STRATEJİK COO EĞİTİMİ
Operasyonel süreçlerde kullanılan teknolojileri uygulayarak stratejik bir yaklaşım geliştirebileceksiniz.
SÜRE:
6 HAFTA
12 CANLI DERS
SALI ve PERŞEMBE 19.00-20.30
3 ARALIK - 9 OCAK
Operasyonel mükemmeliyeti yakalamaya bir adım daha yakın olmaya hazır mısınız? SMART ve OKR ile hedeflerinize hızla ulaşacak, NPS ve CSAT metrikleri ile müşteri memnuniyetini üst seviyeye çıkaracaksınız. Benchmarking, 5S ve Değer Akışı Haritalama ile süreçlerinizi daha verimli hale getirip, ekip performansınızı zirveye taşıyacaksınız.
KURS KİMLER İÇİN?
-
Deneyimli Operasyon Yöneticileri
Operasyon süreçlerinizi yeniden yapılandırarak maliyetleri optimize edebileceksiniz. Kritik kararları hızla alıp iş süreçlerini daha verimli hale getireceksiniz.
-
Deneyimli Departman Yöneticileri
Şirketin geneline yayılmış süreçleri analiz ederek daha kapsamlı ve pratik çözümler sunacaksınız. Operasyonel hedeflere hızla ulaşmak için departmanlar arası iş birliğini güçlendirecek planlamalar yapabileceksiniz.
-
Üst Düzey Yöneticiler
Stratejik planlama yaparak kaynaklarınızı en verimli şekilde kullanmayı öğreneceksiniz. Süreçlerinizi optimize edip, iş süreçlerinde fark yaratacak ve uzun vadeli hedeflerinize ustalıkla ulaşacaksınız.
-
İşletme Sahipleri
Uzun vadeli hedefler için süreçleri planlayıp kaynakları önceliklendireceksiniz. Ekip yönetimindeki sorunlara stratejiler geliştirerek verimliliği artıracak ve operasyonel süreçleri optimize ederek iş performansını yükselteceksiniz.
KURSTA AŞAĞIDAKİ KONULARI ANALİZ EDECEĞİZ:
-
Operasyonel Verimlilik ve Stratejik Planlama
Operasyonel süreçleri daha verimli hale getirmeyi ve stratejik planlama ile kaynakları en doğru şekilde yönetmeyi öğrenin. Uzun vadeli hedeflere ulaşmak için operasyonel süreçlerin nasıl optimize edileceğini keşfederken, performans yönetimi ve KPI'ların belirlenmesi gibi önemli konularda bilgi edinin.
-
Müşteri Odaklı Operasyon Yönetimi
COO eğitimi ile iş dünyasında başarılı bir operasyon yönetimi yapabilmek için müşterilerin ihtiyaçlarına yönelik aksiyonlar alabilmeyi öğrenin. Müşteri deneyimini ölçen metriklerin (NPS, CSAT, Retention rate) nasıl kullanılacağını ve müşteri odaklı değer yönetiminin nasıl oluşturulacağını analiz edin.
-
Kalite Yönetimi ve Süreç Otomasyonu
Operasyon yönetiminde kaliteyi artırın ve süreçleri daha verimli hale getirin. Kalite metriklerinin nasıl belirlendiğini, Toplam Kalite Yönetimi (TQM) ilkelerini ve bu stratejilerin operasyonel süreçlere nasıl entegre edileceğini öğrenin.
-
Sürekli İyileştirme ve Operasyonel Mükemmellik
İş süreçlerinin iyileştirilmesi için kullanılan yöntem ve araçları (Benchmarking, 5S, PDCA) keşfedin. Kritik iş süreçlerini iyileştirerek operasyonları nasıl daha etkili hale getirebileceğinizi öğrenin ve bu iyileştirme fırsatlarının nasıl önceliklendirileceğini analiz edin.
EĞİTMEN
Ece
Atay
- Director of Delivery Operations, Hepsiburada
- Ece Atay, 2012’de Unilever'de Talep Planlama Uzmanı olarak kariyerine başlamıştır. Burada Müşteri Hizmetleri Yöneticiliği ve Depo ve Dağıtım Yöneticisi olarak görev yapmıştır.
- 2023'te yıllık 113 milyon siparişe ulaşan Hepsiburada'da Teslimat Operasyonları Direktörü olarak çalışmaktadır.
- Müdür ve yöneticiler de dahil olmak uzere, Hepsiburadadaki görevinde 120 kişilik bir ekibi yönetmektedir.
- Hepsiburada'nın en büyük satın almasını gerçekleştiren Atay, aynı zamanda şirketin en büyük bütçe kalemini de kontrol etmektedir.
- Tedarik zinciri operasyonlarının hızını 2 yıl içinde %50 artırmayı başarmıştır.
- 12 yıllık operasyon yönetimi deneyimine sahiptir.
MÜFREDAT
-
01
03.12 Salı 19:00
Operasyon Direktörü Perspektifinden Operasyon Yönetimi
- Operasyon yönetiminin içeriği
- Operasyonun organizasyon içindeki yeri
- Operasyon yönetimindeki ana yapılar ve birbirleri ile bağlantıları
- Farklı sektörlerden operasyon yapıları ve örnekleri
- Operasyonel stratejiyi geliştirmek, rakipleri belirlemek ve rekabetçi stratejiler oluşturmak
- Operasyon direktörünün sorumlulukları, yetkinlikleri ve yönetim uygulamaları
-
02
05.12 Perşembe 19:00
Hedef Belirlemek ve Hedeflere Ulaşabilmek için Performansı Yönetmek
- Hedeflerin oluşturulması ve tüm organizasyonda uygulanması
- SMART hedefler
- OKR (Objectives and Key Results)
- Fonksiyon örneklerine ilişkin anahtar göstergeler: İK, işe alma, müşteri hizmetleri, bt, ofis altyapısı, satış
- Hedeflerin ve sonuçların görselleştirilmesi ve takibi
- Kontrol panoları (dashboards) veya skorbordların (scoreboards) oluşturulması için kurallar
- Uygulamalarla kontrol panosu veya skorbord ile düzenli çalışma
- Öncelikleri belirlemek: Hedeflere ulaşmada en büyük etkiye sahip süreçlere odaklanmak
- Hedeflerin oluşturulması ve tüm organizasyonda uygulanması
-
03
10.12 Salı 19:00
Müşteri İhtiyaçlarına Yönelik Eylem Planları
- Müşteri odaklı değer yönetimi: müşterinin bakış açısından değer analizi
- Değer zincirinin analizi ve oluşturulması
- Müşteri deneyiminin ölçülmesi için kullanılacak metrikler (NPS, CSAT, Retention rate vb.) ve bileşenleri
- CRM sistemlerinin kullanımı ve uygulama stratejileri
- Müşteri verilerini kullanarak kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi yaratma
Bilgi İstiyorum
Kursa kayıt olmak için formu doldurun, eğitim danışmanımız en kısa sürede sizlere ulaşarak kurs içeriği ve ücretlendirme hakkında detaylı bilgi verecektir.