İş Geliştirme | Laba Uluslararası Eğitim Platformu
Online Eğitim

İş Geliştirme

İşletmelerin veya kurumların ticari gelişimi ve büyümesi, kurumsal işlemlerin altında yatan en önemli hedeftir.

Şirket eskisi kadar hızlı büyümüyorsa ve kâr artmıyorsa, bu durum nasıl değiştirilebilir? Böyle bir durumda iş süreçlerini optimize etmeniz gerekir.

Türk Telekom'un İş Geliştirme Yöneticisi Tolga Altuntaş, büyümenin itici güçlerini nasıl tanıyacağınızı, stratejik fırsatları nasıl bulacağınızı ve işinizi geliştirmek için nasıl bir plan oluşturmanız gerektiğini öğretecek.
Süreç yönetimini geliştirin.
Yeni iş süreçlerini uygulayın.
Satış ve pazarlama stratejileri oluşturun.
Doğru yönlendirmelerle gelirinizi artırın.
Eğitmen:
Tolga Altuntaş
İş Geliştirme Yöneticisi,
Türk Telekom
17 yıllık iş geliştirme, ürün yönetimi ve pazarlama tecrübesine sahiptir.
6 yıldır Türk Telekom'da Strateji ve İş Geliştirme Yöneticisi olarak görev yapmaktadır.
Kariyerinin son 10 yılında telekomünikasyon alanında Vodafone ve Türk Telekom şirketlerinde iş geliştirme ve ürün yönetimi alanlarında çalıştı.
Farklı ulusal ve uluslararası şirketlerde iş geliştirme dışında strateji, satış ve pazarlama alanlarında çalıştı.
Yeni katma değerli ürünlerin geliştirilmesi ve konumlandırılması süreçlerinde aktif rol aldı.
Telekom sektöründe farklı regülasyon ve danışmanlık kuruluşlarında danışman olarak görev yaptı.
Yaklaşımımız sadece teorik değil, işletmenizde uygulayabileceğiniz ve profesyonel hedeflerinize ulaşacağınız faydalı pratik bilgiler sağlamaktır.
Kursta aşağıdaki konuları analiz edeceğiz:
Kursta aşağıdaki konuları analiz edeceğiz:
Analiz ve Optimizasyon
Ürün, hizmet veya dijital bir çözüm sunuyorsanız, işiniz bütünsel düşünmek ve hareket etmektir. Porter'ın 5 temel güç modeline göre işi nasıl analiz edeceğinizi, bunların uygulanmasının tüm aşamalarında değişiklikleri nasıl yöneteceğinizi, SMART hedeflerini nasıl belirleyeceğinizi ve sonuçları nasıl analiz edeceğinizi öğreneceksiniz. Hangi iş süreçlerinin işin büyümesini engellediğini ve bunlarla nasıl başa çıkacağınızı anlayacaksınız.
Strateji ve Büyüme
Kesin planlama olmadan, geliştirme mümkün değildir. İş geliştirme hedefleri belirleyecek, pazarı değerlendirecek, rakipleri analiz edecek ve işiniz veya ürünleriniz için uygun bir strateji oluşturacaksınız. Satış Departmanı için stratejik öncelikleri tanımlayabilecek ve B2C, B2B, B2G segmentlerinde nasıl satış yapılacağını anlayacaksınız.
Kriz Yönetimi
En iyi liderlerin hayatlarında bile inişler vardır. Riski nasıl belirleyeceğinizi, önleyeceğinizi ve azaltacağınızı, krizdeki bir şirketi nasıl yöneteceğinizi anlatacağız. Krizden bir çıkış yolu planlayabilecek ve işletmenizin SWOT analizinden sonuçlar çıkarabileceksiniz.
BAŞLANGIÇ TARİHİ:
31 Mayıs 2022
KURSUN SÜRESİ:
5 Hafta
10 Ders
FORMAT:
Web seminerleri
Ödevler ile ilgili geri bildirim
Nasıl eğitim veriyoruz?
Uygulama temelli dersleri ve ödevleri veririz
Derslerin materyallerini pekiştirmeniz için çok özel uygulama temelli alıştırmaları geliştirdik. Şirketin stratejik hedeflerini tanımlayacak, iş süreçlerini iyileştirmek için bir plan hazırlayacak ve kurumsal riskleri değerlendirebileceksiniz.
Her öğrenciye destek veririz
Kurs eğitmeni, kurs sırasında ortaya çıkan tüm soruları yanıtlayacak ve ekibimiz öğrenme sürecinde size yardımcı olacaktır.
Network kurarız
Eğitim ile ilgili tüm bilgi ve dökümanları hızlıca edinebileceğiniz kapalı bir Whatsapp grubuna dahil olacaksınız.
Müfredat
1. Ders
Stratejik iş geliştirme
  • - Stratejik iş geliştirme nedir, İş yaşam döngüsü hangi aşamalardan oluşur?
  • - Ticari büyüme ve gelişme
  • - Büyümenin misyonu, amaçları ve hedefleri
  • - Stratejik İş Planı Oluşturma ve temel öğeleri
  • - Canvas iş modeli görselleştirme
  • - Liderin kişisel verimliliği
2. Ders
Kuruluşun iç analizi
  • - Organizasyonun temel unsurlarının analizi
  • - Business fırsatı analizi
  • - Porter'ın 5 temel güç modeline göre iş analizi
  • - Personel yönetimine yaklaşımlar
  • - Çalışanları işe almak ve motive etmek
3. Ders
İş süreci optimizasyonu
  • - Şirketler için süreç optimizasyonu yol haritasının belirlenmesi
  • - Süreç yönetiminde temel prensipler nelerdir?
  • - İş süreci optimizasyon vakaları
4. Ders
Ürün yönetimi
  • - Şirketin ürün grubunu oluşturmak, oluşan alt ürünlerin yönetimi
  • - ABC-XYZ analizi
  • - Satın alma departmanının görevleri
  • - Şirkette satın alma organizasyonu
5. Ders
Pazarlama stratejisi
  • - Neden bir pazarlama stratejisine ihtiyaç var?
  • - Pazarlama stratejileri türleri
  • - Pazarlamanın şirketteki diğer işlevlerle etkileşimi
  • - Pazar konumlandırma
  • - Konumlandırma modelleri üzerine vaka çalışmaları
  • - Hedef kitle seçimi
  • - Pazarlama stratejisi geliştirme
6. Ders
Satış departmanı kurmak
  • - Satış departmanının yapısı
  • - Satış segmentlerinin özellikleri: B2C, B2B, B2G
  • - Stratejik öncelikler ve satış büyümesi
  • - Ürün: “Ne satıyoruz?” sorusuna cevap vermek
  • - Araçlar: “Nasıl satarız?” sorusunu yanıtlamak (satış kanalları, müşteri adayı kaynakları, huni aşamaları, CRM sistemi)
  • - İnsanlar: “Kimi işe alıyoruz?” / “Ne tür insanlara ihtiyacımız var?” sorusunu cevaplar
7. Ders
Finansal tahmin ve yatırımlar
  • - Şirket Finansal Performansı
  • - Şirket raporlarının analizi
  • - Şirket bütçelemesi
  • - Yatırım kavramı ve türleri
8. Ders
Şirketin dış gelişimi
  • - Ölçeklendirme ve bölgesel genişleme
  • - Franchise ve ortaklık
  • - Rekabet Stratejileri
  • - Paydaşları belirleme ve onlarla çalışm
9. Ders
Kriz yönetimi
  • - Şirketteki krizin nedenleri
  • - Kriz riskini en aza indirmek
  • - Kriz durumlarının modellenmesi
  • - Şirketteki değişikliklerin bildirilmesi
  • - Krizden çıkış planı
10. Ders
Atölye Çalışması
  • - Liderler için pratik tavsiyeler
  • - Vaka durumlarının analizi
  • - Soru-Cevap oturumu
Online eğitim sektöründe lider pozisyonundayız
7 yıldır mesleki hedeflere ulaşılmasına yardımcı oluyoruz
60 binden fazla öğrenciye eğitim verdik ve vermeye devam ediyoruz
Uluslararası kuruluşlar HRCİ (ABD) ve IIBA (Kanada) tarafından akredite edildik
Hedefimiz sizin mesleki gelişiminizdir
Tüm eğitiminiz tek bir yerde
Kişisel hesabınız olan Google Classroom'da
İş verenlerin önem verdiği bir sertifika
Bu sertifika kursta edindiğiniz bilgilerinizi doğrulayacak
Her zaman iletişim halinde kalırız
Eğitmenimiz ve temsilcilerimiz eğitim sırasında tüm soruları yanıtlayacaktır
İçeriklere her daim erişiminiz var
Sunumlar, dosyalar, makaleler, videolar vs. tek bir yerde kaydedildi
Ödev ve test sistemi
Edindiğimiz bilgileri uygulama temelli derste kullanacaksınız
Ön Kayıt
Kursa kayıt olmak
için formu doldurun, eğitim danışmanımız
en kısa sürede sizlere ulaşarak kurs içeriği ve
ücretlendirme hakkında detaylı bilgi verecektir.
“Ön Kayıt” düğmesine tıklayarak Kullanım Koşullarının şartlarını ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bu alanın doldurulması zorunludur
Yeni bilgiler, kariyer gelişimine doğru bir adımdır. Mezunlarımız önde gelen şirketlerde en iyi pozisyonlarda çalışıyorlar. Onlardan biri de sen ol.