İLAÇ SEKTÖRÜNDE SATIŞ YÖNETİCİLİĞİ

KURSUN SÜRESİ:
5 Hafta 10 Ders
Online Eğitim Online Eğitim Online Eğitim Online Eğitim Online Eğitim Online Eğitim Online Eğitim Online Eğitim Online Eğitim Online Eğitim Online Eğitim Online Eğitim Online Eğitim
Online Eğitim Online Eğitim Online Eğitim Online Eğitim Online Eğitim Online Eğitim Online Eğitim Online Eğitim Online Eğitim Online Eğitim Online Eğitim Online Eğitim Online Eğitim
Cenkay Türedi Ex Sales and Marketing Director,
Abdi İbrahim
Siz de ilaç sektöründe satış yöneticisi olmak için gereken profesyonel yetkinlikleri kazanmak, sağlık sektöründeki satış stratejilerini anlamak ve uygulamak ister misiniz?
Bu eğitim ile kariyerinizde bir adım öne geçmek için ihtiyaç duyduğunuz bilgi, beceri ve deneyimi elde edebilirsiniz. Kayıt olun ve sağlık sektöründe başarılı bir satış yöneticisi olmanın temelini oluşturan stratejileri, iş modellerini, insan yönetimini ve liderlik becerilerini öğrenerek kariyerinize yeni bir ivme kazandırın!
  • Bölge Yöneticisi/Satış Yöneticisi pozisyonları için değerlendirme merkezi sürecine hazırlık yapabilme ve mülakatlarda başarılı olma becerisi geliştirebileceksiniz.
  • Satış yöneticisi olmak ve bir satış ekibini etkin bir şekilde yönetmek için liderlik yeteneği kazanacaksınız.
  • Satış ekibinin performansını takip etme, değerlendirme ve yönlendirme yetkinliğine sahip olacaksınız.
  • Müşteri ve iş paydaşlarıyla etkili iletişim kurabileceksiniz.
  • Hedef kitleyi belirleyerek pazarlama stratejileri oluşturabileceksiniz.
  • Ürün yönetimi, pazara giriş stratejileri, fiyatlandırma politikaları ve rekabet analizi gibi konularda bilgi sahibi olacaksınız
Verilen pratik ödevler sayesinde satış performansını analiz etme, iyileştirme stratejileri geliştirme ve sonuçları ölçme becerinizi geliştireceksiniz.
Kursta Aşağıdaki Konuları Analiz Edeceğiz:
Kursta Aşağıdaki Konuları Analiz Edeceğiz:
İlaç Sektöründe Kariyer Yolculuğu
Satış süreçlerini anlayacak, etkili pazarlama stratejileri geliştirecek, müşteri ilişkilerini yönetebileceksiniz.Satış performansını artırma konularında bilgi ve beceri kazanacak bu sayede ilaç sektöründe kariyer basamaklarını hızla tırmanabileceksiniz.
Pazar Analizi: Sektörel Trendleri ve Müşteri İhtiyaçlarını Değerlendirme
Sektörünüzdeki trendleri ve müşteri ihtiyaçlarını nasıl değerlendireceğinizi öğreneceksiniz. Pazar analizi yaparak sektördeki değişimlere dikkat edecek ve müşteri beklentilerine uygun stratejiler geliştireceksiniz.
Rekabet Analizi ve Stratejik Avantajlar
Rekabet analizi yaparak sektördeki rakiplerinizi daha iyi anlayacak ve stratejik avantajlarınızı belirleme yeteneğinizi geliştireceksiniz. Bu sayede rekabetçi konumunuzu güçlendirecek ve stratejik olarak daha etkili kararlar alabileceksiniz.
KURSUN SÜRESİ:
5 Hafta
10 Online Ders
Uygulama temelli ödevler
+ Eğitmenden kişisel yorumlar
FORMAT:
Canlı Online
Ödevler ile ilgili geri bildirim
Nasıl eğitim veriyoruz?
Uygulama temelli dersleri ve ödevleri veririz
Derslerin materyallerini pekiştirmeniz için çok özel uygulama temelli alıştırmalar geliştirdik. Bu alıştırmalar sayesinde iç kontrol süreçlerini daha iyi kavrayacaksınız.
Yardım ve Destek
Kurs eğitmeni, kurs sırasında ortaya çıkan tüm soruları yanıtlayacak ve ekibimiz öğrenme sürecinde size yardımcı olacaktır.
Network kurarız
Eğitim ile ilgili tüm bilgi ve dökümanları hızlıca edinebileceğiniz kapalı bir Whatsapp grubuna dahil olacaksınız.
Müfredat
1. Ders
İlaç Sektöründe Satış: Neden Farklı & Benzersiz?
  • - İlaç Sektörünün Tanımı Ve Pazar Farkı
  • - İlaç Sektörünün Bileşenleri: Üreticiler, Dağıtıcılar, Eczaneler
  • - İlaç Sektöründe Satışı Özel Kılan Unsurlar
  • - Reçeteli Satışın Özellikleri
  • - Hedef Kitle ve Müşteri Profili
  • - Doktorlar, Eczacılar ve Diğer Sağlık Profesyonelleriyle İletişim
  • - Hastalar ve Hasta Gruplarıyla İlişkilerin Yönetimi
  • - Ödemeyi Yapan Kurumlar ve Sigorta Şirketleriyle İlişkiler
2. Ders
Yüksek Performansın Reçetesi: İlaç Sektöründe Satış Ekiplerinin Başarıya Giden Yolu
  • - İlaç Sektöründe Satış Liderinin Rolü ve Özellikleri
  • - Satış Ekiplerinin Oluşturulması ve Yönetimi
  • - Performans Değerlendirme ve Hedef Belirleme
  • - Doğru Prim Sistemini Oluşturabilmek
  • - Etkin Satış Ekibinin Kurulması & Yönetilmesi
  • - İletişim ve İşbirliği: İlaç Sektöründe Takım Ruhu
  • - Satış Performansının İyileştirilmesi
  • - Motivasyon ve Performans Teşvikleri
  • - Liderlik Stilleri ve Uygulamaları
3. Ders
Satışın Finansal Formülü: Hedefleri & Bütçe Yönetimi
  • - "İlaç Sektöründe Satış Hedefi Belirleme
  • - İlaç Sektöründe Finansal Okur Yazarlık
  • - İlaç Sektöründe Bütçe Yönetimi
  • - Satış Yöneticiliği için Finansal Stratejiler
  • - Finansal Yönetim Temelleri
  • - Temel Finans Kavramları
  • - Finansal Raporlama ve Analiz
  • - Bütçe Yönetimi ve Kontrolü
  • - Bütçe Sapmaları ve Düzeltici Önlemler
4. Ders
Satışın Yol Haritası: İlaç Sektöründe Stratejik Ticari Kanal Yönetimi ve Hastaya Ulaşma Sanatı
  • - İlaç Sektöründe Satış Planlaması
  • - Satış Planlamasının Önemi ve Amaçları
  • - Stratejik Satış Planı Oluşturma
  • - İlaç Sektöründe Ticari Kanal Yönetimi
  • - İlaç Sektöründe Kanal Stratejileri
  • - Direkt Satış Kanalı Yönetimi
  • - Eczaneler ve Sağlık Kuruluşlarıyla İşbirliği
  • - İnternet ve Dijital Kanalların Etkin Kullanımı
  • - İlaç Sektöründe İş Ortakları ve İlişki Yönetimi
5. Ders
İlaç Sektöründe Müşteri Odaklı Satışın Güçlü Stratejileri ve İlişki Yönetimi + Role Play
  • - İlaç Sektöründe Müşteri Profillemesi ve Hedef Belirleme
  • - Ürün Lansmanı ve Satış Stratejileri
  • - İlaç Sektöründe Dijital Pazarlama ve Online Satış Kanalları
  • - Satış Süreci ve Satış Teknikleri
  • - Satış sürecinin aşamaları: hazırlık, tanışma, ihtiyaç analizi, çözüm sunma, kapanış
  • - Etkili iletişim becerileri ve müşteri odaklı iletişim stratejileri
  • - Satış teknikleri ve yöntemleri: önerme, itiraz yönetimi, müzakere, satış kapanışı
  • - Müşteri Memnuniyeti ve Sadakati
  • - Müşteri memnuniyetinin önemi ve değeri
  • - Müşteri sadakati oluşturma stratejileri
  • - Şikayet yönetimi ve müşteri şikayetlerini çözme
  • - Satış Hedefleri ve Performans Ölçümü
  • - Satış hedeflerinin belirlenmesi ve takibi
  • - Satış performansının ölçülmesi ve değerlendirilmesi
  • - Satış verilerinin analizi ve raporlanması
6. Ders
İlaç Sektöründe Ürün Yönetimi & Stratejik Pazarlama Çözümleri
  • - İlaç Sektöründe Ürün Yönetimi & Ürün Yaşam Döngüsü
  • - Pazar Araştırması ve Müşteri İhtiyaç Analizi
  • - İlaç Markalarının Benzersiz Rekabeti: Ürün Stratejisi ve Konumlandırma
  • - Pazarlama Stratejileri ve Kanal Yönetimi
  • - Dijital Pazarlama ve İlaç Sektöründe Uygulamaları
7. Ders
Rekabet Arenasında Öne Çıkma: İlaç Sektöründe Pazar Analizi ve Rekabetçi Avantajlar
  • - İlaç sektöründe pazar analizinin tanımı, önemi ve bileşenleri
  • - Pazarın Segmentasyonu ve Hedef Pazar Belirleme
  • - İlaç Sektöründe Rekabet Analizi ve Rekabet Stratejileri
8. Ders
Ürünün Hikayesini Anlatmak: İlaç Sektöründe Etkin Ürün Tanıtımı Stratejileri
  • - Ürün Tanıtım Temsilcisi (ÜTT) Nasıl Olunur?
  • - Sertifikasyon ve regülasyonlar
  • - Ürün Tanıtımının Önemi ve Amaçları
  • - Ürün Tanıtımı Stratejileri ve Planlaması
  • - İlaç Ürünlerinin Hedef Kitleye Uygun İletişimi
  • - Klinik Verilerin Etkin Kullanımı
  • - Ürün Tanıtımının Değerlendirilmesi ve Geliştirilmesi
9. Ders
Bölge Müdürü Olduğumda: Müşteri Odaklı Liderlik Yolculuğu
  • - Bölge Planlama Süreci  ve basamakları
  • - Bölge Yönetimi Simülasyonu
  • - Segmentasyon ve Hedefleme
  • - Pazarlama stratejileri ve taktikler
  • - Müşteri Odaklı Çözüm Stratejileri
10. Ders
Kariyer Merdiveninde Yükseliş: İlaç Sektöründe Satış Yöneticileri için Yol Haritası & Aday Değerlendirme Süreçleri
  • - Assessment Center (değerlendirme merkezi) süreçleri nelerdir?
  • - Sürece ön hazırlıkta neler yapılmalıdır?
  • - Süreç esnasında dikkat edilmesi gereken konu ve içerik nedir?
  • - Vaka çalışmaları örnekleri
Bilgi İstiyorum
Kursa kayıt olmak için formu doldurun, eğitim danışmanımız
en kısa sürede sizlere ulaşarak kurs içeriği ve ücretlendirme hakkında detaylı bilgi verecektir.
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bu alanın doldurulması zorunludur
Bilgi İstiyorum