğitmeni, kurs sırasında ortaya çıkan tüm soruları yanıtlayacak ve ekibimiz öğrenme sürecinde size yardımcı olacaktır
MÜFREDAT
01
Marka Nedir?

"Marka", iş dünyasında en çok tartışılan kelimelerden biridir. Bu ders, hem ünlü hem de gelişmekte olan markaları marka kavramını ortaya çıkarmak için vaka çalışmaları olarak ele alarak "marka" ve "marka bilinci oluşturma"nın gerçekte ne olduğunu ortaya koymaktadır.

  • - Bir markayı ne tanımlar?
  • - Markalaşma hikayesi
  • - Marka türleri: Kurumsal, kişisel, ürün ve hizmet
  • - Güçlü bir marka işletmenizin kazanmasına nasıl yardımcı olur?
  • - Vaka çalışması: Kola, Nike, Glossier ve Oatly
02
Marka Kimliği

Bu derste, bir markanın kimliğini sıfırdan nasıl oluşturacağınızı öğreneceksiniz. Gerry, bir markayı oluşturan bileşenleri ve tek bir kimlik oluşturmak için iş ve yaratıcı düşünceleri nasıl bir araya getireceğini anlatacak.

  • - Misyon ve vizyon
  • - Marka mimarisi ve portföyü
  • - Çekirdek kimlik ve genişletilmiş kimlik
  • - USP ve ürünleri tek bir marka kimliği altında birleştirme
  • - Markanızı siz nasıl görüyorsunuz ve kitleniz sizi nasıl görüyor?
  • - Yarışmanızda nelere dikkat etmelisiniz?
03
Marka Yönergeleri Oluşturma

Birçok iş rolü, içerik, reklam ve müşteri temas noktaları aracılığıyla markanız adına konuşacaktır. Gerry, şirketinizde birleşik bir marka vizyonunu doğru bir şekilde sunarak hedef kitlenizin marka hakkında tutarlı bir deneyime sahip olmasını nasıl sağlayacağınızı size gösterecek.

  • - Kitlenizi doğru yönlendirmek
  • - Konumlandırma, kültürel referanslar ve marka kişileştirme
  • - Bir ilham panosu nasıl yapılır?
  • - Markanızı insan yapmak
  • - Ses tonu ve mesajlaşma yönergeleri
  • - Farklı temas noktaları için marka kişiliğini yansıtma
04
Marka Kitabı

Bugünün dersi, her başarılı markanın o çok önemli görsele ayrılmıştır: Logo. 5 tanınmış markanın logolarını inceleyecek ve renk, yazı tipi ve adlandırma kullanarak marka algısını nasıl şekillendireceğinizi öğreneceksiniz.

  • - 5 temel logo türü: Wordmark, lettermark, brandmark, kombinasyon ve amblem
  • - Yazı tipi, renkler ve isim nasıl seçilir?
  • - Vaka çalışması: Uber'in marka kitabı
05
Marka Geliştirmenin Önündeki Engeller

Her marka büyürken zorluklarla karşılaşır. Bu derste, bir markanın büyümesini engelleyebilecek potansiyel engeller hakkında bilgi edinmek için birkaç gerçek dünya markasına bakacaksınız.

  • - Konumlandırma
  • - Rekabet
  • - Konum ve hedefleme
  • - Zamanlama
  • - Marka yatırımı
06
Müşteri ile Güven Oluşturmak

Müşterinizle güven oluşturmak, markanızın uzun ömürlü olması için çok önemlidir. Bugün, markaların üç önemli anda müşterileriyle nasıl güven oluşturabileceğini keşfedeceksiniz: Satın alma öncesi, satın alma esnası ve satın alma sonrası.

  • - İyi bir ilk izlenimin önemi
  • - Satın alma öncesi marka etkileşiminin 3 temel taşı
  • - Satın alma ve rekabet
  • - Satın alma sonrası etkileşim ve müşteri hizmetleri
07
İletişim Kanalları

Markaların hedef kitlelerine ulaşmak için kullandıkları 3 ana iletişim kanalı vardır. Gerry, bunların her birinin sunduğu fırsatlar ve bunları marka stratejinize nasıl dahil edeceğiniz konusunda size yol gösterecek.

  • - Dijital reklamcılık: Yerel, programlı, editoryal
  • - Geleneksel medya: TV, ev dışı, mağaza içi satın alma
  • - Sosyal medya: Organik, ücretli, etkileyici pazarlama
08
Marka Pazarlaması ve Performans Pazarlaması

Bu ders, marka pazarlaması ve performans pazarlaması arasındaki farkları inceler. Markanızın hedef, strateji ve taktiklerinin kanallara göre nasıl değişebileceğine bakacaksınız.

  • - Marka pazarlaması
  • - Performans pazarlaması
  • - Markaya karşı performansta mesajlaşma ve görsel yönergeler
  • - Doğru kanalları seçmek
  • - Hedefleri, stratejileri ve eylemleri hizalamak
  • - Kanallar arasında hikaye anlatımını uyarlama
  • - Halo etkisinden en iyi şekilde yararlanma
09
Marka Metrikleri ve İadeleri

Bu derste, marka başarısını ölçmek için kullanılan iş metriklerini yakından ve kişisel olarak öğreneceksiniz. Pazarlama kampanyalarının nasıl değerlendirildiğini, marka hedeflerinizi ve KPI'larınızı nasıl belirleyeceğinizi ve bunların kanallar arasında neden farklılık göstereceğini öğreneceksiniz.

  • - Kampanyaların başlangıcında KPI'ları belirleme
  • - Farkındalık, değerlendirme ve katılım
  • - Bunların kanal metriklerinden farkı nedir?
  • - Kampanya sonuçları nasıl görünüyor?
  • - Vaka çalışması: ASOS markasının gösterge paneli
10
Atölye: İşlevler Arası İşbirliği ve Kampanya Geliştirme

Bu ders, bir ürünü başlatırken pazarlama ekibinin rollerini ve sorumluluklarını anlamanız için sizi gerçek bir Spotify kampanyası ile tanıştırır.

  • - Atölye: Spotify Duo Sevgililer Günü kampanyası
  • - Kampanya özetinizde neler var?
  • - Roller ve sorumluluklar: Ürün, yaratıcı, halkla ilişkiler, medya ve sosyal
11
Kişisel markalaşma

Bu derste, kariyerinizde ilerlerken kendi kişisel markanızı oluşturmak için bu kursta öğrenilen ilkeleri nasıl kullanabileceğinize bakacaksınız.

  • - Pazarlama yıldızı olmak için gerekenler
  • - Özgeçmişinizi oluşturmaya ilişkin ipuçları
  • - Bir pazarlama görüşmesine nasıl hazırlanılır?
  • - İlk pazarlama işinizi yaptığınızda yeni şirketinizde, ekibinizde ve rolünüzde nasıl öne çıkabilirsiniz?
  • - Kendini göster, ünlü ol
12
Marka Pazarlamasında Dikkate Değer Eğilimler + Özet

Markalaşma ve pazarlama sürekli gelişen bir alanlardır. Şimdiye kadar öğrendiklerinizi özetledikten sonra Gerry, markaları ve pazarlamacıları etkileyen en son trendlerden bazılarına işaret edecek.

  • - Kalmak için burada olan 3 trend
  • - Özet: Her şeyi bir araya getirmek
ONLINE EĞİTİM SEKTÖRÜNDE LİDER POZİSYONDAYIZ
7 yıldır mesleki hedeflere ulaşılmasına yardımcı oluyoruz
60 binden fazla öğrenciye eğitim verdik ve vermeye devam ediyoruz
Uluslararası kuruluşlar tarafından akredite edildik: HRCI (ABD), IIBA (Kanada), PMI (ABD)
Hedefimiz sizin mesleki gelişiminizdir!
Tüm eğitiminiz tek bir yerde
Kişisel hesabınız olan Google Classroom'da
İş verenlerin önem verdiği bir sertifika
Bu sertifika kursta edindiğiniz bilgilerinizi doğrulayacak
Her zaman iletişim halinde kalırız
Eğitmenimiz ve temsilcilerimiz eğitim sırasında tüm soruları yanıtlayacaktır
İçeriklere 1 yıl boyunca erişiminiz bulunacak.
Sunumlar, dosyalar, makaleler, videolar vs. tek bir yerde kaydedildi
Ödev ve test sistemi
Edindiğimiz bilgileri uygulama temelli derste kullanacaksınız
Ön Kayıt
Kursa kayıt olmak
için formu doldurun, eğitim danışmanımız
en kısa sürede sizlere ulaşarak kurs içeriği ve
ücretlendirme hakkında detaylı bilgi verecektir.
“Ön Kayıt” düğmesine tıklayarak Kullanım Koşullarının şartlarını ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bu alanın doldurulması zorunludur