Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) Eğitimi | Laba Uluslararası Eğitim Platformu
Online Eğitim

Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) Eğitimi

SEO Danışmanı ve Growth House Kurucu Ortağı Merve Öztürkcan, SEO'nun temel ilkelerini, web sitelerini nasıl analiz edip optimize edeceğinizi, geri bağlantılar oluşturmayı ve web sitenizin arama motoru sonuç sayfalarındaki sıralamasını nasıl iyileştireceğinizi öğretecek.
Anahtar kelime araştırması ve rekabet analizi yapacaksınız.
SEO çabalarınız için etkili bir strateji oluşturacaksınız.
Teknik, içerik ve site dışı optimizasyonu uygulayacaksınız.
Organik arama yoluyla daha fazla müşterinin ilgisini çekeceksiniz.
Eğitmen:
Merve Öztürkcan
SEO Danışmanı & Kurucu Ortak,
Growth House
12 yıllık iş hayatında Çiçeksepeti, Akbank, Markafoni ve Tatilsepeti gibi büyük firmalarda görev almıştır.
Çeşitli firmaların SEO ve UX departmanlarını yönetmiş ve satın alma dönüşümü odaklı önemli başarılar elde etmiştir.
Ekibi ile birlikte Akbank’ta “Dünyanın Bir Numaralı Mobil Uygulaması” ödülünü almıştır.
Google’ın uluslararası ortaklarından biri olan Incubeta’ya SEO ve Lokalizasyon konularında destek vermiştir.
Şu anda Growth House’un kurucu ortağı ve SEO danışmanı olarak yerli ve uluslararası firmalar ile çalışmalarını sürdürmektedir.
Pratik ödevler sayesinde, kendi projelerinize temel SEO araçlarını, tekniklerini ve stratejilerini uygulayabileceksiniz.
Kursta aşağıdaki konuları analiz edeceğiz:
Kursta aşağıdaki konuları analiz edeceğiz:
Analiz
Anahtar kelime, geri bağlantı profillerinde ve içerik stratejisinde güçlü ve zayıf yönleri analiz ederek rakiplerinizi daha iyi anlayacaksınız. SEO süreçlerinizi iyileştirmeye ve rakiplerinizden daha iyi performans göstermenize yardımcı olacak alakalı ve uygun anahtar kelimeler bulacaksınız. HTML'nin derin dünyasının temellerini ve arama sonuçlarının Google, Yandex ve Bing'de nasıl sıralandığını öğreneceksiniz.
Stratejiler
İşletmenizi arama sonuçlarında üst sıralarda tutmak için en önemli stratejileri öğreneceksiniz. SEO içeriği, anahtar kelime ve geri bağlantı stratejileri geliştireceksiniz. Hangi sayfa için hangi kelimenin kullanılması gerektiğini anlayacak ve SEO araçları ile geri bağlantıları analiz edeceksiniz. E-ticaret SEO için nasıl bir CMS seçileceğini ve hangi hazır E-ticaret paketinin daha iyi olduğunu öğreneceksiniz.
Optimizasyon
Site içi optimizasyonun nasıl yapıldığını ve Sayfalandırma, Sonsuz Kaydırma vb. öğelerinin nasıl seçildiğini açıklayacağız. Bir web sitesini neyin iyi yaptığını ve üzerinde çalıştığınız herhangi bir sitenin performansını nasıl optimize edeceğinizi anlayacaksınız. Android ve App Store optimizasyonu arasındaki farkları ele alacağız, kelimeleri nasıl takip edeceğinizi ve kendi uygulamanızı nasıl optimize edeceğinizi anlayacaksınız.
BAŞLANGIÇ TARİHİ:
21 Haziran 2022
KURSUN SÜRESİ:
12 Ders
6 Hafta
FORMAT:
Web seminerleri
Ödevler ile ilgili geri bildirim
Nasıl eğitim veriyoruz?
Uygulama temelli dersleri ve ödevleri veririz
Derslerin materyallerini pekiştirmeniz için çok özel uygulama temelli alıştırmaları geliştirdik.
Bu kursun sonunda küçük ve orta ölçekli işletmelerin SEO süreçlerini rahatlıkla yönetebileceksiniz.
Yardım ve Destek
Kurs eğitmeni, kurs sırasında ortaya çıkan tüm soruları yanıtlayacak ve ekibimiz öğrenme sürecinde size yardımcı olacaktır.
Network kurarız
Eğitim ile ilgili tüm bilgi ve dökümanları hızlıca edinebileceğiniz kapalı bir Whatsapp grubuna dahil olacaksınız.
Müfredat
1. Ders
Arama Motorlarına Giriş
  • - Arama Motoru Nasıl Çalışır?
  • - Arama Motoru Pazar Payları Nelerdir?
  • - Arama Motorları Nasıl Tarar, Oluşturur ve İndekse Alır?
  • - SEM ve SEO Farkı Nedir?
  • - Arama Motoru Algoritması Nedir ve Neden Önemlidir?
  • - En Önemli Google Algoritmaları Nelerdir?
  • - HTML’in Temelleri, DOM Nedir, SEO İçin Neden Önemlidir?
2. Ders
Anahtar Kelime Seçimi ve Rakip Analizi
  • - Anahtar Kelime Analizi Nasıl Yapılır?
  • - Anahtar Kelime Seçerken Nelere Dikkat Edilmelidir?
  • - Anahtar Kelime Nasıl Takip Edilir?
  • - Rakip Kelime Analizi Nasıl Yapılır? Hangi Tool’lardan Faydalanabiliriz?
3. Ders
Bir İçerik Stratejisi Yaratmak
  • - Kitleye Karar verme ve Anlama
  • - Anahtar Kelimelerin Sınıflandırılması ve İçerik Yolculuk Haritalarının Çıkartılması
  • - Site İçi Optimizasyon Elementleri Nelerdir, Tool Üzerinden Gösterim
  • - İçerik için Önemli Raporlama Metrikleri (Bekleme Süresi, Sitede Kalma Süresi, Hemen Çıkma Oranı Vs)
  • - Türkiye’de ve Dünya’daki İyi İçerik Örnekleri
4. Ders
Teknik SEO
  • - Status (Durum) Kodları
  • - Şema Kodları ve Yapısal veri Analizleri
  • - Tarama Bütçesi (XML Site Haritası, robots.txt vb.)
  • - İmaj ve Video Optimizasyonu
  • - Deep-linking Uygulaması
  • - En Çok Kullanılabilecek Ücretsiz Eklentiler
  • - Teknik SEO Kontrol Listesi
5. Ders
Backlink Stratejileri
  • - Google Algoritmaları ve Backlink
  • - SEO Toolları Kullanarak Backlink Analizi Yapmak
  • - Backlink Nasıl Elde Edilir?
  • - Backlink Stratejileri
6. Ders
Sayfa Deneyimi ve Core Web Vitals
  • - Site Hızı Nedir, Nasıl Ölçümlenir?
  • - Core Web Vitals Algoritması Nedir? Nasıl Test Edilir?
  • - Mobil Kullanılabilirlik
  • - Core Web Vitals için Kullanılabilir Tool Örnekleri ve Canlı Analizler
  • - Eklenti Önerileri
7. Ders
E-Ticarette SEO Bölüm 1
  • - E-Ticaret SEO Nedir ve Niçin Önemlidir?
  • - E-Ticaret CMS Paketi Nasıl Olmalıdır ve Neleri Kapsamalıdır?
  • - En Çok Kullanılan e-Ticaret Paketleri: Shopify, Woocommerce, Bigcommerce, Magento (Artıları ve Eksileri)
  • - Site İçi Arama Nasıl Optimize Edilmelidir? Site İçi Arama Neden Arama Motorlarından Ayrı Tutulur?
8. Ders
E-Ticarette SEO Bölüm 2
  • - Ürün Listeleme Sayfası Tercihleri ve Optimizasyonu
  • - İyi Bir Kategori Hiyerarşisi Nasıl Belirlenir?
  • - Ürün Detay Sayfa Tasarımlarında SEO Açısından Olması Gerekenler Nelerdir?
  • - İç Linkleme Neden Önemlidir?
  • - E-Ticaret Sitesinde İçerikler Nasıl Olmalıdır?
9. Ders
Uluslararası SEO
  • - Uluslararası SEO Nedir?
  • - İçerik, Dil ve Çeviri Nasıl Olmalıdır?
  • - Domain URL Yapısında En İyi Pratikler
  • - Hreflang Önemi Nedir?
  • - Geo-redirection ve Site Haritası Yöntemi
  • - Eklenti ve Tool ile Uluslararası Siteye Bakmak
10. Ders
Günlük SEO Takibi
  • - Günlük SEO Kontrolü Nasıl Yapılır?
  • - Google Search Console’da Hata Analizleri
  • - Kelime Takibi
  • - Google Analytics Alert Takibi ve GA Kontrolü
  • - Backlink Kontrolü
11. Ders
App Store Optimizasyonu (ASO)
  • - App Store Optimizasyonu Nasıl Yapılır?
  • - SEO ve ASO Farkları
  • - App Store Optimizasyonu için İçerik Önemli Midir?
  • - App Store Sıralama Faktörleri Nelerdir?
  • - App Store için Kelime Takip Tool Önerileri
12. Ders
SEO Öğrenmeye Nasıl Devam Edebilirim?
  • - Online Kaynak Önerileri
  • - Kullanışlı Chrome Eklentileri
  • - SEO için En İyi YouTube Kanalları
  • - SEO için Bülten Önerileri
  • - Takip Edilmesi Gereken Twitter Hesapları
  • - Uluslararası Konferanslar ve Etkinlik Önerileri
Online eğitim sektöründe lider pozisyonundayız
6 yıldır mesleki hedeflere ulaşılmasına yardımcı oluyoruz
52 binden fazla öğrenciye eğitim verdik ve vermeye devam ediyoruz
Uluslararası kuruluşlar HRCİ (ABD) ve IIBA (Kanada) tarafından akredite edildik
Hedefimiz sizin mesleki gelişiminizdir
Tüm eğitiminiz tek bir yerde
Kişisel hesabınız olan Google Classroom'da
İş verenlerin önem verdiği bir sertifika
Bu sertifika kursta edindiğiniz bilgilerinizi doğrulayacak
Her zaman iletişim halinde kalırız
Eğitmenimiz ve temsilcilerimiz eğitim sırasında tüm soruları yanıtlayacaktır
İçeriklere her daim erişiminiz var
Sunumlar, dosyalar, makaleler, videolar vs. tek bir yerde kaydedildi
Ödev ve test sistemi
Edindiğimiz bilgileri uygulama temelli derste kullanacaksınız
Ön Kayıt
Kursa kayıt olmak
için formu doldurun, eğitim danışmanımız
en kısa sürede sizlere ulaşarak kurs içeriği ve
ücretlendirme hakkında detaylı bilgi verecektir.
“Ön Kayıt” düğmesine tıklayarak Kullanım Koşullarının şartlarını ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bu alanın doldurulması zorunludur
Yeni bilgiler, kariyer gelişimine doğru bir adımdır. Mezunlarımız önde gelen şirketlerde en iyi pozisyonlarda çalışıyorlar. Onlardan biri de sen ol.