Hazır Giyim Perakendesi Yönetimi
Şefik Ordukaya ile hazır giyim
sektörünün geleceğini şekillendir, rekabette öne geç.
Şefik Ordukaya ile hazır giyim
sektörünün geleceğini şekillendir, rekabette öne geç.
Doğru stratejik hamlelerle hazır giyim perakende sektöründe ve moda yönetiminde markanı öne çıkar.
14 ders
1 Workshop
Kurs Başlangıcı
3 Aralık 2024
Kurs Süresi
8 hafta
Bu 8 haftalık kurs, hazır giyim perakende sektöründe rekabet avantajı yaratarak moda yönetimi stratejilerini, adil ticaret ve etik üretim prensiplerini uygulayarak operasyonları optimize etmeyi ve müşteri deneyimini iyileştirmeyi isteyen profesyoneller için tasarlandı. Mağaza düzenlemesinden dijital dönüşüme, liderlikten finansal yönetim stratejilerine kadar, perakende dünyasında fark yaratacak beceriler kazanın.
Kurs size neler katacak?
Bu eğitimle hedef pazarları belirleyebilecek, ürün portföyü oluşturabilecek ve trend analiz araçlarını kullanarak stratejik koleksiyonlar hazırlayabileceksiniz. Ayrıca, kampanya ve indirim yönetimiyle satışları artıracak ve yeni pazarlara giriş stratejileri geliştireceksiniz.
Cross-sell ve up-sell stratejilerini kullanarak etkili satışlar yapacak, müşteri sadakati programlarıyla bağlılık yaratacaksınız. Mağaza düzeni, vitrin ve reyon tasarımıyla müşteri deneyimini iyileştirip, fiziksel ve dijital mağaza entegrasyonunu optimize edeceksiniz.
Kâr marjını optimize edecek, P&L yönetimiyle performans analizi yapacaksınız. Mağaza bütçesi oluşturup, operasyonları verimli şekilde yönetecek, lojistik maliyetlerini düşürecek ve tedarik zincirini güçlendireceksiniz. Satış ekibi için doğru KPI’lar belirleyip, performansı etkili şekilde ölçebileceksiniz.
Hazır Giyim Perakendesi Yönetimi kursu ile stratejik gelişim!
Hazır Giyim Perakende ve Moda Yönetiminde En Etkili Uygulamalar
Mağaza satış stratejilerini uygulamanın yanı sıra, müşterilerle etkili iletişim kuracak senaryolar ve satış teklifleri oluşturacaksınız. Mağaza yöneticilerinin işe alım, adaptasyon ve ekip yönetiminde kullanacağı araçlar üzerinde çalışacak, mağaza operasyonlarını analiz etmek ve süreçleri optimize etmek için gerekli kontrol listelerini edineceksiniz.
Şefik Ordukaya
Global Perakende Grup Müdürü
FLO Grup
Uluslararası Tekstil Üretimi ve Perakende Yönetimi alanında 15 yılı aşkın bir süredir deneyim sahibi olan Şefik Ordukaya, sırasıyla PielSA, LC Waikiki, H&M (AlShaya), Kiğılı ve FLO GRUP gibi önde gelen şirketlerde önemli ve farklı pozisyonlarda görev almıştır.
Profesyonel iş hayatına Otomotiv ve Ev Tekstili üretimi alanlarında faaliyet gösteren Valencia Merkezli PielSA şirketiyle başlamıştır.
LC Waikiki’de Yönetici Adayı (MT) olarak başladığı süreçte, markanın uluslararası genişleme stratejisine ( 10 mağazadan 200 mağazaya ulaşma sürecinde) paralel farklı süreçlere liderlik etti. Uluslararası Yurtdışı Perakende Franchise Bölge Müdürü dahil çeşitli pozisyonlarda görev aldı.
2015-2017 yılları arasında Suudi Arabistan'da yerleşik olarak Al Shaya firmasında ülkenin H&M mağazalarından sorumlu Retail Operations Manager olarak 1500'ü aşan çok uluslu bir ekip ile 2.5 yılda 32 mağazadan 51 mağazaya ulaşılan bir genişleme ile birlikte Perakende Operasyonlarını yürütülmesi sürecine liderlik etti.
Kiğılı’da Uluslararası Operasyonlar Direktör Yardımcısı olarak Ürün Yönetimi, Finans, Satış ve Pazarlama, Kiralama ve Lojistik süreçleri dahil mevcut Yurtdışı Mağazacılık ve Yurtdışı Franchise Operasyonlarının yeniden yapılanması ve yönetilmesi; Doğrudan Yatırım ile ülke pazarına girişlerin gerçekleştirilerek şirketin kendi yurtdışı mağazalarının açılış süreçlerini yürütmüştür.
Lisans eğitimini Tekstil Mühendisliği alanında tamamlayan Ordukaya, 2020'den bu yana FLO Grup bünyesinde çalışmakta ve FLO, IN STREET, Lumberjack, Reebok ve NineWest markalarıyla yaklaşık 20 ülkede, 30+ partner ile 60’den fazla mono ve çok markalı mağazaların Yurtdışı Franchise Operasyonlar Müdürü iken; şu anda Global Perakende Grup Müdürü olarak görevine devam etmektedir.
3 Aralık Salı, 19:00
Moda Perakendesinde Rekabet Avantajı Sunan İşletme Stratejileri
Aralık Perşembe, 19:00 // Ödev
Ürün Planlama ve Stok Verimlilik Yönetimi
Ödev: Stok Takibi ve Kontrolü İçin Süreç Haritası Çıkarma
10 Aralık Salı, 19:00 // Ödev
Konsept ve Mağazacılık Görsel Düzenlenmesi
Ödev: Görsel Merchandising Planı Oluşturma
12 Aralık Perşembe, 19:00 // Ödev
Finansal Planlama ve Bütçe Yönetimi
Ödev: Mağaza Bütçesi Oluşturma ve Yönetme Planı
17 Aralık Salı, 19:00
Moda Perakendesinde Satış ve Pazarlama Teknikleri
19 Aralık Perşembe, 19:00 // Ödev
Moda Perakendesinde Sezonluk Çalışmalar ve Trend Analizi
Ödev: Kampanya ve İndirim Yönetimi Stratejileri Geliştirme
24 Aralık Salı, 19:00
Mağaza Yönetiminde Liderlik ve Ekip Dinamikleri
26 Aralık Perşembe, 19:00 // Ödev
Perakende İşletmelerinde Günlük Operasyonel Süreçler
Ödev: Vardiya Planlaması ve Personel Rotasyonu Simülasyonu
2 Ocak Perşembe, 19:00 // Ödev
Moda Perakendeciliğinde Marka Yönetimi ve Farklılaşma Yolları
Ödev: Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Kampanyası Tasarımı
7 Ocak Salı, 19:00 // Ödev
Dijital Dönüşüm & E-Ticaret & Moda Perakendeciliği
Ödev: Omnichannel Perakendecilik Stratejisi Geliştirme
9 Ocak Perşembe, 19:00
Yerel ve Uluslararası Pazarlara Açılma Stratejileri
14 Ocak Salı, 19:00
Müşteri İlişkileri ve Deneyimi Yönetimi
16 Ocak Perşembe, 19:00
Moda Perakendesi & Sosyal Sorumluluk & Sürdürülebilirlik
21 Ocak Salı, 19:00 // Final Projesi
Değişim, İnovasyon ve Teknoloji Trendleri
23 Ocak Perşembe, 19:00 // Final Projesi
Workshop - Moda Perakendesinde Marka Oluşturma ve Mağazalaşma
Final Projesi: Moda Perakende İşletmesi İş Planı Geliştirme
Kursa kayıt olmak için formu doldurun, eğitim danışmanımız en kısa sürede sizlere ulaşarak kurs içeriği ve ücretlendirme hakkında detaylı bilgi verecektir.