Sağlık Sektöründe Stratejik Pazarlama | LABA
Online Eğitim

Sağlık Sektöründe Stratejik Pazarlama

Sağlık sektörü dünya genelinde bir değişim ve gelişim sürecinden geçiyor. Sağlık hizmeti ihtiyacı duyan hasta ve hasta yakınları, hasta deneyimini karar süreçlerinde önceliklendirerek uçtan uca kaliteli sağlık hizmeti almayı tercih etmekteler. Şirketler, hasta odaklı Pazarlama & Hizmet Yaklaşımlarını süreçlerinin merkezine konumlama ihtiyacı duyuyor.

Sağlık Sektöründe hasta odaklı güçlü bir markayı ve pazarlama stratejisini nasıl oluşturacağınızı, hasta ile iletişim ve etkileşim yol haritalarını nasıl kurgulayacağınızı ve bu süreçte teknik ve pratik uygulamaları nasıl sentezleyebileceğinizi öğrenebilirsiniz.

Medicana Sağlık Grubu Pazarlama ve İş Geliştirme Direktörü Nazan Durmuş ile Stratejik Pazarlamanın Uygulamalı Süreçlerini deneyimlemeye davetlisiniz.
Sağlıkta pazarlama stratejisi ve markanızı oluşturacaksınız.
Kliniğinizin ihtiyaç duyduğu tanıtım araçlarıyla çalışacaksınız.
Hasta deneyimini ve müşteri hizmetlerini iyileştireceksiniz.
Eğitmen:
Nazan Durmuş
Pazarlama & İş Geliştirme Direktörü,
Medicana Sağlık Grubu
Medicana İnovasyon Ofisi kurucu üyelerindendir.
Kariyerine Abdi İbrahim İlaç Şirketi’nde Ürün Müdürü olarak başladı.
Dior'da Satış ve Eğitim Müdürlüğü görevlerini yürüttü.
P&G'de Lüks Markalar Kategori Yöneticisi olarak görev aldı.
Novartis'te Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak çalıştı.
2012 yılından bugüne Sağlık Sektöründe üst düzey yönetici alarak çalışmakta olup Acıbadem ve Memorial Sağlık Grupları’nın ardından halen Medicana Sağlık Grubu’nda Pazarlama ve İş Geliştirme Direktörü olarak sağlık sektöründe Stratejik Pazarlama ve İş Geliştirme süreçlerini yönetmektedir.
Bu eğitim, Sağlık Sektörü’nde Stratejik Pazarlamanın temellerini öğrenmek, markalarını, reklamlarını yönetmek, değer yaratan projeler ortaya koymak isteyen profesyoneller içindir.
Kursta aşağıdaki konuları analiz edeceğiz:
Kursta aşağıdaki konuları analiz edeceğiz:
Pazarlama Stratejisi
Sağlık sektöründe Dünya ve Türkiye Sağlık Pazarı’nın dinamiklerini, COVID19’un sağlık dinamiklerine etkilerini, rekabet analizinin önemini, stratejik pazarlama fonksiyonlarının her birinin etki ve katkısını ve Hasta Odaklı Pazarlama Stratejisinin ne denli ve neden hayati öneme sahip olduğunu deneyimleyeceksiniz.
Tüm bu süreçte kullanmanız gereken teknik analizler ve veri kaynakları, hazırlamanız gereken iş planları ve ölçümlemeniz gereken performans kriterlerine deneyimleyecek, baştan sona kapsamlı ve profesyonel bir pazarlama planının nasıl hazırlanacağını öğreneceksiniz.
İş Geliştirme
Sağlık Sektöründe Satış ve İş Geliştirme stratejilerini analiz ederek kendi stratejinizi geliştireceksiniz. Ölçülebilir sonuçlar elde etmek için PDCA Yönetimi ve Pareto Analizini inceleyeceğiz. Satış kanalları ve performans ölçüm dikeyleri hakkında bilgi edinecek ve bunları kendi işinize hemen uygulayabileceksiniz.
Dijital Sağlık Stratejileri
Sağlık Hizmeti ihtiyacı duyan kitleler ile iletişim kurmayı, hangi içeriği oluşturacağınızı, etkileşim ve dönüşüm strateji ve taktik planlamasını, hangi kanalları kullanmanız gerektiğini öğreneceksiniz. Sonuçları ölçmek ve verilere dayalı doğru kararlar almak için SMART hedefler tanımlayacak, KPI'lar oluşturacak ve performans raporları oluşturacaksınız.
BAŞLANGIÇ TARİHİ:
14 Temmuz
KURSUN SÜRESİ:
6 Hafta
12 Ders
FORMAT:
Web seminerleri
Ödevler ile ilgili geri bildirim
Nasıl eğitim veriyoruz?
Uygulama temelli dersleri ve ödevleri veririz
Derslerin materyallerini pekiştirmeniz için çok özel uygulama temelli alıştırmaları geliştirdik. Sağlık Sektöründe marka oluşturmayı, pazarı analiz etmeyi, etkili pazarlama stratejisi oluşturmayı ve müşteri hizmetlerini geliştirmeyi öğreneceksiniz.
Yardım ve Destek
Kurs eğitmeni, kurs sırasında ortaya çıkan tüm soruları yanıtlayacak ve ekibimiz öğrenme sürecinde size yardımcı olacaktır.
Network kurarız
Eğitim ile ilgili tüm bilgi ve dökümanları hızlıca edinebileceğiniz kapalı bir Whatsapp grubuna dahil olacaksınız.
Müfredat
1. Ders
Dünyada & Türkiye’de Sağlık Pazarı Trendleri
  • - Dünyada ve Türkiye’de Sağlık Pazarı
  • - Dünyadaki Trendlerin Yerel Sağlık Pazarına Etkisi
  • - Pandeminin Türk Sağlık Sektörü ve Pazarlaması Üzerine Etkisi
  • - Dijitalleşen Dünyada Türkiye’de Sağlık Pazarlamasının Evrimi ve Geleceği
2. Ders
Ürünler Fabrikalarda Üretilir, Markalar Zihinlerde Yaratılır.
  • - Sağlık Sektöründe Pazarlama Stratejileri
  • - Marka Yönetimi Nedir? Nasıl Yapılmalıdır?
  • - Sağlık Sektöründe Bir Marka Olmak ve Markalaşma Süreci
3. Ders
Rakibini ve Pazarı Bilmeden Kendi Hamleni Kurgulayamazsın
  • - Rakip Analizi Nasıl Yapılır?
  • - Rekabet Koşulları Nelerdir?
  • - Sağlık sektöründe rekabet analizi nasıl yapılır ve hangi parametrelere bakılır?
  • - Rekabet analizi için hangi teknolojiler kullanılabilir?
  • - Pazara Girme Stratejisi nasıl kurgulanır?
  • - SWOT analizi neden gereklidir ve nasıl yapılır?
4. Ders
Sağlık Sektöründe Pazarlama Fonksiyonları
  • - Sağlık Sektöründe Pazarlamanın Hangi Fonksiyonları Uygulanabilir?
  • - Dijital Pazarlama ve Konvansiyonel Pazarlama
  • - Segment Yönetimi (ÖSS/AK/SGK/Ücretli Hasta/UHM)
  • - Hasta Deneyimi Yönetimi
  • - Müşteri İlişkileri Yönetimi
  • - Fiyatlandırma
5. Ders
Pandemi Döneminde Sağlık Hizmetlerinin Sunumu Ne Şekilde Evrildi?
  • - Pandeminin Sağlık Dinamiklerine Etkileri
  • - Pandemi’nin Sağlık Hizmetlerinin Sunum Şeklinde Yarattığı Değişiklikler
  • - Sağlık Hizmeti Sunucuları Açısından Değişiklikler
  • - Hasta ve Hasta Yakınları Açısından Değişiklikler
  • - Sağlık Sektöründe Dijital Sağlığın Yeri ve Önemi
6. Ders
Doğru Ormanda mı Ağaç Kesiyoruz?
  • - Sağlık Hizmetlerinde Dijital Pazarlama Stratejileri
  • - Stratejik Yol Haritaları Oluşturma
  • - ROI Hesaplamaları ve Performans Ölçümü
  • - Sağlık Sektöründe Marka İletişimi
7. Ders
Sağlıkta CRM
  • - CRM Fonksiyonları
  • - Bir Veriyi Bilgiye Dönüştürme Yolculuğu
  • - Kampanya Yönetimi ve Doğru Bilinen Yanlışlar
8. Ders
Sağlık Sektöründe Hasta Deneyimi ve Önemi
  • - Sağlık Sektöründe Müşteri/Hasta Deneyimi
  • - Hasta Yakınlarının Deneyimi
  • - Talep Karşılama
  • - Deneyim Ölçümleme Yöntemleri
9. Ders
Sağlıkta İş Geliştirme Süreci ve Stratejileri
  • - Sağlık Sektöründe Satış ve İş Geliştirme
  • - İş Geliştirme Strateji & Metodolojisi
  • - PDCA Yöntemi, Pareto Analizi
  • - Satış Kanalları ve Performans Ölçümleme Dikeyleri
  • - Satış Etkinliğine Yönelik Eğitim Modeli
  • - Satış Planı ve Satış Etkinliğini Artırmaya Yönelik Proje Örnekleri
10. Ders
Bir Pazarlama Profesyonelinin Yol Haritası 1. Bölüm
  • - Pazarlama Planı Nasıl Hazırlanır?
  • - Pazarlama Planı Hazırlamanın 1. ve 2. Aşaması
  • - Performans Türleri ve Değerdirmeleri
11. Ders
Bir Pazarlama Profesyonelinin Yol Haritası 2. Bölüm
  • - Pazarlama Planı Nasıl Hazırlanır?
  • - Pazarlama Planı Hazırlamanın 3. ve 4. Aşaması
  • - Performans Türleri ve Değerdirmeleri
12. Ders
Ölçülemeyen Performans Performans Değildir
  • - Pazarlama Performansı Nedir? Nasıl Ölçülür?
  • - Performans Raporlama
  • - SMART Hedef Oluşturma
  • - KPI Belirleme ve Ölçümleme
Online eğitim sektöründe lider pozisyonundayız
6 yıldır mesleki hedeflere ulaşılmasına yardımcı oluyoruz
52 binden fazla öğrenciye eğitim verdik ve vermeye devam ediyoruz
Uluslararası kuruluşlar HRCİ (ABD) ve IIBA (Kanada) tarafından akredite edildik
Hedefimiz sizin mesleki gelişiminizdir
Tüm eğitiminiz tek bir yerde
Kişisel hesabınız olan Google Classroom'da
İş verenlerin önem verdiği bir sertifika
Bu sertifika kursta edindiğiniz bilgilerinizi doğrulayacak
Her zaman iletişim halinde kalırız
Eğitmenimiz ve temsilcilerimiz eğitim sırasında tüm soruları yanıtlayacaktır
İçeriklere her daim erişiminiz var
Sunumlar, dosyalar, makaleler, videolar vs. tek bir yerde kaydedildi
Ödev ve test sistemi
Edindiğimiz bilgileri uygulama temelli derste kullanacaksınız
Ön Kayıt
Kursa kayıt olmak
için formu doldurun, eğitim danışmanımız
en kısa sürede sizlere ulaşarak kurs içeriği ve
ücretlendirme hakkında detaylı bilgi verecektir.
“Ön Kayıt” düğmesine tıklayarak Kullanım Koşullarının şartlarını ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bu alanın doldurulması zorunludur
Yeni bilgiler, kariyer gelişimine doğru bir adımdır. Mezunlarımız önde gelen şirketlerde en iyi pozisyonlarda çalışıyorlar. Onlardan biri de sen ol.