Dijital Pazarlama Analitiği - Pazarlama verimliliğini artırın ve reklam yatırımlarının geri dönüşünü iyileştirin | Laba Uluslararası Eğitim Platformu
Online Eğitim

Dijital Pazarlama Analitiği

Pazarlama performansınızı artırarak reklam yatırım getirisini geliştirmeniz ve rakiplerinize kıyasla çok daha etkili bir uzman olabilmeniz için daha önce görülmemiş nitelikte bir eğitim!

Bu 5 haftalık eğitimin sonunda pazarlama süreçlerinizi analitik olarak değerlendirebilecek ve bunları stratejik karar süreçlerinize entegre edebileceksiniz. Böylece, dijital pazarlama stratejilerinizi belirlerken pazarlama verilerinizi analiz edebilecek ve bunları ilgili alanlarda etkili bir şekilde kullanabileceksiniz.

Günümüz dijital pazarlama dünyasında rekabet avantajını ele geçirmeye hazır mısınız?
Dijital gelir ve satış süreçlerinin anlamlandırabilecek, satışların hangi kanallardan geldiğinin izleyebileceksiniz.
Kanallardan yapılan satış performanslarının takip edebileceksiniz.
Dijital yatırımlar için yatırımcı veya yönetim birimlerini ikna edebilecek metrikleri oluşturabileceksiniz.
Kanal bazlı performans ve maliyetleri yönetebileceksiniz.
Yönetilen marka veya ürün için kısa, orta ve uzun vadeli dijital yol haritalarını oluşturabileceksiniz.
Veri hikayeleştirme ile hedef kitlenizin aklında kalabilecek ve etkili sunumlar yapabileceksiniz.
Eğitmen:
Didem Boz Kaya
Ex-Turkcell - Product Marketing Lead
Boğaziçi Üniversitesi Endüstri Mühendisliği yüksek lisans mezunu olan Didem Boz Kaya, Ürün Yönetimi ve Veri Odaklı Pazarlama alanlarında 13 yılı aşkın deneyime sahiptir.
Kurumsal hayatına Turkcell’de başlamış; Turkcell’de BiP, fizy, lifebox gibi ürünlerin marka ve pazarlama süreçlerinde aktif rol aldıktan sonra; Türkiye’nin ilk mobil cüzdanı “fastpay”’in relansman süreçlerini yönetmiştir. Getir’in Türkiye’den çıkıp dünyaya uzanan yolculuğunun bir parçası olarak görev almıştır.
Şu anda “Doğuş Yeme-İçme, Turizm ve Perakende Grubu’nda “Dijital Dönüşüm ve Veri Odaklı Pazarlama” ekibine liderlik etmektedir.
Uzmanlık alanları marka yönetimi, dijital ve veri odaklı pazarlama ve müşteri deneyimidir.
Didem Boz Kaya, 2015 yılından beri performatif ve kurumsal hikaye anlatıcılığı üzerine çalışmaktadır. Seiba Uluslararası Hikaye Anlatıcılığı, Anlatıcının Yolu iki yıllık sertifika programına katılmıştır.
Seth Godin tarafından düzenlenen “The Story Skills Workshop” eğitimini ve RIT “Storytelling in the Workplace” eğitimlerini tamamlamıştır. Kurumsal dünya ve hikaye anlatıcılığını, kurucusu olduğu “isteherseyhikaye” platformu altında birleştirmiştir.
DenizBank, Boğaziçi Üniversitesi, Yıldız Teknik Üniversitesi gibi birçok kurumda ve Türkiye’nin önde gelen bankalarında eğitimler vermekte; girişimcilere yatırımcı sunumlarında destek olmakta ve anlatı koçluğu yapmaktadır.
Bu eğitim pazarlama bilgisi olanlar ve bunu geliştirmek isteyenler içindir.
Kursta aşağıdaki konuları analiz edeceğiz:
Kursta aşağıdaki konuları analiz edeceğiz:
ALTERNATİFLER ÜRETECEKSİNİZ
Markanız ya da bireysel kariyer hedefiniz için yeni fırsatlar bulmak amacıyla bireysel olarak pazarlama stratejileri oluşturabilecek ve alternatif kanallar yaratabileceksiniz. Satış hunisinin ve şirketin kârlılığının kapsamlı bir analizi için uçtan uca analitiğin uygulayıcısı olacaksınız.
BÜTÇE SİZİN İŞİNİZ!
Rakamlara dayalı pazarlama ve reklam bütçelerini net bir şekilde planlamayı ve yönetime başarılı bir şekilde sunmayı öğreneceksiniz.
KAMPANYALARI YÖNETECEKSİNİZ
Etkili online ve offline reklam kampanyaları için temel metrikleri nasıl belirleyeceğinizi, ara sonuçları nasıl değerlendireceğinizi ve bunları iyileştirmenin yollarını bulabileceksiniz. Kampanya sonuçlarını geliştirmek için pazarlama deneyleri ve A/B testleri yapabileceksiniz.
BAŞLANGIÇ TARİHİ:
12 Mart 2024
KURSUN SÜRESİ:
10 Online Ders
5 Hafta
FORMAT:
Web Seminerleri
Ödevler ile İlgili Geri Bildirimler
Workshoplar
Nasıl eğitim veriyoruz?
Uygulama Temelli Dersler ve Ödevler Veririz
Derslerin materyallerini pekiştirmeniz için çok özel uygulama temelli alıştırmalar geliştirdik. Bu alıştırmalar sayesinde dijital pazarlama konusunda bir uzmana dönüşeceksiniz.
Yardım ve Destek
Kurs eğitmeni, kurs sırasında ortaya çıkan tüm soruları yanıtlayacak ve ekibimiz öğrenme sürecinde size yardımcı olacaktır.
Network Kurarız
Eğitim ile ilgili tüm bilgi ve dökümanları hızlıca edinebileceğiniz kapalı bir Whatsapp grubuna dahil olacaksınız.
Müfredat
1. Ders
Veri Odaklı Pazarlama
  • - Pazarlamada veri analizinin amaçları ve önemi
  • - Veri alma yöntemleri
  • - Veri stratejisi
  • - Müşteri yolculuğu ve kampanya haritalama
2. Ders
Pazarlama Metriklerini Doğru Okumak ve KPI Yönetimi
  • - Pazarlamada veri kaynakları ve veri yorumlama teknikleri
  • - Pazarlama metrikleri (CTR, CR, CPC, CPA, CPL vb.)
  • - Dönüşüm ve satış verilerinin analizi
  • - Doğru metrik ve KPI’ı seçebilmek
  • - RFM ve LTV müşterilerinin analizi
3. Ders
Ürün Pazarlama ve Analitiği
  • - Etkili ürün pazarlama teknikleri
  • - Persona oluşturma ve ürün konumlandırma
  • - Kullanıcı yolculuğu tasarlama
  • - Ürün yönetimi metrikleri (MRR, CLTC, CAC, Churn, Daily Active User, Monthly Active User, Cohort Analysis)
4. Ders
Sosyal Medya Analitiği
  • - Google Ads ile reklamların yönetimi
  • - Sosyal medyada etkili pazarlama
  • - İçerik pazarlama teknikleri
  • - SEO ve SEM
5. Ders
Martech ve Google Analytics’e Genel Bakış
  • - Martech dünyasını anlama
  • - Temel analiz, dashboard ve raporlama araçları
  • - Google Analytics 4 ile veri analizi
  • - Google Analytics 4 Dashboard
  • - Google Analytics 4 rapor oluşturma
  • - Looker Studio’ya genel bakış
6. Ders
CRM ve Müşteri Deneyimi
  • - Müşteri ilişkileri yönetimi pazarlama (CRM)
  • - E-mail pazarlama süreci
  • - Müşteri segmentasyonu ve hedefleme
  • - Müşteri deneyimi ve önemli metrikler
Workshop
Sosyal Medya Analitiği Uygulama
  • - Ödev sunumları
  • - Sunum geri bildirimlerinin verilmesi
  • - Soru & Cevap oturumu
7. Ders
Pazarlama ve ROI Analizi
  • - İlişkilendirme modelleri
  • - Pazarlama bütçesi yönetim stratejileri
  • - Pazarlama bütçesini etkin kullanabilmek için ROI ölçümü
  • - Verimli reklam harcaması analizi
8. Ders
Pazar Araştırmaları ve Rakip Analizi
  • - Nitel ve nicel araştırma yöntemleri
  • - Gizli müşteri ve saha araştırmaları
  • - Sosyal medya monitoring
  • - Online anketler
  • - Pazar eğilimleri ve analizi
  • - Rakiplerin konumlandırılması ve analizi
9. Ders
Dijital Pazarlamada Optimizasyon Süreçleri
  • - Hipotez algoritması
  • - Pazarlama deneyleri
  • - A/B testi
  • - Optimizasyon yaklaşımları
  • - Örnek uygulama
  • - Dijital Pazarlama Analitiğinin püf noktaları
10. Ders
İkna Edici Sunumlar için Veri Hikayeleştirme
  • - İçgörüden değişim yaratmak
  • - Hikayeleşmenin psikolojik temelleri
  • - Veri hikayesi kurguları
  • - Veri görselleştirme örnekleri
Bilgi İstiyorum
Kursa kayıt olmak için formu doldurun, eğitim danışmanımız
en kısa sürede sizlere ulaşarak kurs içeriği ve ücretlendirme hakkında detaylı bilgi verecektir.
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bilgi İstiyorum