Şirketlerin müşteri deneyimini doğru yönetmedikleri için milyonlar kaybettiklerini biliyor muydunuz? Müşteri Deneyimi Yönetimi kursumuz, hem kârınızı hem de kullanıcıların bağlılığını artırmanıza yardımcı olacaktır. Müşteri Deneyimi ve Süreç Yönetimi alanında 27 yıllık deneyime sahip Gökhan Uğurlu, süreçlerinizi farklı kitlelere göre ayarlamanıza ve müşterilerinizin isteklerini öğrenmenize yardımcı olacaktır.
Gökhan Uğurlu, Bosch-Siemens ve Samsung gibi büyük şirketlerde kazanılan 27 yıllık Müşteri Deneyimi tecrübesi bulunmaktadır.
CX, EX, UX, CRM, Servis Pazarlama, Yetkili Hizmet Yönetimi, Yedek Parça Lojistiği ve Teknik Destek konularında derin uzmanlığa sahiptir.
Müşteri memnuniyetini %30 artırarak 8 haneli maliyet tasarrufu sağladı!