Sağlık sektörü dünya genelinde bir değişim ve gelişim sürecinden geçiyor. Sağlık hizmeti ihtiyacı duyan hasta ve hasta yakınları, hasta deneyimini karar süreçlerinde önceliklendirerek uçtan uca kaliteli sağlık hizmeti almayı tercih etmekteler. Şirketler, hasta odaklı Pazarlama & Hizmet Yaklaşımlarını süreçlerinin merkezine konumlama ihtiyacı duyuyor.
Sağlık Sektöründe hasta odaklı güçlü bir markayı ve pazarlama stratejisini nasıl oluşturacağınızı, hasta ile iletişim ve etkileşim yol haritalarını nasıl kurgulayacağınızı ve bu süreçte teknik ve pratik uygulamaları nasıl sentezleyebileceğinizi öğrenebilirsiniz.
Medicana Sağlık Grubu Pazarlama ve İş Geliştirme Direktörü Nazan Durmuş ile Stratejik Pazarlamanın Uygulamalı Süreçlerini deneyimlemeye davetlisiniz.
Sağlıkta pazarlama stratejisi ve markanızı oluşturacaksınız.
Kliniğinizin ihtiyaç duyduğu tanıtım araçlarıyla çalışacaksınız.
Hasta deneyimini ve müşteri hizmetlerini iyileştireceksiniz.